Jag fixar det dÀr för 15 lax, ska du ha tvÄ dÄ?Vi snackar Casioak alltsÄ!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fixar det dÀr för 15 lax, ska du ha tvÄ dÄ?Vi snackar Casioak alltsÄ!!
VÀntar tills de börjar modda nya stÄloaks.1200Euro sÄldes dom för av IFLW.. Och nu motsvarande 3000Euro..
Man Àr i fel bransch
Har sĂ„Ă„Ă„ svĂ„rt att förstĂ„ hur man kan tycka 1200 Ă€r rimligt. Ăn mindre 30001200Euro sĂ„ldes dom för av IFLW.. Och nu motsvarande 3000Euro..
Man Àr i fel bransch
Lycka till! TÀnk pÄ hur skönt det Àr nÀr de fixat till dig!PÄ spÄrvagnen (som tunnelbana fast lÄngsammare, bullrigare och över marken för er som Àr frÄn Stockholm ) pÄ vÀg till sjukan för operation.
LĂ€ngesedan man lĂ„g pĂ„ operationsbordet och kĂ€nslan i munnen tyder pĂ„ att jag tappat vananâŠ.
SvÄrt att veta hur mÄnga jag har men iaf 20+ G. Och sedan ett gÀng andra men inte sÄ mÄnga.NÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
Att @roosterman har mÄnga klockor och spÄrade ur för lÀnge sen, det Àr ju gamla nyheter
Men vad kan snittet vara i trĂ„den? Hur mĂ„nga klockor har ni? Inte bara Gâs, utan allt som allt? Jag ligger nu pĂ„ 34st
I övrigt Àr den hÀr fantastiskt
SÄ jÀkla fin!
Och som ni ser mot gÄrdagens bild, börjar flÀrpens beteende bÀttra sig
Fy fasen va roligt, sÄnt gott skratt behövde jag verkligen! Tack!Ibland i mina mer osunda stunder tÀnker jag att det verkar vara lite vÀl mÄnga klockor man har.
Nog för att det kÀnns osannolikt, men tÀnk om LyxfÀllan skulle dyka upp...
"Idag har vi kommit hem till URban. Han har förutom allt annat dumt han gjort, Àven samlat pÄ sig en större samling klockor."
-Hur mÄnga armar har du URban?
-Va? TvÄ förstÄs?
"Nu rÄkar vi veta att URban har inte mindre Àn 30 st olika klockor i varierande prisklasser."
-SÄ URban, nÀr du redan hade 25 klockor, vilket tillsammans rÀcker till att mer Àn vÀl tÀcka in alla vÀrldens tidszoner samtidigt, och dessutom fylla bÀgge dina underarmar, sÀg mig... Hur kunde du komma pÄ att det var en bra idé att lÀgga till ytterligare 5 klockor till din samling?
-Eehhhh, jao, ja men du vet... Jag kÀnde ett starkt villhöver att köpa nÄgra till.
-Villhöver? Vad Àr det för ett ord?
GÀller att hÄlla sig lÄngt borta frÄn det dÀr programmet
Stort grattis @Derix och @FruDerix! Verkligen skoj!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Vilken lÀnk köpte du? Om du inte skickat tillbaka kan jag kanske vara intresserad.Som av en slump rÄkade det faktiskt finnas just en sÄn modell nÀr jag var pÄ PressbyrÄn alldeles nyss, och adresserad till mig ocksÄ!
Jag har ju sett att mÄnga gnÀller över de negativa displayen och kassförklarat dessa. Jag har ju ocksÄ negativa displayer och undrar vad problemet Àr? Det gÄr ju hur bra som helst att lÀsa av dem. ...pÄ stÄlisarna, ja! Men den hÀr modellen GW-B5600BC-1BER Àr ju riktigt usel om det inte Àr dagsljus (antar jag). Jag ser inte vad den visar i skum kvÀllsbelysning, om jag inte tÀnder displayen.
LÀnken blev jag inte heller sÄ imponerad av som jag hade hoppats.
SÄ det fÄr allt bli en retur pÄ den.
GW-5000U har ju ett mjukt och följsamt gummiband, sÄ det fÄr bli sÄ tills ev nÄgot annat intressant alternativ dyker upp.
KÀnns lite snopet mÄste jag erkÀnna.
Visst Àr det mÀrkligt nÀr det hÀnder? Och med tanke pÄ att det Àr rent slumpmÀssigt Àr det förvÄnande hur ofta det hÀnder ocksÄ...Som av en slump rÄkade det faktiskt finnas just en sÄn modell nÀr jag var pÄ PressbyrÄn alldeles nyss, och adresserad till mig ocksÄ!
Ha ha . Ja dÀr har det spÄrat ur lite . Nu Àr det din tur att köpa en i alla fallAtt @Roosterwife har ca 20 G-shocks/Baby-Gs
Den blÄ fyrkanten var lite trevligGanska snygg Casioak, kan nog bli najs med tex. helsvarta klÀder ocksÄ... eller enfÀrgat gröna.
https://www.g-central.com/sporty-colors-with-the-dw-5610sc-ga-700sc-and-ga-2110sc/
Jag trodde @hepanter skulle bli lite extra glad.... Milkshake och burgare gillar vi! Och glass i stora lass till @roosterman !!
Ha ha ha klockren imitation . Allt presenterat i en lagerlokal dÀr du pÄ nÄgot dramatiskt sÀtt fÄr se klockorna i en hög med en stor röd lap dÀr det specas upp vad de kostat och vad alla batteribyten skulle ge för löpande kostnad över 10 ÄrIbland i mina mer osunda stunder tÀnker jag att det verkar vara lite vÀl mÄnga klockor man har.
Nog för att det kÀnns osannolikt, men tÀnk om LyxfÀllan skulle dyka upp...
"Idag har vi kommit hem till URban. Han har förutom allt annat dumt han gjort, Àven samlat pÄ sig en större samling klockor."
-Hur mÄnga armar har du URban?
-Va? TvÄ förstÄs?
"Nu rÄkar vi veta att URban har inte mindre Àn 30 st olika klockor i varierande prisklasser."
-SÄ URban, nÀr du redan hade 25 klockor, vilket tillsammans rÀcker till att mer Àn vÀl tÀcka in alla vÀrldens tidszoner samtidigt, och dessutom fylla bÀgge dina underarmar, sÀg mig... Hur kunde du komma pÄ att det var en bra idé att lÀgga till ytterligare 5 klockor till din samling?
-Eehhhh, jao, ja men du vet... Jag kÀnde ett starkt villhöver att köpa nÄgra till.
-Villhöver? Vad Àr det för ett ord?
GÀller att hÄlla sig lÄngt borta frÄn det dÀr programmet
Ha ha jag sĂ„g den ocksĂ„ men glömde posta den hĂ€r. Ăverlag Ă€r bilderna rĂ€tt dĂ„liga pĂ„ mĂ„nga annonser. Och vad Ă€r grejen med sĂ„ gĂ„tt som nypriset pĂ„ mĂ„nga pĂ„ tradera. Menar inte denna. Skiljer det 100-200 sĂ„ köper i alla fall jag en ny med garanti och typ garanterad vattentĂ€thet
Samma kille har dessutom tvĂ„ stycken till salu... Han tĂ€nkte vĂ€l gör 40 snabba laxarHar sĂ„Ă„Ă„ svĂ„rt att förstĂ„ hur man kan tycka 1200 Ă€r rimligt. Ăn mindre 3000
Tur att jag inte har nÄgon PressbyrÄ nÀra mig alltsÄVisst Àr det mÀrkligt nÀr det hÀnder? Och med tanke pÄ att det Àr rent slumpmÀssigt Àr det förvÄnande hur ofta det hÀnder ocksÄ...
Jag fick en ingivelse att gÄ till ombudet igÄr och tro det eller ej, dÀr fanns det inte mindre Àn tvÄ paket adresserade till mig innehÄllande modeller jag var intresserad av!
Samma kille har dessutom tvÄ stycken till salu... Han tÀnkte vÀl gör 40 snabba laxar
RÀtt kul att gÄ frÄn en Quartz till en annan.
VÀldigt nöjd med mitt första G köp.
Har inte riktigt fattat hur alla olika modeller hÀnger ihop men det gör vÀl ingen annan heller
Shockbase.org Àr en guldgruva.
Vill man göra det enkelt för sig sÄ följer man trenderna hÀr i trÄden.I början tÀnkte jag "hjÀlp vilken djungel! "
Men efter ett tag sÄ blir det lÀttare!
Stort grattis!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Hel rÀtt tÀnk Aldrig fel med minst tvÄ av en juVi tar ett par till . Nu ska jag byta till den andra likadana sÄ denna fÄr ligga och ladda lite. För att jag kan