Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
2090. Bra pris. jag hĂ€ngde tyvĂ€rr inte riktigt med pĂ„ slutetVem klippte John Mayerân?
Edit: Verkar vara en flipper..
Snyggat till nÄgra buskar inför vintern. Orörd GW9400 med positiv display som jobbarkompis. Min OCD tillÄter ju inte nÄgot fulmekande
Lider svÄrt nÀr jag lÀser om filande och nÀr jag ser skruvar som har vÄldtagits med en universalmejsel frÄn Dollarstore
Vi kan öppna en reservdelsbutik tillsammans.FörstÄr precis hur du tÀnker
Aha, sÄ nÀr det Àr slutsÄlt pÄ Ebay, dÄ vet man vart man ska vÀnda sigVi kan öppna en reservdelsbutik tillsammans.
- Buskarna (tror det var nĂ„gra olika sorters tujor ) petade vi ner för mĂ„nga Ă„r sedan som insynsskydd vid altanen och förra veckan fick jag för mig att köpa en hĂ€cksax nĂ€r vi var pĂ„ Biltema âŠ.. sedan blev det som det blev.
Shit det dÀr var ju professionellt utfört. Har du jobbat som trÀdgÄrds-designer?
"Nordöstra skÀrgÄrdskalotten. SydsydvÀst 3m/s. 11grader."Morn
HÀr fÄr vi anvÀnda radion till hjÀlp för o förutse vÀder @roosterman
Ska bli regn idag.
Lowtech G-Shock idag, förr hade man sagt high tech
Exakt sÄ P1 och en riktigt trist stel radioröst"Nordöstra skÀrgÄrdskalotten. SydsydvÀst 3m/s. 11grader."
Eller GW-9200 helt enkelt
Vilken ref Àr detta? Ser ut nÀstan ut som en Rangeman men jag kan inte fÄ lufttrycket till ringen?God morgon gÀnget
Det Àr mörkt nu! Och vÀderkurvan ser inte helt lovande ut
GW-9200 RisemanVilken ref Àr detta? Ser ut nÀstan ut som en Rangeman men jag kan inte fÄ lufttrycket till ringen?
Och nÀr vi ÀndÄ Àr igÄng, kan man stega lufttrycket i siffror timme per timme pÄ nÄgot sÀtt?
HÀr gick svallvÄgor i backen ner lÀngs gatan inatt. DÄ regnar det mycket!
GW-9200 Riseman
Kolla 5-6 inlÀgg uppÄt, innan alla Rangeman
Jag vet inte om du kan se stegvis i Rangeman (GW-9400) men ex nya Rangeman och GBD-H1000 har i siffror vill jag minnas (men liite osÀker ska sÀgas)
Rangeman Àr trÄdens höstklocka Det Àr sen gammaltNu nÀr man sÄlt gw9400 dÄ kör alla en sÄn helt plötsligt
Jag funderar pÄ om min Àr till saluNu nÀr man sÄlt gw9400 dÄ kör alla en sÄn helt plötsligt
SÀg inte sÄ dÄ ryker den redan pÄ förmiddanJag funderar pÄ om min Àr till salu
Jag vet inte om jag Ă€r riktigt redo eftersom den Ă€r vĂ€ldigt svĂ„r att ersĂ€tta nĂ€r den vĂ€l lĂ€mnatâŠSĂ€g inte sĂ„ dĂ„ ryker den redan pĂ„ förmiddan
SĂ€ger inte som roostis utan BehĂ„ll!!!!!!Jag vet inte om jag Ă€r riktigt redo eftersom den Ă€r vĂ€ldigt svĂ„r att ersĂ€tta nĂ€r den vĂ€l lĂ€mnatâŠ
Jag kan tÀnka mig en Rangeman igen..Jag funderar pÄ om min Àr till salu
Riseman Ă€r en Ă€ldre modell. Tror den Ă€r utgĂ„ngen..Som en Rangeman minus kompassen verkar det som? Och slutsĂ„ldâŠ
Nya Rangeman? NÄgot annat Àn 9400?
SÄ vansinnigt snygg den dÀr!