• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men de Ă€r ju den enda g-shocken du Ă€ger juđŸ˜±
Du kan ju inte va utan G-Shock helt ju

Han kanske sÄlde den till sin fru :)

Mm, jag vill inte vara utan Rangeman och den enda jag skulle kunna tĂ€nka mig att byta ut den till Ă€r en annan Rangeman och nu dök det tillfĂ€llet upp - Aros gröna Ă€r pĂ„ vĂ€g in istĂ€llet! 🙂

Klart G shocken ska följa med o kapa lite i berg idag 😎
58EEC5EA-2F40-4F4F-A201-925E6AFEFA7A.jpeg

SÄg nu att det fanns gult band pÄ TikTox, 2st kvar för de som Àr intresserade. Dessa Àr svÄra att fÄ tag pÄ, sÄ tips Àr att försöka bestÀlla snarast om man nu Àr intresserad :)
Fanns nÄgon pÄ ebay ocksÄ fast för nÀstan dubbla pengarna.

SÄg nu att det fanns gult band pÄ TikTox, 2st kvar för de som Àr intresserade. Dessa Àr svÄra att fÄ tag pÄ, sÄ tips Àr att försöka bestÀlla snarast om man nu Àr intresserad :)
Fanns nÄgon pÄ ebay ocksÄ fast för nÀstan dubbla pengarna.

BestĂ€llde mina hos Pacparts i mars, det tog bara ett halvĂ„r att fĂ„ dem levererade.😂

Finns pÄ Watchway ocksÄ.

Men de Ă€r ju den enda g-shocken du Ă€ger juđŸ˜±
Du kan ju inte va utan G-Shock helt ju

Han kanske sÄlde den till sin fru :)

Mm, jag vill inte vara utan Rangeman och den enda jag skulle kunna tĂ€nka mig att byta ut den till Ă€r en annan Rangeman och nu dök det tillfĂ€llet upp - Aros gröna Ă€r pĂ„ vĂ€g in istĂ€llet! 🙂
Nu fattas det bara att jag sÀljer av en Rangeman till @Aros sÄ Àr rundgÄngen fullstÀndig. ;)

Tre dagar för sent..... :banghead::)

Jag som Ă€r velig tre dagar för sent hehe, egentligen kanske den borde stanna men personligen Ă€r Gst-b200 mkt bĂ€ttre 🙈 Fast noll intresse hittills sĂ„ kanske blir kvar (inte minst för att lĂ€ra mig inte köpa fler oaks 😂), GA-100 dĂ€remot vore kul byta bort mot nĂ„got digitalt 👀

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp