• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lunchpromis.
20220912_114348.jpg

De Àr likadana. Om man kÀnner sig modig filar man lite pÄ titanarens ÀndlÀnkar sÄ de blir rörligare...

SĂ„ modig Ă€r man inte đŸ˜±

Men alla minns killen som sabbade en titanare 😂

Ahem... ;)

G-Shock passar till allt om man kan bortse frÄn vad andra tycker.

Det ska man alltid göra 😍, bortse frĂ„n vad andra tycker alltsĂ„. Mycket snygg klockađŸ‘đŸ»
đŸ€Ł 😇

Har ni nÄgra tips pÄ bra sidor för reserv-/mod-delar? Original eller AM som inte gör varumÀrkesintrÄng :)
Till GW-Bn tĂ€nker du? 🙂
IsĂ„fall passar det mesta som passar en DW-5600. Och dĂ€r finns det ett helt spektrum av fĂ€rger att vĂ€lja pĂ„đŸ˜
Kolla Aliexpress eller frÄn Tysklandet via Ebay pÄ lÀnkarna nedan:

Till GW-Bn tĂ€nker du? 🙂
IsĂ„fall passar det mesta som passar en DW-5600. Och dĂ€r finns det ett helt spektrum av fĂ€rger att vĂ€lja pĂ„đŸ˜
TĂ€nker inte pĂ„ nĂ„gon speciell, utan kul att kolla bara och se om man kan inspireras. Vem vet, kanske söker jag nĂ„got till en klocka jag inte ens har och sĂ„ledes mĂ„ste skaffa đŸ€·đŸ˜‚

Snyggat till nĂ„gra buskar inför vintern. Orörd GW9400 med positiv display som jobbarkompis. Min OCD tillĂ„ter ju inte nĂ„got fulmekande 😉
Lider svĂ„rt nĂ€r jag lĂ€ser om filande och nĂ€r jag ser skruvar som har vĂ„ldtagits med en universalmejsel frĂ„n Dollarstore 😁

C477277A-4DB7-47EE-B067-7DB16AD21339.jpeg

Snyggat till nĂ„gra buskar inför vintern. Orörd GW9400 med positiv display som jobbarkompis. Min OCD tillĂ„ter ju inte nĂ„got fulmekande 😉
Lider svĂ„rt nĂ€r jag lĂ€ser om filande och nĂ€r jag ser skruvar som har vĂ„ldtagits med en universalmejsel frĂ„n Dollarstore 😁

C477277A-4DB7-47EE-B067-7DB16AD21339.jpeg
Äsch , nu tycker jag du överdriver 😉
Skruvmejslar Ă€r överskattat 😁
Bezelbyte:
IMG_20210205_171829.jpg

Batteribyte:
IMG_20210423_194424.jpg

Tillbaka
Topp