Ingen minns en fegisSÄ modig Àr man inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen minns en fegisSÄ modig Àr man inte
Men alla minns killen som sabbade en titanareIngen minns en fegis
Jag har inte ens tÀnkt den tanken ÀnDen dÀr ..... TÀnker du ens tanken pÄ att sÀlja mÄste du höra av dig till mig
Da'fuck, liksom!Men alla minns killen som sabbade en titanare
De Àr likadana. Om man kÀnner sig modig filar man lite pÄ titanarens ÀndlÀnkar sÄ de blir rörligare...
SÄ modig Àr man inte
Ingen minns en fegis
Men alla minns killen som sabbade en titanare
Ahem...Da'fuck, liksom!
G-Shock passar till allt om man kan bortse frÄn vad andra tycker.
Det ska man alltid göra , bortse frÄn vad andra tycker alltsÄ. Mycket snygg klocka
GÄ in och köp matchande underklÀderByte av klocka, men fortsÀtter dagen med manligt rosa.
NÀ, vÀnta nu... Har jag missuppfattat nÄt nu igen???
Nu fÄr man Àta upp allt man sagt om fegis...GÄ in och köp matchande underklÀder
Hur var det nu..?? Körde @Lord_tito88 leopardtanga nÀr han rockade Peggyn??Nu fÄr man Àta upp allt man sagt om fegis...
Ăr du pĂ„ damavdelningen?Manligt rosa Ă€r en utmĂ€rkt kamoflagefĂ€rg i rĂ€tt miljö. T.ex. pĂ„ NKs sportavdelning.
Nu tycker jag du Ă€r fördomsfull.Ăr du pĂ„ damavdelningen?
Hur var det nu..?? Körde @Lord_tito88 leopardtanga nÀr han rockade Peggyn??
Högst oklart vad som hĂ€nde idagâŠJa, det fĂ„r vi hoppas! För inte tog du vĂ€gen om Mordor?
MĂ€ktig bild!
Saurons Ăga reagerar pĂ„ âBurn baby burn, G-Shock inferno..âHögst oklart vad som hĂ€nde idagâŠ
Bara slÄ till dom med handvÀskan vetjaNu tycker jag du Àr fördomsfull.
Till GW-Bn tÀnker du?Har ni nÄgra tips pÄ bra sidor för reserv-/mod-delar? Original eller AM som inte gör varumÀrkesintrÄng
TÀnker inte pÄ nÄgon speciell, utan kul att kolla bara och se om man kan inspireras. Vem vet, kanske söker jag nÄgot till en klocka jag inte ens har och sÄledes mÄste skaffaTill GW-Bn tÀnker du?
IsÄfall passar det mesta som passar en DW-5600. Och dÀr finns det ett helt spektrum av fÀrger att vÀlja pÄ
FörstÄr precis hur du tÀnkerTÀnker inte pÄ nÄgon speciell, utan kul att kolla bara och se om man kan inspireras. Vem vet, kanske söker jag nÄgot till en klocka jag inte ens har och sÄledes mÄste skaffa
Ăsch , nu tycker jag du överdriverSnyggat till nĂ„gra buskar inför vintern. Orörd GW9400 med positiv display som jobbarkompis. Min OCD tillĂ„ter ju inte nĂ„got fulmekande
Lider svÄrt nÀr jag lÀser om filande och nÀr jag ser skruvar som har vÄldtagits med en universalmejsel frÄn Dollarstore