• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tror det var Zonacasio som skrev att Street Spirit Àr startskottet av 40th anniversary. Ingen av de andra nyslÀppta modeller har "Since 1983" pÄ dem Àn den hÀr serien.
Verkar inte speciellt troligt? Inte ett ord frÄn Casio, inget pÄ varken boxarna eller klockorna att det Àr en jubileumsutgÄva. Nej tror med 100% sÀkerhet att detta Àr ett vanligt slÀpp.

MissförstĂ„ mig nu inte, för jag tycker det hĂ€r Ă€r det frĂ€schaste och roligaste slĂ€ppet pĂ„ mĂ„Ă„Ă„nga Ă„r av Casio. Straight up my alley och jag ska ABSOLUT ha en. Funderar t.o.m. pĂ„ min första CasiOak đŸ˜ŹđŸ˜ŹđŸ˜ŹđŸ€·â€â™‚ïžđŸ€·â€â™‚ïžđŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜…đŸ˜…đŸ˜…

Verkar inte speciellt troligt? Inte ett ord frÄn Casio, inget pÄ varken boxarna eller klockorna att det Àr en jubileumsutgÄva. Nej tror med 100% sÀkerhet att detta Àr ett vanligt slÀpp.

MissförstĂ„ mig nu inte, för jag tycker det hĂ€r Ă€r det frĂ€schaste och roligaste slĂ€ppet pĂ„ mĂ„Ă„Ă„nga Ă„r av Casio. Straight up my alley och jag ska ABSOLUT ha en. Funderar t.o.m. pĂ„ min första CasiOak đŸ˜ŹđŸ˜ŹđŸ˜ŹđŸ€·â€â™‚ïžđŸ€·â€â™‚ïžđŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜…đŸ˜…đŸ˜…
Kan vara ett special slĂ€pp inför 40th anniversary. 🙂

Nu har det varit sĂ„ hĂ€r ett par dagar. Är det KS eller min mobil?

Screenshot_20220914-120041_DuckDuckGo.jpg

Inkl frakt? Det Àr inget helt felpris, sen Àr det ju hur man sjÀlv tÀnker med lÄdor och sÄ:)
För visst var det en GWG-1000 vi snackar om? JĂ€kligt mycket klocka för pengen 👍

Exakt, GWG-1000.
Plus frakt.
SÄ sÀg 3500;- totalt. VÀrt det?
Gick miste om en auktion tidigare i veckan komplett med lÄda och allt för exakt 3500:- plus frakt via tradera.

HĂ„ller med @spammerstakeahike .
Det du fÄr klura pÄ Àr hur mycket du vÀrderar lÄdan som sagt ;)
Hehe ja. KÀnner mer bara att nÀr det gÀller saker för flera tusen, oavsett vara egentligen, sÄ vill jag ha nog ha ett sÄ komplett köp som möjligt.
Men, vad tycker du. Är 3500:- för enbart klockan att begĂ€ra för mycket?

Hehe ja. KÀnner mer bara att nÀr det gÀller saker för flera tusen, oavsett vara egentligen, sÄ vill jag ha nog ha ett sÄ komplett köp som möjligt.
Men, vad tycker du. Är 3500:- för enbart klockan att begĂ€ra för mycket?
Kolla historiken hÀr pÄ köp&sÀlj. HÀr Àr ett exempel frÄn i vÄras:

Edit: Det hÀr Àr ett sjukligt beteende :nailbiting:

Kolla historiken hÀr pÄ köp&sÀlj. HÀr Àr ett exempel frÄn i vÄras:
Ur den synvinkeln sÄ ligger ju priset lite högt, inte med mycket men stil..
Bra sugen pÄ denna dock.

Tillbaka
Topp