Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Den Àr luktfri jag lovar men den Àr sÄld, likasÄ gwf 1000 frogman. Fasen har knappt nÄgra g-shocks kvar juà h, om jag bara hade kunnat synka mig med @hepanter försÀljningar
Grattis!!!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
- Grattis! Hoppas alla mÄr braHÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Stort grattis frÄn oss pÄ gÄrden till erHÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
SÄlde du Froggen oxÄ???Den Àr luktfri jag lovar men den Àr sÄld, likasÄ gwf 1000 frogman. Fasen har knappt nÄgra g-shocks kvar ju
Ah, du tÀnker sÄ. "Göra ordentligt med plats inför jubileumsslÀppen." Mycket klokt.Den Àr luktfri jag lovar men den Àr sÄld, likasÄ gwf 1000 frogman. Fasen har knappt nÄgra g-shocks kvar ju
Den dÀr tar jag gÀrna över Bara tjoa.AnvÀnds vÀldigt sÀllan, nÀstan sÄ batteriet hinner ta slut emella gÄngerna, kÀnns nÀstan lite stor men fÄr ju vara kvar i samlingen tills vidare annars lÀr den vÀl hamna hos @roosterman.
SÄ du menar att @roosterman ligger illa till han har ju bÄde klockorna och Saabarna och sÀkert fler samlingar.
SÄlÀnge ni inte samlar pÄ herrgÄrdar (som Carl-Jan Granqvist sjÀlv sa om sina herrgÄrdar) för dÄ kan det bli dyrt misstÀnker jag och lyxfÀllan lÀr ju fundera hur ni tÀnkte.
Grattis!!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
JeppSÄlde du Froggen oxÄ???
NÀr jag köpte min MTG insÄg jag hur jÀkla bra den Àr, vill inte ha sÄ mycket mer Àn den i vardagen framöver nu sen metal square pÄ jobbet. Sen finns de ju andra mÀrken av klockor som ocksÄ lockar, har nÄt i brons pÄ vÀg in. Men de Àr inte för denna trÄden. Men kan man tÀnka sig man kan kÀnnas ig nöjd med g-shocks, kÀnns som jag för tillfÀllet funnit roAh, du tÀnker sÄ. "Göra ordentligt med plats inför jubileumsslÀppen." Mycket klokt.
- Skulle det bara varit tio dagar? Varför berÀttade ingen det för mig dÄ
Stort grattisHÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
STOOORT GRATTIS !!!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Det ligger redan en hos ombudet och vÀntar.. Men vi fÄr se vad som hÀnder nÀr man slösurfar frÄn BB kommande dygnetSTOOORT GRATTIS !!!
Nu Àr du vÀrd en ny G-Shock, det vet du vÀl?
Och fru Derix mÄste vara medveten om det ocksÄ⊠sÄ spara pÄ blöjor - in med en ny G-Shock ASAP
Grattis till det nya mumintrolletHÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Snygg med blÄ detaljer. Den hade jag missat
Hemsk snygg. Ăr jag rookien hĂ€r med hmmm 6 klockor varav 3 st GNĂ€r jag köpte min senaste kĂ€rlek , semistĂ„lisen av @Ploprof började jag rĂ€kna klockor och sĂ„ sattes ju 4st upp pĂ„ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
Att @roosterman har mÄnga klockor och spÄrade ur för lÀnge sen, det Àr ju gamla nyheter
Men vad kan snittet vara i trĂ„den? Hur mĂ„nga klockor har ni? Inte bara Gâs, utan allt som allt? Jag ligger nu pĂ„ 34st
I övrigt Àr den hÀr fantastiskt
SÄ jÀkla fin!
Och som ni ser mot gÄrdagens bild, börjar flÀrpens beteende bÀttra sig
Va sa du sa duEftersom jag som sagt redan spÄrat ur sÄ tror jag dÀr Àr totalt strax under 110 Gs hemma, varav 20 tillskrivs @Roosterwife .
Sen finns dÀr nÄgra Edifice och en stridsvagnsklocka