Det Àr PRECIS det hÀr jag menar! Jag ska ju sÀlja min king, och sÄ ser man sÄnt hÀr. JÀvla propagandafoto pÄ kingen. Inte fan vill jag sÀlja den nu!Byter till Guantanamo orange.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr PRECIS det hÀr jag menar! Jag ska ju sÀlja min king, och sÄ ser man sÄnt hÀr. JÀvla propagandafoto pÄ kingen. Inte fan vill jag sÀlja den nu!Byter till Guantanamo orange.
Haha, en king mÄste man ha.Det Àr PRECIS det hÀr jag menar! Jag ska ju sÀlja min king, och sÄ ser man sÄnt hÀr. JÀvla propagandafoto pÄ kingen. Inte fan vill jag sÀlja den nu!
Minst en...Haha, en king mÄste man ha.
Det Àr bara helt ogrundade rykten som sprids pÄ nÀtet. Vet inte varifrÄn de hÀrstammar och det finns varken lÀckta bilder eller nÄgon info frÄn Casio, sÄ alltihop kan bara vara önsketÀnkande frÄn oss fans.NÀr vi Àr inne pÄ Rangeman och hypoteser, var har ni sett rykten om en ny Rangeman? Jag har sett det nÀmnas ett par gÄnger.
Verkar det vara nÄgon substans i ryktena eller Àr det mest önsketÀnkande?
Ăr du verkligen helt sĂ€ker pĂ„ det?Fy, sĂ„n hets orkar jag inte med. GĂ„r det inte sĂ„ gĂ„r det inte
ApropÄ FOMO sÄ Àr ju trÄden klart bidragande till att fÄ en att vilja ha klockor man kanske inte skulle sneglat Ät annars. Men för stunden Àr jag Àr nöjd över att jag rannsakat mig sjÀlv och kommit fram till att jag inte kommer köpa DW-5000SS-1.
Den har mÄnga USP:ar för mig. Fyrkant, tegelstenar och screwback. Men jag tror ÀndÄ den mest blir liggande till vardags pga det odiskreta bandet och bezeln. SÄ det blir pass pÄ den för mig.
NÀr vi Àr inne pÄ Rangeman och hypoteser, var har ni sett rykten om en ny Rangeman? Jag har sett det nÀmnas ett par gÄnger.
Verkar det vara nÄgon substans i ryktena eller Àr det mest önsketÀnkande?
Det var en pÄ WUS som har kontakt med AD har lÀckt det. Nya Rangeman ska komma i november iÄr. Han nÀmnde ocksÄ nya poison frog och MTGB3000, bÄda stÀmde sÄ jag tror/hoppas att info on nya Rangeman stÀmmer ocksÄ.Det Àr bara helt ogrundade rykten som sprids pÄ nÀtet. Vet inte varifrÄn de hÀrstammar och det finns varken lÀckta bilder eller nÄgon info frÄn Casio, sÄ alltihop kan bara vara önsketÀnkande frÄn oss fans.
Tror inte du kommer billigare undan Àn den hÀr iaf Kanske skulle tillÀgga det det Àr pÄ Brandfield.seEn snabb frÄga Àr Casio klockor billigare i UK Àn i Sverige, ska nÀmligen dit och Àr ute efter en Casio G-Shock Solar Bluetooth GA-B2100-1AER (ca 1500 kr i Sverige), nÄgon som vet?
Sorry i förvÀg. Kan inte lÄta bliEfter Ätskilliga timmar med en vÀrsting led lampa modell stark och stunder i soljus. Men jag fÄr fasen inte upp den mer till halvt ÀnsÄlÀnge
Det tog 2dygn för mig att ladda min stÄlis i coolfire laddare frÄn ca 40% till ca 80% och tog ytligare 2 dygn till fullladdad. SÄ det kan ta tid att ladda dem.Efter Ätskilliga timmar med en vÀrsting led lampa modell stark och stunder i soljus. Men jag fÄr fasen inte upp den mer till halvt ÀnsÄlÀnge
Okej fortsÀtter kampenDet tog 2dygn för mig att ladda min stÄlis i coolfire laddare frÄn ca 40% till ca 80% och tog ytligare 2 dygn till fullladdad. SÄ det kan ta tid att ladda dem.
Tror inte du kommer billigare undan Àn den hÀr iaf Kanske skulle tillÀgga det det Àr pÄ Brandfield.se
Brandfield Àr bra att handla frÄn dessutom. Brukar ta en knapp vecka att fÄ hem grejernaTack för tipset!
Efter Ätskilliga timmar med en vÀrsting led lampa modell stark och stunder i soljus. Men jag fÄr fasen inte upp den mer till halvt ÀnsÄlÀnge
Tack ska testa bara de att solen lyser med sin frÄnvaro. Men ska pass pÄ, inte sÀtta den runt avgasröret baraOm jag minns rÀtt (men inga garantier) sÄ ger ledlampor ett betydligt mindre gynnsamt ljusspektra för solceller Àn vanligt solsken och för den delen gamla glödtrÄdslampor. De Àr inte bara effektivare ur vÀrmesynpunkt men de har ocksÄ smalare frekvensomrÄde Àn gammaldags.
Prova att sÀtt den pÄ utsidan traktorn ett par soliga dagar sÄ kanske det blir bÀttre!
Hoppas det löser sig!
Direkt solljus lÀr vara det bÀsta. Det Àr iaf stor skillnad mellan att ha dem ute eller innanför ett fönster. Jag brukar ge mina litet sol pÄ balkongen vid behov. StÄlfyrkanterna Àr rÀtt strömkrÀvande enligt min erfarenhet. Gissningsvis drar bt en hel del ström.Tack ska testa bara de att solen lyser med sin frÄnvaro. Men ska pass pÄ, inte sÀtta den runt avgasröret bara
Ja skillnad pÄ sommaren nÀr de Àr 30 grader varmt o blÄ himmel ocksÄ.Direkt solljus lÀr vara det bÀsta. Det Àr iaf stor skillnad mellan att ha dem ute eller innanför ett fönster. Jag brukar ge mina litet sol pÄ balkongen vid behov. StÄlfyrkanterna Àr rÀtt strömkrÀvande enligt min erfarenhet. Gissningsvis drar bt en hel del ström.
Edit; kanske borde skrivit "brukade" istÀllet för brukar. Har ju som bekant inte kvar annat Àn min Rangeman.
Fy, sÄn hets orkar jag inte med. GÄr det inte sÄ gÄr det inte
ApropÄ FOMO sÄ Àr ju trÄden klart bidragande till att fÄ en att vilja ha klockor man kanske inte skulle sneglat Ät annars. Men för stunden Àr jag Àr nöjd över att jag rannsakat mig sjÀlv och kommit fram till att jag inte kommer köpa DW-5000SS-1.
Den har mÄnga USP:ar för mig. Fyrkant, tegelstenar och screwback. Men jag tror ÀndÄ den mest blir liggande till vardags pga det odiskreta bandet och bezeln. SÄ det blir pass pÄ den för mig.
Det Àr PRECIS det hÀr jag menar! Jag ska ju sÀlja min king, och sÄ ser man sÄnt hÀr. JÀvla propagandafoto pÄ kingen. Inte fan vill jag sÀlja den nu!
Haha, en king mÄste man ha.
Minst en...
Jobbigt att vÀnta tills 30/9NÀra nu. Hos Lapin Kulta
MycketJobbigt att vÀnta tills 30/9
Du fÄr köra Japan import. SlÀpps enligt uppgift den 16:e, sen fÄr du hoppas att den kommer innan den 30:eJobbigt att vÀnta tills 30/9