EllerâŠMen de Ă€r ju den enda g-shocken du Ă€ger ju
Du kan ju inte va utan G-Shock helt ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
EllerâŠMen de Ă€r ju den enda g-shocken du Ă€ger ju
Men de Àr ju den enda g-shocken du Àger ju
Han kanske sÄlde den till sin fru
EllerâŠ
Ah men va skönt och höraMm, jag vill inte vara utan Rangeman och den enda jag skulle kunna tÀnka mig att byta ut den till Àr en annan Rangeman och nu dök det tillfÀllet upp - Aros gröna Àr pÄ vÀg in istÀllet!
Den tycker jag hon gÄtt kan fÄ....Mmmm, sÄg den oxÄ.. Bra pris som ju skulle kunna göra den till en Frugis-G
-"HÀmtar veckans första G"Blir nog en svÀng till ombudet senare för att hÀmta veckans första G. Som det ser ut kan det nog bli tre nya denna vecka, varav tvÄ Àr likadana. Vad fan hÄller jag pÄ med?
SÄ brukar det gÄ nÀr man hÀnger hÀrBlir nog en svÀng till ombudet senare för att hÀmta veckans första G. Som det ser ut kan det nog bli tre nya denna vecka, varav tvÄ Àr likadana. Vad fan hÄller jag pÄ med?
Det kommer en tid i var mans liv dÀr G-Shock Àr det enda rÀttaBlir nog en svÀng till ombudet senare för att hÀmta veckans första G. Som det ser ut kan det nog bli tre nya denna vecka, varav tvÄ Àr likadana. Vad fan hÄller jag pÄ med?
itŽs nothing but a G-thingDet kommer en tid i var mans liv dÀr G-Shock Àr det enda rÀtta
Det verkar onekligen vara sÄ. Skön stÀmning och sjukt mÄnga roliga klockor till rimliga pengarSÄ brukar det gÄ nÀr man hÀnger hÀr
BestÀllde mina hos Pacparts i mars, det tog bara ett halvÄr att fÄ dem levererade.SÄg nu att det fanns gult band pÄ TikTox, 2st kvar för de som Àr intresserade. Dessa Àr svÄra att fÄ tag pÄ, sÄ tips Àr att försöka bestÀlla snarast om man nu Àr intresserad
Fanns nÄgon pÄ ebay ocksÄ fast för nÀstan dubbla pengarna.
10506520 Band | Tiktox
Genuine Casio replacement resin band in mustard yellow with a silver buckle and strap stopper. Price includes UK delivery.www.tiktox.com
Men de Àr ju den enda g-shocken du Àger ju
Han kanske sÄlde den till sin fru
EllerâŠ
Nu fattas det bara att jag sÀljer av en Rangeman till @Aros sÄ Àr rundgÄngen fullstÀndig.Mm, jag vill inte vara utan Rangeman och den enda jag skulle kunna tÀnka mig att byta ut den till Àr en annan Rangeman och nu dök det tillfÀllet upp - Aros gröna Àr pÄ vÀg in istÀllet!
Ăr det battle scars man ser pĂ„ undersidan av bezeln eller Ă€r det reflektion av ljuset?Titantisdag var det ja.
Har ingen titan kvarTitantisdag var det ja.
Har du ingen titan kvar eller vad ???Har ingen titan kvar
DÄ Àr det inte svÄrt att veta var den paketen kommer ifrÄnGod dagens trÄden!
Idag Àr en bra dag! Kattmaten har anlÀnt sÄ nu en tuff promenad hemÄt vinglande pÄ kryckorna.
Bara reflektioner, inga mĂ€rken i bezelns kant alls. Ser bara ut sĂ„ nĂ€r man fotar.Ăr det battle scars man ser pĂ„ undersidan av bezeln eller Ă€r det reflektion av ljuset?
Tre dagar för sent.....
SĂ€ljes/Bytes - UW Aequorea (SĂ LD), Casio GM-2100 (SĂ LD)
Frakt: 66kr för skicka lÀtt (pÄ köpares risk) 166kr för rek (mitt ansvar) Packar sÄklart lika bra oavsett. Casio GM-2100 LÀgger till denna Casio GM-2100, aka oak. Behöver vÀll ingen nÀrmre beskrivning. Grym klocka för pengen, fin finish etc, I fint skick, ser nÀrmast ut som ny pÄ handleden...klocksnack.se
Bra start! Blir en bra veckaVeckans första
Jaha, nu har Posten hÄllit pÄ och levererat hela dagen. Man frÄgar sig vart? Inte till mitt utlÀmningsstÀlle iaf. FÄr hÄlla mig pÄ mattan till imorgon tycks det.Ser ut som en rolig dag imorgon.