VÀnd pÄ de sÄ ser vi vilken Àr vilken.Och sedan en kluring. Vilken Àr den riktiga Portern och vilken Àr en mod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀnd pÄ de sÄ ser vi vilken Àr vilken.Och sedan en kluring. Vilken Àr den riktiga Portern och vilken Àr en mod?
Fina! Speciellt Kingen och Rangemannen imo. Borde inte bli svÄrsÄlt tycker man.Antar att vi bara pratar G hÀr.
Ăr ju dĂ„lig pĂ„ att sĂ€lja, sĂ„ jag sĂ€ger att jag TROR att dessa ligger pyrt till:
Men jag vill vara tydlig med att Rangeman tyvÀrr har gÀngpaj pÄ en gÀnga till bandet. Det sitter dÀr det sitter och lossnar inte, men dock Àr det gÀngpaj. Skruven tar inte stopp ordentligt, utan blir bara lite trögare men fortsÀtter rotera. SÄ stoppar i modulen i en annan boett blir det Äter en grym Rangeman. Den kommer jag sjÀlvklart prissÀtta sÄ det kÀnns rimligt för bÄde köpare och sÀljare.
Alla fullset och de andra i riktigt bra skick. Dra ett PM om nĂ„t skulle vara av intresse för nĂ„gon. Ăr inte riktigt dĂ€r Ă€nnu, att börja skriva en samlad sĂ€ljannons #SeparationsĂ„ngest
Men va f..!Idag bjuder jag pÄ en bild av mitt klockskÄpprojekt.
Som ni ser kommer det rymmas ett antal pĂ„ âvĂ€ggenâ dĂ€r inne i skĂ„pet. För att vara exakt, 70st.
Antar att vi bara pratar G hÀr.
Ăr ju dĂ„lig pĂ„ att sĂ€lja, sĂ„ jag sĂ€ger att jag TROR att dessa ligger pyrt till:
Men jag vill vara tydlig med att Rangeman tyvÀrr har gÀngpaj pÄ en gÀnga till bandet. Det sitter dÀr det sitter och lossnar inte, men dock Àr det gÀngpaj. Skruven tar inte stopp ordentligt, utan blir bara lite trögare men fortsÀtter rotera. SÄ stoppar man i modulen i en annan boett blir det Äter en grym Rangeman. Den kommer jag sjÀlvklart prissÀtta sÄ det kÀnns rimligt för bÄde köpare och sÀljare.
Alla fullset och de andra i riktigt bra skick. Dra ett PM om nĂ„t skulle vara av intresse för nĂ„gon. Ăr inte riktigt dĂ€r Ă€nnu, att börja skriva en samlad sĂ€ljannons #SeparationsĂ„ngest
Ja det Ă€r nog den bĂ€sta av dem alla enligt migVill dock förtydliga jag med och sĂ€ga att Rangeman ocksĂ„ Ă€r perfekt i denna mod sĂ„ ingen idĂ© byta band Ă€ndĂ„âŠ
Den blÄ Àr ju goAntar att vi bara pratar G hÀr.
Men jag vill vara tydlig med att Rangeman tyvÀrr har gÀngpaj pÄ en gÀnga till bandet. Det sitter dÀr det sitter och lossnar inte, men dock Àr det gÀngpaj. Skruven tar inte stopp ordentligt, utan blir bara lite trögare men fortsÀtter rotera. SÄ stoppar man i modulen i en annan boett blir det Äter en grym Rangeman. Den kommer jag sjÀlvklart prissÀtta sÄ det kÀnns rimligt för bÄde köpare och sÀljare.
Jo det Àr den Varierar fint i fÀrg beroende pÄ ljuset.Den blÄ Àr ju go
Ja riktigt cool.Jo det Àr den Varierar fint i fÀrg beroende pÄ ljuset.
Men med dina kontakter sÄ Àr den vÀl sÀker sÄ fort den dyker in?- De har varit restnoterade lÀnge nu
Ăr de bara du som handlat? Ser ju mer ut som en förskoleklass som fĂ„tt en tusenlapp frĂ„n skolkassan att gĂ„ loss medOooops JĂ€kla Cloettafabriken...
Hör kommer tips pÄ lunchplanering inför veckan.Oooops JÀkla Cloettafabriken...
MÄndagen blir rÀtt enformigHör kommer tips pÄ lunchplanering inför veckan.
Klocka för topic.
Skrapar fÀrg.
Ljust som satan.
Den heter Lux Light Meter Pro.Det finns en uppsjö av sÄdana appar. Rekommenderar du den du har och vad heter den mer specifikt?
Ja, jag ser gÀrna nÄgon bild om du har.Och vill nÄgon se det svarta bandet in action sÄ kan jag rota i arkivet. Gör sig bra som stealth-GWG
Jösses, vilken sockerchock du kommer fÄ min vÀn!Oooops JÀkla Cloettafabriken...
Ja, jag ser gÀrna nÄgon bild om du har.
Jösses, vilken sockerchock du kommer fÄ min vÀn!
Tack, det dÀr ser ju stenhÄrt ut, mÄste nog anmÀla intresse pÄ det dÀr bandet om det Àr kvar.
Ăr de bara du som handlat? Ser ju mer ut som en förskoleklass som fĂ„tt en tusenlapp frĂ„n skolkassan att gĂ„ loss med
Det mesta Àr faktiskt @Roosterwife 's.Hör kommer tips pÄ lunchplanering inför veckan.
Klocka för topic.
Den heter Lux Light Meter Pro.
Jag har inte anvÀnt fler Àn den, men under förutsÀttning att den inte visar fel, tycker jag den funkar som förvÀntat. Enkel att anvÀnda och har ingen anledning att misstro den.
- Ja, pratade med Svante (KM Globen) om den senast idagMen med dina kontakter sÄ Àr den vÀl sÀker sÄ fort den dyker in?
Fast ingen av dom Àr vÀl fake? BÄda Àr vÀl byggda av samma originaldelar?Okej dÄ, den vÀnstra pÄ bilden Àr den Àkta. Men visst Àr det i stort sett omöjligt att se.
De dÀr Àr vÀl identiska frÄnsett boettlocket?Okej dÄ, den vÀnstra pÄ bilden Àr den Àkta. Men visst Àr det i stort sett omöjligt att se.
Finns Àven original baklock att köpa som reservdel.De dÀr Àr vÀl identiska frÄnsett boettlocket?
Det stÀmmer bra!Fast ingen av dom Àr vÀl fake? BÄda Àr vÀl byggda av samma originaldelar?
Helt rÀtt!De dÀr Àr vÀl identiska frÄnsett boettlocket?