Jonte.L
Silver
Ha ha ha! Rent hypotetiskt Àr det en vÀg som en eller annan icke definerad individ i trÄden slagit in pÄHypotetiskt sett ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha ha! Rent hypotetiskt Àr det en vÀg som en eller annan icke definerad individ i trÄden slagit in pÄHypotetiskt sett ja
Finns passande spotlights till dom med vaNÄt sÄnt hÀr kanske?
Lite inspiration frÄn ParfymtrÄden a la @Meraborsten20 klockfack.. Now we're snacking
Tur man jobbar med logistik hela dagarna sÄ man reder ut G-shocklogistiken hemma senHa ha ha! Rent hypotetiskt Àr det en vÀg som en eller annan icke definerad individ i trÄden slagit in pÄ
Snyggt!Lite inspiration frÄn ParfymtrÄden a la @Meraborsten
https://klocksnack.se/threads/ks-stora-parfymtrÄd.32955/post-4365825
Eller sÄ sprider man ut dem lite random och hittar en klocka rÀtt var det Àr likt @Brogin (?)Skippa lÄdorna.. Skaffa en hylla (eller tvÄ) istÀllet
Ja eller hur. Ăn sĂ„ lĂ€nge nĂ„gra tiotusentals lagerplatser fler pĂ„ jobbetTur man jobbar med logistik hela dagarna sĂ„ man reder ut G-shocklogistiken hemma sen
Den absolut frÀnaste klockförvaringen jag sett hÀr pÄ KS har @Sthlm-Nicklasvi har lite tuffa displayer i trÄden va? @Daion hade nÄgon cool hörna pÄ G va? En del har riktigt hÄrda vÀskor har jag sett
Bild bild bild bildDen absolut frÀnaste klockförvaringen jag sett hÀr pÄ KS har @Sthlm-Nicklas
Som dessutom har en jÀkligt trevlig G-shock/Baby-G-samling
Det dÀr har @roosterman bra koll pÄ.JÀkligt snyggt! Ping @L&W
WowDet dÀr har @roosterman bra koll pÄ.
Kittet finns pÄ Ebay.
For G-SHOCK DW5600 GWM5610 Titanium Alloy Mod Kit Steel Strap &Bezel Replacement | eBay
Compatible Model: For G-SHOCK DW5600 & GWM5610. For Apple Watch OAK MOD. For Casio OAK MOD. Band size: 20 2.7 0.6cm. Band Length: 20cm. Band weight: 93.2g. Material Type: Stainless Steel. For Apple Watch.www.ebay.com
StÄlig bezel har jag en liggande, lÀnken hamnade pÄ StÄloakenDet dÀr har @roosterman bra koll pÄ.
Kittet finns pÄ Ebay.
For G-SHOCK DW5600 GWM5610 Titanium Alloy Mod Kit Steel Strap &Bezel Replacement | eBay
Compatible Model: For G-SHOCK DW5600 & GWM5610. For Apple Watch OAK MOD. For Casio OAK MOD. Band size: 20 2.7 0.6cm. Band Length: 20cm. Band weight: 93.2g. Material Type: Stainless Steel. For Apple Watch.www.ebay.com
Aha, du har redan gjort en sÄn mod alltsÄ?Det dÀr har @roosterman bra koll pÄ.
Kittet finns pÄ Ebay.
Det blev riktigt tufft pÄ oaken tycker jagStÄlig bezel har jag en liggande, lÀnken hamnade pÄ StÄloaken
Jag tycker det ser ut som intresset Àr riktigt hett?klockintresset lite pÄ sparlÄga för tillfÀllet.
Det Àr ju G-Shock vi pratar om.Skippa lÄdorna.. Skaffa en hylla (eller tvÄ) istÀllet
Nej jag har inte gjort det sjÀlv. Bilden Àr lÄnad frÄn nÀtet.Aha, du har redan gjort en sÄn mod alltsÄ?
Men Àr de dÀr kiten okej? Jag fick för mig att "G-shock" var skyddat och att de dÀrför var bannlysta hÀr pÄ KS?
Priserna frÄn typ pacparts Àr lite saftiga sÄ antar att kiten sÀljer.Aha, du har redan gjort en sÄn mod alltsÄ?
Men Àr de dÀr kiten okej? Jag fick för mig att "G-shock" var skyddat och att de dÀrför var bannlysta hÀr pÄ KS?
Orginal bezel och band frÄn gmw-b5000 passar tyvÀrr inte GW-B5600.Priserna frÄn typ pacparts Àr lite saftiga sÄ antar att kiten sÀljer.
Nej det var vad jag kunde fÄ fram sjÀlv ocksÄ Surt om det bara finns alternativ som inte fÄr postas hÀr @yonsson har du möjlighet att ge klarhet i frÄgan gÀllande mod-kiten mÀrkta med g-shock? Inte okej pÄ KS eller?Nej jag har inte gjort det sjÀlv. Bilden Àr lÄnad frÄn nÀtet.
Edit, finns ingen orginal stÄl bezel som passar b5600.
Det Àr bara om dom Àr mÀrkta med varumÀrkesskyddad text eller symbol men uppenbart ej Àr tillverkade av det varumÀrket. De ser ut att vara mÀrkta med protection vilket dÄ antagligen inte Àr skyddat.Aha, du har redan gjort en sÄn mod alltsÄ?
Det Àr lite trÄkigt. Jag skulle vilja testa en semistÄl. Gillar stÄlbezel och gummi.Orginal bezel och band frÄn gmw-b5000 passar tyvÀrr inte GW-B5600.
De Àr Àven mÀrka med G-shock vilket maskeras i annonserna. Tyder pÄ att det Àr skyddat tÀnker jag.Det Àr bara om dom Àr mÀrkta med varumÀrkesskyddad text eller symbol men uppenbart ej Àr tillverkade av det varumÀrket. De ser ut att vara mÀrkta med protection vilket dÄ antagligen inte Àr skyddat.
Aha ja dÄ Àr det ju en annan frÄga.De Àr Àven mÀrka med G-shock vilket maskeras i annonserna. Tyder pÄ att det Àr skyddat tÀnker jag.
Nej det var vad jag kunde fÄ fram sjÀlv ocksÄ Surt om det bara finns alternativ som inte fÄr postas hÀr @yonsson har du möjlighet att ge klarhet i frÄgan gÀllande mod-kiten mÀrkta med g-shock? Inte okej pÄ KS eller?