StÀmmerKöpte du av @Johlin ? I sÄnt fall Àr det min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmerKöpte du av @Johlin ? I sÄnt fall Àr det min
Att jag inte tÀnkt pÄ det, chefer har ju fri glass pÄ jobbet, nu trilla polletten nerHehe. Jepp det stÀmmer
"Ska det va sÄ?!"AlltsÄ, vafan. Ska det behöva vara sÄ hÀr? NÄgon icke betalande hyresgÀst har flyttat in i nockprydnaden! De har ju totalt kaputterat den!
Men nu har de blivit vrÀkta.
Ăr det nĂ„t liknande detta kanske?Kanske fel forum att frĂ„ga i men nĂ„gon som sett kombilĂ€nkar för klockor med vanliga lugs?
Skulle gÀrna prova nÄt liknande pÄ andra plastisar jag har (ex triwa).
Ah yes, hade varit perfekt. SĂ„ jĂ€kla bred bara 23mm. Tror jag behöver 20. Ska leta vidare.Ăr det nĂ„t liknande detta kanske?
SEK 155.49 40%OFF | 23mm Plastic Steel Fiber Watch Strap for Luminox Band 3050 3080 3150 8800 6402 Men Military Sport Bracelet Accessories Watchband
23mm Kunststoff Stahl Faser Uhr Strap fĂŒr Luminox Band 3050 3080 3150 8800 6402 MĂ€nner Military Sport Armband Zubehör armband - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Men de Àr ju den enda g-shocken du Àger juNÄgon i trÄden som vill ta över min Rangeman? Skickar den till ett riktigt kanonpris! 1300 bagare klappat och klart! Den Àr felfri sÄvitt jag kan bedöma.
Edit; ...och dÀr Àr den sÄld.
Han kanske sÄlde den till sin fruMen de Àr ju den enda g-shocken du Àger ju
Du kan ju inte va utan G-Shock helt ju
Solen Àr uppe.. 5 grader ute.. kylan kryper inpÄ. Hösten Àr hÀr.
Försent för vad?!Tre dagar för sent.....
SĂ€ljes/Bytes - UW Aequorea (SĂ LD), Casio GM-2100 (SĂ LD)
Frakt: 66kr för skicka lÀtt (pÄ köpares risk) 166kr för rek (mitt ansvar) Packar sÄklart lika bra oavsett. Casio GM-2100 LÀgger till denna Casio GM-2100, aka oak. Behöver vÀll ingen nÀrmre beskrivning. Grym klocka för pengen, fin finish etc, I fint skick, ser nÀrmast ut som ny pÄ handleden...klocksnack.se
För att jag rÄkade ju trycka pÄ köpknappen i fredags pÄ en likadan (GM) Hade ju vart bÀttre att köpt dennaFörsent för vad?!
"Du och ditt skjutgalna finger..."För att jag rÄkade ju trycka pÄ köpknappen i fredags pÄ en likadan (GM) Hade ju vart bÀttre att köpt denna
Det ligger en mörkgrÄ pÄ K&S ocksÄ.. Ànnu bÀttre prisFör att jag rÄkade ju trycka pÄ köpknappen i fredags pÄ en likadan (GM) Hade ju vart bÀttre att köpt denna
Mmmm, sÄg den oxÄ.. Bra pris som ju skulle kunna göra den till en Frugis-GDet ligger en mörkgrÄ pÄ K&S ocksÄ.. Ànnu bÀttre pris
Edit: Nej förresten, det Àr en GM-S