Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att de kom tillrÀtta. En G-Shock och ett paket kattgodis?SÄdÀr, hemma efter en lÄng dag med kryckorna i högsta hugg.
Vad fanns dÄ i kattpaketet?
Ăr sĂ„ glad att de tvĂ„ försĂ€ndelserna frĂ„n @hepanter till slut kom till rĂ€tta. Ingen förklaring, ingenting. MĂ€rkligt att de kunde vara försvunna sĂ„ lĂ€nge men skönt att de kom fram.
Stort tack @hepanter!!
Detta band passade ju iaf bÀttre Àn de korta pÄ mina resin squares.
Det andra paketet innehöll en riktigt fet och rÄ klocka men tyvÀrr inte en G.
Se dÀr ja! BÀsta modellen! Grattis! JÀkligt skön att bÀra tycker jag.SÄdÀr, hemma efter en lÄng dag med kryckorna i högsta hugg.
Ăr sĂ„ glad att de tvĂ„ försĂ€ndelserna frĂ„n @hepanter till slut kom till rĂ€tta. Ingen förklaring, ingenting. MĂ€rkligt att de kunde vara försvunna sĂ„ lĂ€nge men skönt att de kom fram.
Stort tack @hepanter!!
Den pÄ Blocket ligger fortfarande kvar för 1850kr.. lockandeSe dÀr ja! BÀsta modellen! Grattis! JÀkligt skön att bÀra tycker jag.
Kan tillÀgga att de Àr dubbelt titan i de jag sÄlde till @daionSe dÀr ja! BÀsta modellen! Grattis! JÀkligt skön att bÀra tycker jag.
Stort tack sjÀlv kompis, skönt att paketen hittade fram till slut och att du kÀnner dej nöjdSÄdÀr, hemma efter en lÄng dag med kryckorna i högsta hugg.
Stort tack @hepanter!!
Retur? Nej jag vet.... En i reservFör att jag rÄkade ju trycka pÄ köpknappen i fredags pÄ en likadan (GM) Hade ju vart bÀttre att köpt denna
Oj oj, vilken bild dÀr. Fantastiskt fin!Solen Àr uppe.. 5 grader ute.. kylan kryper inpÄ. Hösten Àr hÀr.
Ha ha, nej precis.DÄ Àr det inte svÄrt att veta var den paketen kommer ifrÄn
Tack! Precis kattgodis Àr underskattat.Skönt att de kom tillrÀtta. En G-Shock och ett paket kattgodis?
Tack sÄ mycket, blir kul att testa ett tag!Se dÀr ja! BÀsta modellen! Grattis! JÀkligt skön att bÀra tycker jag.
He he, mycket titan Àr det!Kan tillÀgga att de Àr dubbelt titan i de jag sÄlde till @daion
MisstÀnker att de inte Àr gws som sitter pÄ just nu utan en annan rÄ
Verkligen en lĂ€ttnad! Ăr verkligen mer Ă€n nöjd! Har inte varit sĂ„ hĂ€r upprymd sedan jag köpte min första MRG.Stort tack sjĂ€lv kompis, skönt att paketen hittade fram till slut och att du kĂ€nner dej nöjd
Tack, det kÀnns skoj att nÄgon faktiskt satt hyfsat bra!Va kul om @Daion kan anvÀnda sina squares
De tvÄ svarta, framför allt den överst till högerSa nÄgon titantisdag?
NĂ„gra titaner serverade.
HÀrligt.Tack, det kÀnns skoj att nÄgon faktiskt satt hyfsat bra!
Jo, den Àr grymt snygg tycker jag.De tvÄ svarta, framför allt den överst till höger
Blir sugen pÄ ett sÄnt modkit ibland för Àkta kÀnns inte aktuellt för mig. Men vet inte hur kiten Àr. Letar nÄgot annat skojigt beggat sÄ lÀnge.Jo, den Àr grymt snygg tycker jag.
Jag hade tÀnkt bygga en Madness sjÀlv och har de sparad i min Ebay lista ett tag. TÀnkte anvÀnda modulen frÄn min Throwback square som har shock resist logga i bakgrundsbelysningen. Nu fÄr du bygga ihop den istÀllet.Kaffe och paketöppning frÄn Deutschland. Att man kan bli sÄ glad över en Deckel och ett GehÀuse. Tack för det onödiga tipset @L&W Let the Madness begin!
Vad Àr du sugen pÄ dÄ?Blir sugen pÄ ett sÄnt modkit ibland för Àkta kÀnns inte aktuellt för mig. Men vet inte hur kiten Àr. Letar nÄgot annat skojigt beggat sÄ lÀnge.
Oj, du vet hur der Àr. Det Àndras fort. NÄgot som bryter av mot min gw-m5610u och min grÄ Square. StÄlis ibland men det fÄr nog vÀnta lite. Kanske en gm5600 men vill gÀrna ha tough solar. SÄ minst sagt spretigt. Men square i alla fallVad Àr du sugen pÄ dÄ?
MRG square nÀsta?Sa nÄgon titantisdag?
NĂ„gra titaner serverade.
Eftersom jag Àr sÀmst pÄ gif:ar...Den pÄ Blocket ligger fortfarande kvar för 1850kr.. lockande
LÄter som ett överilat beslut. Kom inte och grÄt mot min axel sen.Kan tillÀgga att de Àr dubbelt titan i de jag sÄlde till @daion
MisstÀnker att de inte Àr gws som sitter pÄ just nu utan en annan rÄ
NÀ de Àr ju den officiella hepanter emballagetDÄ Àr det inte svÄrt att veta var den paketen kommer ifrÄn