Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Pst! Hajen gillar tydligen inte resinfyrkanter men trÄksuben ligger nog risigt tillPM, men @Daion har vÀl redan klippt bÀgge
HelstÄl ja, men förhoppningsvis Àr semistÄlisen snÀppet bÀttre. Annars blir det catch and release.Whaaat, du som alltid sÀger att stÄlisen sitter dÄligt pÄ dig
Helt rÀtt. Har ju köpt GWG-1000 tre ggrMÄste man inte köpa och testa fler gÄnger
Börjar nÀstan se ett sÄnt mönster i trÄden . Men det Àr kul. Jag sitter med en casioak fast jag kÀnner att det inte Àr för mig. Men ska sÀlja eller byta denHelt rÀtt. Har ju köpt GWG-1000 tre ggr
Det stÀmmer, mer avancerade förbrukare av batterierna har ett stÀllt SOC (state of charge) som Àr instÀllt frÄn fabrik sÄ att man inte tömmer helt eller fyller helt. M a o utnyttjar man inte 100% av batteriet eftersom det gör att livslÀngden blir för kort.Vet inte hur det Àr pÄ klockor men pÄ telefoner och bÀrbara visar indikatorn 100% fastÀn den kanske Àr laddad till typ 97%, för att inte slita pÄ batteriet. Men den kopplas dock inte ur nÀr den vÀl nÄtt 100%.
Kul om det Àr lite beggat kul pÄ G. Pun intended
Haha ja dÀr har jag nÀstan alltid Gshock.Vildmark i all Àra, men leklandet Àr den riktiga djungeln. Klart gshocklÀge!
He he, nejdÄ.PM, men @Daion har vÀl redan klippt bÀgge
TrÄksuben Àr sÀker.Pst! Hajen gillar tydligen inte resinfyrkanter men trÄksuben ligger nog risigt till
Har du tvÄ? En vanlig och en blÀstrad?He he, nejdÄ.
TrÄksuben Àr sÀker.
StÀmmer bra det!Har du tvÄ? En vanlig och en blÀstrad?
- Du vet att âsyncâ Ă€r aktiverad tills du avbryter den?Efter en timma med pannlampan vilken Ă€r en rejĂ€l stark pjĂ€s pĂ„ 420 lumen kan lysa pĂ„ max i 8 timmar sĂ„ har de fyllt pĂ„, nu titta solen fram sĂ„ nu fortsĂ€tter laddning ute
Jepp Jo de har jag koll pĂ„ i detta fallet gick jag ju ifrĂ„n sĂ„ de bröts pĂ„ sĂ„vis- Du vet att âsyncâ Ă€r aktiverad tills du avbryter den?
Artikeln gÀller visserligen MRG-B5000B men det verkar som att tillgÄngen ser bÀttre ut nu/snart.Ett besök i lekparken idag, bÄde barnbarn och klocka fulladdade. Har sÄlt av lite i klocklÄdan, sÄ nu finns medel till en MRG B5000D nÀr Svante pÄ Klockmaster Globen fÄr in en
- De har varit restnoterade lÀnge nuArtikeln gÀller visserligen MRG-B5000B men det verkar som att tillgÄngen ser bÀttre ut nu/snart.
Och vill nÄgon se det svarta bandet in action sÄ kan jag rota i arkivet. Gör sig bra som stealth-GWGHar lagt ut min kÀra GBD-200 om nÄgon kÀnner sig sugen
Avslutad - G-Shock GBD-200-9ER (sÀnkt pris)
SÀnker priset till: 900kr SÀljer min fina G-Shock som jag haft till och frÄn, Àlskar fÀrgen men nu nÀr jag har en GBX behövs det inte med tvÄ nÀstan identiska (funktions mÀssigt) klockor och sÀljer dÀrför ena. Kvitto finns och köpt ifrÄn klockgiganten 19-sep-2021. Finns nÄgot litet mÀrke pÄ...klocksnack.se
TÀnkte Àven lÀgga ut svart band till GWG-1000 (utan spÀnnen) eftersom det inte anvÀnds heller, om nu nÄgon skulle vara intresserad men fick inte göra fler annonser tyvÀrr.
Ett par kalla vintermÄnader med elpriser norr om 5 kr/kWh sÄ ska du se att kön försvinner- De har varit restnoterade lÀnge nu
Vilka Àr det du klurar pÄ att sÀlja?Börjar kÀnna att jag borde minska lite i lÄdan ocksÄ. Kan nog komma att slÀppa ett par Gs men mÄste nog ocksÄ in i OrienttrÄden och krÀnga lite
- Tveksamt om det Àr nÄgon kontinuerlig tillverkning av dem, vissa rykten sÀger att det bara tillverkats en serie hittills och att den Àr ute hos ÄterförsÀljarna.Ett par kalla vintermÄnader med elpriser norr om 5 kr/kWh sÄ ska du se att kön försvinner
Antar att vi bara pratar G hÀr.Vilka Àr det du klurar pÄ att sÀlja?