Jonte.L
Silver
Kompakt. Aldrig testat det mÀrket men har x antal tusen timmar i andra mÀrkenProvkör-en-ny-demotruck-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kompakt. Aldrig testat det mÀrket men har x antal tusen timmar i andra mÀrkenProvkör-en-ny-demotruck-G
NÄgon kan sÀkert hjÀlpa till med resten av donatorn om den ligger i vÀgenNu sÀger jag inte att det Àr fallet, men om det, rent hypotetiskt alltsÄ, skulle rÄka dyka upp en donatorklocka med kombilÀnken, tÀnk GW-B5600BC-1BER, sÄ tÀnker jag att den lÀnken nog Àr mycket tyngre () Àn gummibandet, och dÄ bör den bli mer balanserad.
Men rejÀlare, absolut!
Exakt sÄ! Har man nÄt annat pÄ sig, gÄr man och hÀmtade en G för att ta kort pÄ för att kunna vara med i gemenskapenSÄ grymt trevlig trÄd. Blir typ att man vÀljer att bÀra en G för att man kan delta hÀr dÄ
Ha ha ha ja sÄ har jag gjort rÀtt mÄnga gÄnger redan. Eller ser till att en G ligger med i bilden nÀr jag tar kort pÄ en duro marlinExakt sÄ! Har man nÄt annat pÄ sig, gÄr man och hÀmtade en G för att ta kort pÄ för att kunna vara med i gemenskapen
LÀtt KS bÀsta trÄd
Inte omöjligt att nÄgon av dem fÄr lÀmna framöver, kÀnns lite kaka pÄ kaka med tvÄ, sÄ om du var sugen nÀr @Aros sÄlde kanske en ny chans kommer pÄ antingen den eller den andraAha....det var dÀr den hamnade
Jag var dÀr ocksÄ men slÀppte eftersom jag funderade ojust lÀnge .Aha....det var dÀr den hamnade
tror inte du fÄr mycket medhÄll hÀr i trÄden om kaka pÄ kaka. Men jag kan nog absolut köa liteInte omöjligt att nÄgon av dem fÄr lÀmna framöver, kÀnns lite kaka pÄ kaka med tvÄ, sÄ om du var sugen nÀr @Aros sÄlde kanske en ny chans kommer pÄ antingen den eller den andra
Kan inte mer Àn instÀmma. TillrÀckligt stor kritisk massa för att hÄlla den levande och full av roliga upptÄg, utan tomgÄng och konstgjord andning. Dessutom förskonad frÄn allt vad spekulation och rusande priser heter. Riktigt skönt! IstÀllet glÀdje och entusiasm!Exakt sÄ! Har man nÄt annat pÄ sig, gÄr man och hÀmtade en G för att ta kort pÄ för att kunna vara med i gemenskapen
LÀtt KS bÀsta trÄd
Charmig nivÄ pÄ humorn ocksÄKan inte mer Àn instÀmma. TillrÀckligt stor kritisk massa för att hÄlla den levande och full av roliga upptÄg, utan tomgÄng och konstgjord andning. Dessutom förskonad frÄn allt vad spekulation och rusande priser heter. Riktigt skönt! IstÀllet glÀdje och entusiasm!
Vi hjÀlps ju Ät att hÄlla nere priserna istÀlletKan inte mer Àn instÀmma. TillrÀckligt stor kritisk massa för att hÄlla den levande och full av roliga upptÄg, utan tomgÄng och konstgjord andning. Dessutom förskonad frÄn allt vad spekulation och rusande priser heter. Riktigt skönt! IstÀllet glÀdje och entusiasm!
Kör med NordPostens skicka lÀtt sÄ slipper du skrivare. Bara att visa upp QR-koden hos ombudet sen.PÄvÀg hem frÄn mor o far med Ànnu en paket lapp skrivaren finns dÀr, blev en 4 e klocka ikvÀll pÄ utgÄende. Körigt körigt dock ingen G-Shock denna gÄngen
Grattis!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Jo jag kör med appen men har sÄ mÄnga paket sÄ vÄgar inte köra med qr ifall jag förvÀxlar alla paket vissa blir glada men andra inte om de hamnar felKör med NordPostens skicka lÀtt sÄ slipper du skrivare. Bara att visa upp QR-koden hos ombudet sen.
Att @Roosterwife har ca 20 G-shocks/Baby-GsVa sa du sa du
Stort grattis till er!HÀlsningar frÄn Mini-Derix som tittade ut idag
Som av en slump rÄkade det faktiskt finnas just en sÄn modell nÀr jag var pÄ PressbyrÄn alldeles nyss, och adresserad till mig ocksÄ!Men bara hypotetiskt vÀl???
Den hoppade igÄng med nytt batteri sÄ idag fick den nya klÀderOsÀker pÄ om det hÀr tipset Àr bra eller ej. Men klÀder frÄn en 6900 ska passa!
NÀr ska du sÀlja den a till mig dÄ? VÀntar fortfarande pÄ att du ska hojta tillFreeeedaaag!
Vi snackar Casioak alltsÄ!!
1200Euro sĂ„ldes dom för av IFLW.. Och nu motsvarande 3000Euro..Skulle precis lĂ€nka till dem, tyckt swatch x omega var överdrivet men detta Ă€r vĂ€rre. Ingen normal g-shockfan betalar vĂ€ll ens grundpriset för dessa mods (lite fĂ€rg och hosta upp 8 lax tillâŠ)