Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PsstOj, du vet hur der Àr. Det Àndras fort. NÄgot som bryter av mot min gw-m5610u och min grÄ Square. StÄlis ibland men det fÄr nog vÀnta lite. Kanske en gm5600 men vill gÀrna ha tough solar. SÄ minst sagt spretigt. Men square i alla fall
Ja. Mycken klocka för liten peng.Kul det dÀr att den lyser upp nÀr jag vrider pÄ armen
Dyr? 239 euro verkar vara standard. Men kanske Àr nÄgon moms grej?"I lager: 1 st"
Casio G-Shock DW-5000SS-1ER
Casio G-Shock DW-5000SS-1ER rannekello on limited edition. Ilmainen ja nopea toimitus!salkari.fi
HmmmPsst
Casio g-shock
Utropspris: 1111 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-10-04 08:41:42. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
För en som Àr risigt insatt...Kaffe och paketöppning frÄn Deutschland. Att man kan bli sÄ glad över en Deckel och ett GehÀuse. Tack för det onödiga tipset @L&W Let the Madness begin!
GW-B5600CT som utgÄngsobjekt
Det upptÀckte jag ocksÄ tidigare ikvÀll pÄ min. Bra funktion!Kul det dÀr att den lyser upp nÀr jag vrider pÄ armen
Ja, den borde gÄ att hitta billigare snart.Dyr? 239 euro verkar vara standard. Men kanske Àr nÄgon moms grej?
Resin... och eftersom galenskaperna lever hÀr hemma har jag redan plockat ihop den som jag vill ha den av diverse reservdelar.För en som Àr risigt insatt...
Ska den dÀr klÀs i resin eller Àr den klar sÄdÀr?
Ja det ska vÀl kosta lite att vara först.Ja, den borde gÄ att hitta billigare snart.
Oj, du vet hur der Àr. Det Àndras fort. NÄgot som bryter av mot min gw-m5610u och min grÄ Square. StÄlis ibland men det fÄr nog vÀnta lite. Kanske en gm5600 men vill gÀrna ha tough solar. SÄ minst sagt spretigt. Men square i alla fall
Lite sugen men inte just nu. Inte fastnat för plastoaken sÄ Àr nyfiken pÄ om stÄl kÀnns bÀttre. Men vill ha nÄgon square förstOm du Àr sugen testa en stÄlOak fortfarande har jag ju en ute till Ànnu bÀttre pris Àn igÄr
Edit: lÀste square nu
Lite sugen men inte just nu. Inte fastnat för plastoaken sÄ Àr nyfiken pÄ om stÄl kÀnns bÀttre. Men vill ha nÄgon square först
Cool!Resin... och eftersom galenskaperna lever hÀr hemma har jag redan plockat ihop den som jag vill ha den av diverse reservdelar.
Ja jag har nog resonerat mig fram till det ocksÄ. Ska sÀlja/byts min vita och satsa pÄ square. Testar ibland men byter rÀtt fort till nÄgot annat. Jag tycker de Àr snygga men kÀnns inte rÀtt för mig. Ja tavlan ser grym utNja det tror jag knappast, har försökt med fyra olika sjÀlv och kul i nÄgra dagar sen inser jag de inte Àr för mig (fast ruggigt bra om designen gillas, tavlan Àr )
Man vet aldrig vad som kan hÀnda.MRG square nÀsta?
Ha ha, ja, detta var nog inte lÀtt för @hepanter ! Nu fÄr vi vara extra snÀlla och dricka massor av mjölk!LÄter som ett överilat beslut. Kom inte och grÄt mot min axel sen.
SĂ€lja rymdtitanaren
Dessutom har jag verkligen fastnat för digitala mÀrker jagNja det tror jag knappast, har försökt med fyra olika sjÀlv och kul i nÄgra dagar sen inser jag de inte Àr för mig (fast ruggigt bra om designen gillas, tavlan Àr )
Godmorgon vissa klockor betyder mer Àn andra detta Àr en som betyder mycket . Har man vÀl gÄtt frÄn instegsmodellen till denna mÀrken man skillnad.
Den fantastiska displayen, belysningen som fadear in och ut, ger en lyxig kÀnsla.
StÄl Àr ocksÄ fantastiskt trevligt.
FÄr damaskus-stÄlvibbar av bandmönstret