Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr trots allt lite frÀn.. Kanske fÄr ta och börja leta lite efter en iafYrevlig vecka önskar jag och Tron!
Oh, laddad Ă„ allt!Idag ska man tydligen ha GWG
Tack! Ska testa den.
24 december....Undrar nÀr man fÄr paket.....
Vill inte lova nÄgot men kan stÀlla dig i kö. Har en spekulant före. Men vill inte den personen ha den kan du fÄ chansen.Den dÀr Àr trots allt lite frÀn.. Kanske fÄr ta och börja leta lite efter en iaf
Jag har vÀntat en vecka idag pÄ mitt rek. och det stÄr samma uppdatering som det gjorde den 30, dvs att det avreser frÄn @hepanters inlÀmningsstÀlle. Inte klokt!Undrar nÀr man fÄr paket.....
En G-Shock pandemi sprider sig, sjukdomen heter chargeJag tÀnkte ta Mudmaster idag men jag har uppenbarligen haft den i lÄdan för lÀnge...
Första gĂ„ngen det hĂ€nder mig. Ăr det smittsamt @hepanter ?
Man fÄr ju ingen hjÀlp via supporten heller skandal. Jag som trodde REK va ett sÀkert sÀtt att skicka pÄVill inte lova nÄgot men kan stÀlla dig i kö. Har en spekulant före. Men vill inte den personen ha den kan du fÄ chansen.
Jag har vÀntat en vecka idag pÄ mitt rek. och det stÄr samma uppdatering som det gjorde den 30, dvs att det avreser frÄn @hepanters inlÀmningsstÀlle. Inte klokt!
Den diskussionen har jag haft med PostNord förut..Man fÄr ju ingen hjÀlp via supporten heller skandal. Jag som trodde REK va ett sÀkert sÀtt att skicka pÄ
Hur gÄr det för dig och @FruDerix (mest frugan)??? Har ni inte kommit ivÀg till BBt Àn???
- Molnigt och höga elpriser âŠEn G-Shock pandemi sprider sig, sjukdomen heter charge
Eller Ă€r det "Gömma-toughsolarGs-i-lĂ„dor-nĂ€r-dom-inte-anvĂ€nds"-syndromet.....- Molnigt och höga elpriser âŠ
Mycke kloka ord, mina ligger ligger i en mörk lÄda, man vet varför batteriet dras ur men gör inget Ät problemetEller Àr det "Gömma-toughsolarGs-i-lÄdor-nÀr-dom-inte-anvÀnds"-syndromet.....
LÄt dom ligga framme ljust sÄ underhÄllsladdas dom ju hela tiden, Àven i icke direkt solljus
Jag sa Ät @Derix att kittla dig för att komma igÄng, men det vÄgade han inte