• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ThrÄbÀck thörsdÀj med G-2000 :oldman:.
g2000_09.jpg

Stort grattis till @Derix med familj!

AnvÀnds vÀldigt sÀllan, nÀstan sÄ batteriet hinner ta slut emella gÄngerna, kÀnns nÀstan lite stor men fÄr ju vara kvar i samlingen tills vidare annars lÀr den vÀl hamna hos @roosterman.

SÄ du menar att @roosterman ligger illa till han har ju bÄde klockorna och Saabarna och sÀkert fler samlingar.
SÄlÀnge ni inte samlar pÄ herrgÄrdar (som Carl-Jan Granqvist sjÀlv sa om sina herrgÄrdar) för dÄ kan det bli dyrt misstÀnker jag och lyxfÀllan lÀr ju fundera hur ni tÀnkte.
Den dÀr tar jag gÀrna över :D Bara tjoa.

Kan helt hypotetiskt sett finnas en Leatherman/Gerber/Victorinox-samling oxÄ........:rolleyes:

Ah, du tĂ€nker sĂ„. "Göra ordentligt med plats inför jubileumsslĂ€ppen." Mycket klokt. đŸ€”đŸ’Ą;)
NĂ€r jag köpte min MTG insĂ„g jag hur jĂ€kla bra den Ă€r, vill inte ha sĂ„ mycket mer Ă€n den i vardagen framöver nu sen metal square pĂ„ jobbet. Sen finns de ju andra mĂ€rken av klockor som ocksĂ„ lockar, har nĂ„t i brons pĂ„ vĂ€g in. Men de Ă€r inte för denna trĂ„den. Men kan man tĂ€nka sig man kan kĂ€nnas ig nöjd med g-shocks, kĂ€nns som jag för tillfĂ€llet funnit ro😍

NĂ€r jag köpte min senaste kĂ€rlek 😍, semistĂ„lisen av @Ploprof började jag rĂ€kna klockor och sĂ„ sattes ju 4st upp pĂ„ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar 😉

Att @roosterman har mĂ„nga klockor och spĂ„rade ur för lĂ€nge sen, det Ă€r ju gamla nyheter 😂
Men vad kan snittet vara i trĂ„den? Hur mĂ„nga klockor har ni? Inte bara G’s, utan allt som allt? Jag ligger nu pĂ„ 34st đŸ«ąđŸ€«đŸ«Ł

I övrigt Ă€r den hĂ€r fantastiskt đŸ˜ƒđŸ€©
SÄ jÀkla fin!
E3166B25-A401-472E-BC64-3F68FBCC46E3.jpeg

Och som ni ser mot gĂ„rdagens bild, börjar flĂ€rpens beteende bĂ€ttra sig 🙂
26B14E27-90C0-40B3-BBA1-06C0F09404EA.jpeg
Hemsk snygg. Är jag rookien hĂ€r med hmmm 6 klockor varav 3 st G

Tillbaka
Topp