• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Provkör-en-ny-demotruck-G😁
IMG_20220908_102816.jpg

IMG_20220908_102825.jpg
Kompakt. Aldrig testat det mĂ€rket men har x antal tusen timmar i andra mĂ€rken 👍

Nu sĂ€ger jag inte att det Ă€r fallet, men om det, rent hypotetiskt alltsĂ„, skulle rĂ„ka dyka upp en donatorklocka med kombilĂ€nken, tĂ€nk GW-B5600BC-1BER, sĂ„ tĂ€nker jag att den lĂ€nken nog Ă€r mycket tyngre (đŸ€ž) Ă€n gummibandet, och dĂ„ bör den bli mer balanserad. 🙄

Men rejÀlare, absolut!
NĂ„gon kan sĂ€kert hjĂ€lpa till med resten av donatorn om den ligger i vĂ€gen 😀

Exakt sĂ„! Har man nĂ„t annat pĂ„ sig, gĂ„r man och hĂ€mtade en G för att ta kort pĂ„ för att kunna vara med i gemenskapen 🙂
LĂ€tt KS bĂ€sta trĂ„d 😍
Kan inte mer Àn instÀmma. TillrÀckligt stor kritisk massa för att hÄlla den levande och full av roliga upptÄg, utan tomgÄng och konstgjord andning. Dessutom förskonad frÄn allt vad spekulation och rusande priser heter. Riktigt skönt! IstÀllet glÀdje och entusiasm!

Kan inte mer Àn instÀmma. TillrÀckligt stor kritisk massa för att hÄlla den levande och full av roliga upptÄg, utan tomgÄng och konstgjord andning. Dessutom förskonad frÄn allt vad spekulation och rusande priser heter. Riktigt skönt! IstÀllet glÀdje och entusiasm!
Charmig nivĂ„ pĂ„ humorn ocksĂ„ 🙂

Vi hjÀlps ju Ät att hÄlla nere priserna istÀllet :angel:

Lite lika i storlek. DÄ kanske en gmw5000 kÀnns lite som min gamla goding. Den Àr dock ganska topptung. Ser högre ut sÄ kanske dÀrför

Bilagor

• 1662658156850217858582328241166.jpg
    1662658156850217858582328241166.jpg
    503.2 KB · Visningar: 3
  • 16626583229707687442277373201745.jpg
    16626583229707687442277373201745.jpg
    289.3 KB · Visningar: 3
Men bara hypotetiskt vĂ€l??? 😁
Som av en slump rÄkade det faktiskt finnas just en sÄn modell nÀr jag var pÄ PressbyrÄn alldeles nyss, och adresserad till mig ocksÄ!

Jag har ju sett att mÄnga gnÀller över de negativa displayen och kassförklarat dessa. Jag har ju ocksÄ negativa displayer och undrar vad problemet Àr? Det gÄr ju hur bra som helst att lÀsa av dem. ...pÄ stÄlisarna, ja! Men den hÀr modellen GW-B5600BC-1BER Àr ju riktigt usel om det inte Àr dagsljus (antar jag). Jag ser inte vad den visar i skum kvÀllsbelysning, om jag inte tÀnder displayen.
LÀnken blev jag inte heller sÄ imponerad av som jag hade hoppats.
SÄ det fÄr allt bli en retur pÄ den.

GW-5000U har ju ett mjukt och följsamt gummiband, sÄ det fÄr bli sÄ tills ev nÄgot annat intressant alternativ dyker upp.

KÀnns lite snopet mÄste jag erkÀnna.

Tillbaka
Topp