• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

.
Snyggat till nĂ„gra buskar inför vintern. Orörd GW9400 med positiv display som jobbarkompis. Min OCD tillĂ„ter ju inte nĂ„got fulmekande 😉
Lider svĂ„rt nĂ€r jag lĂ€ser om filande och nĂ€r jag ser skruvar som har vĂ„ldtagits med en universalmejsel frĂ„n Dollarstore 😁

C477277A-4DB7-47EE-B067-7DB16AD21339.jpeg

Shit det dÀr var ju professionellt utfört. Har du jobbat som trÀdgÄrds-designer?

.

Shit det dÀr var ju professionellt utfört. Har du jobbat som trÀdgÄrds-designer?
- Buskarna (tror det var nĂ„gra olika sorters tujor đŸ€”) petade vi ner för mĂ„nga Ă„r sedan som insynsskydd vid altanen och förra veckan fick jag för mig att köpa en hĂ€cksax nĂ€r vi var pĂ„ Biltema 
.. sedan blev det som det blev 😁
(Kan alltsĂ„ ingenting om sĂ„nt hĂ€r 🙂)

God morgon gĂ€nget🙂
Det Ă€r mörkt nu! Och vĂ€derkurvan ser inte helt lovande ut😳
IMG_20220913_053410_edit_583889550705173.jpg
Vilken ref Àr detta? Ser ut nÀstan ut som en Rangeman men jag kan inte fÄ lufttrycket till ringen?

Och nÀr vi ÀndÄ Àr igÄng, kan man stega lufttrycket i siffror timme per timme pÄ nÄgot sÀtt?

HÀr gick svallvÄgor i backen ner lÀngs gatan inatt. DÄ regnar det mycket!

D9E93FD4-5E84-44C5-8497-BECEFB35FCEF.jpeg

Vilken ref Àr detta? Ser ut nÀstan ut som en Rangeman men jag kan inte fÄ lufttrycket till ringen?

Och nÀr vi ÀndÄ Àr igÄng, kan man stega lufttrycket i siffror timme per timme pÄ nÄgot sÀtt?

HÀr gick svallvÄgor i backen ner lÀngs gatan inatt. DÄ regnar det mycket!

D9E93FD4-5E84-44C5-8497-BECEFB35FCEF.jpeg
GW-9200 Riseman :)
Kolla 5-6 inlĂ€gg uppĂ„t, innan alla Rangeman☝
Jag vet inte om du kan se stegvis i Rangeman (GW-9400) men ex nya Rangeman och GBD-H1000 har i siffror vill jag minnas :) (men liite osÀker ska sÀgas)

Och jag fortsÀtter pÄ min inslagna vÀg. Otroligt nöjd att @Ploprof har sÄ mÄnga fina klockor att den hÀr fick lÀmna.
DC74691D-A219-4C49-846E-BCED235FF009.jpeg

Snart fĂ„r jag ju byta till nĂ„t annat bara för att fĂ„ möjligheten att byta till den hĂ€r igen. Som nĂ€r Pippi sĂ€ger till Tommy och Annika att gĂ„ hem, för annars kan dom ju inte komma tillbaka đŸ€·đŸŒ

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp