Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes! Nu fick det bli en sÄn!
BÀsta natt beater. Stora siffror och lagom svag orange belysning funkar skitbra pÄ natten.Fick den hÀromdagen, ca 450:- med frakter etc frÄn Amazon.
Den Àr ju sÄ sjukt bra denna icke-G-Shock.
Relativt svagt belysning, men jag gillar det, tycker det Àr asjobbigt att bli blÀndad pÄ natten av sin klocka.
Samma hÀr! Phew...Nu kan man andas ut.
Var lite sugen pÄ att byta klÀder pÄ den nÀr jag köpte den meeeen.....kanske med nÀsta
De Àr en del av 40th anniversary slÀppet. Det stÄr ocksÄ "Since 1983" pÄ dem, precis som tidigare anniversary modeller.Förmodligen för att det Àr en standard modul för screwbacks. Det hÀr Àr dessutom ingen 40th anniversary utan bara ett vanligt slÀpp. Alla anniversary har speciellt baklock, stjÀrnor pÄ spÀnnet osv Kommer garanterat presenteras.med dunder och brak, inget man missar direkt.
GĂ€llande lĂ„dan och japanska versioner vet jag inte.En frĂ„ga. Ăr i groparna att köpa en gwg-1000 begagnat. Men Ă€r det endast japanska versionerna som kommer med dom lite större lĂ„dorna, dvs inte enbart plĂ„tlĂ„dorna?
Och sen, Àr 3600:- plus frakt (inrikes) ett bra pris för klockan om den icke Àr komplett, dvs endast klockan?
LĂ„dan har jag inte koll pĂ„, alla mina som jag Ă€gt (7 st) har kommit pĂ„ plĂ„tbox. Priset borde gĂ„ att göra nĂ„got pĂ„ om det Ă€r watch only, 3000-3200 kanske?En frĂ„ga. Ăr i groparna att köpa en gwg-1000 begagnat. Men Ă€r det endast japanska versionerna som kommer med dom lite större lĂ„dorna, dvs inte enbart plĂ„tlĂ„dorna?
Och sen, Àr 3600:- plus frakt (inrikes) ett bra pris för klockan om den icke Àr komplett, dvs endast klockan?
Vad Àr dÄ detta? GolfvÀder?NÀr vÀderkurvan ser ut som en hockeyklubba... InnebÀr det att kylan Àr pÄ ingÄende??
De Àr en del av 40th anniversary slÀppet. Det stÄr ocksÄ "Since 1983" pÄ dem, precis som tidigare anniversary modeller.
Tack.GÀllande lÄdan och japanska versioner vet jag inte.
PrismÀssigt ligger den ok om den Àr i bra skick. Kanske nÄgot högt. HÀr inne gÄr de oftast för 3566kr mellan medlemmar, för att köparen betalar frakten pÄ 66kr. Men dÄ Àr det klockor i bra skick och nÀstan alltid komplett med box, lÄda, taggar osv.
MÄlgruppen Àr nog medelÄlders klottrare.Lite vÀl skrikiga fÀrger för en 50 Äring
Japanska Master of G modeller brukar komma med större lĂ„dor ja.En frĂ„ga. Ăr i groparna att köpa en gwg-1000 begagnat. Men Ă€r det endast japanska versionerna som kommer med dom lite större lĂ„dorna, dvs inte enbart plĂ„tlĂ„dorna?
Nej det verkar konstigt? Casio har inte nÀmnt nÄgot om detta. Vart hittar du info?De Àr en del av 40th anniversary slÀppet. Det stÄr ocksÄ "Since 1983" pÄ dem, precis som tidigare anniversary modeller.
Nu Ă€r jag ju rookie i denna trĂ„d ,En frĂ„ga. Ăr i groparna att köpa en gwg-1000 begagnat. Men Ă€r det endast japanska versionerna som kommer med dom lite större lĂ„dorna, dvs inte enbart plĂ„tlĂ„dorna?
Tror det var Zonacasio som skrev att Street Spirit Àr startskottet av 40th anniversary. Ingen av de andra nyslÀppta modeller har "Since 1983" pÄ dem Àn den hÀr serien.Nej det verkar konstigt? Casio har inte nÀmnt nÄgot om detta. Vart hittar du info?
Och vad menar du med det??????Lite vÀl skrikiga fÀrger för en 50 Äring
- Ănnu vĂ€rre för en 67Ă„ring âŠLite vĂ€l skrikiga fĂ€rger för en 50 Ă„ring