• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Eftermiddagens/tidig kvÀllsG var enkel att vÀlja

7A6074D1-65A5-4F65-B6E0-52CA0D5FA151.jpeg

Oj, du vet hur der Ă€r. Det Ă€ndras fort. NĂ„got som bryter av mot min gw-m5610u och min grĂ„ Square. StĂ„lis ibland men det fĂ„r nog vĂ€nta lite. Kanske en gm5600 men vill gĂ€rna ha tough solar. SĂ„ minst sagt spretigt. Men square i alla fall 🙂
Psst😉

Oj, du vet hur der Ă€r. Det Ă€ndras fort. NĂ„got som bryter av mot min gw-m5610u och min grĂ„ Square. StĂ„lis ibland men det fĂ„r nog vĂ€nta lite. Kanske en gm5600 men vill gĂ€rna ha tough solar. SĂ„ minst sagt spretigt. Men square i alla fall 🙂

Om du Ă€r sugen testa en stĂ„lOak fortfarande har jag ju en ute till Ă€nnu bĂ€ttre pris Ă€n igĂ„r 👀

Edit: lĂ€ste square nu 🙈

Nja det tror jag knappast, har försökt med fyra olika sjĂ€lv och kul i nĂ„gra dagar sen inser jag de inte Ă€r för mig 🙈 (fast ruggigt bra om designen gillas, tavlan Ă€r đŸ‘ŒđŸ»)
Ja jag har nog resonerat mig fram till det ocksÄ. Ska sÀlja/byts min vita och satsa pÄ square. Testar ibland men byter rÀtt fort till nÄgot annat. Jag tycker de Àr snygga men kÀnns inte rÀtt för mig. Ja tavlan ser grym ut

Godmorgon vissa klockor betyder mer Àn andra detta Àr en som betyder mycket . Har man vÀl gÄtt frÄn instegsmodellen till denna mÀrken man skillnad.
Den fantastiska displayen, belysningen som fadear in och ut, ger en lyxig kÀnsla.
StÄl Àr ocksÄ fantastiskt trevligt.
DSC_6955.JPG

Godmorgon vissa klockor betyder mer Àn andra detta Àr en som betyder mycket . Har man vÀl gÄtt frÄn instegsmodellen till denna mÀrken man skillnad.
Den fantastiska displayen, belysningen som fadear in och ut, ger en lyxig kÀnsla.
StÄl Àr ocksÄ fantastiskt trevligt.
DSC_6955.JPG

Den Àr bra. Men jag skulle behöva tvÄ sÄ jag kan ha en som beater och en som kan förbli fin utan repor...

Tillbaka
Topp