• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SÀger godnatt till de hÀr goingarna
C1ABBB8D-9701-42FA-A6B9-E51890D30227.jpeg

463172EF-A442-4B0D-9C65-0C72D9E4F9E4.jpeg

Exakt! Och sen, vaddĂ„ "medelĂ„lders"? Hrumpf! Det var vĂ€l redan i början av 00-talet som det vetenskapligt fastslogs att 40 Ă€r det nya 20? ;)😁
gw5000_59.jpg
Är 40+ o sk8tar fortfarande ibland. Kidsen kan ibland tycka att det Ă€r jobbigt att jag kör tricks de inte har tĂ„lamod att nöta in. (PĂ„ min tid fanns inga mobiler att distraheras av) :O

MÀktigt! Men kan knappast varit en ekonomisk frÄga, han mÄste ju redan varit dödsrik efter tiden med Police. Hans smak lÄg helt enkelt i framkant!
Helt rĂ€tt, tillfĂ€llig sinnesförvirring av mig, glömde helt bort att han frontat Police. :bag: Botgöring pĂ„ G. Satt pĂ„ min DW-5200 (vilket jag numera kommer kalla The Sting) och pĂ„ Stereon kör vi lite nostalgi och skrĂ„lar med i refrĂ€ngen đŸŽŒ Roooooxanne đŸŽ¶ You don't have to put on the red light... đŸ€ȘđŸ€˜
IMG_20220914_213406.jpg

Haha. Sedan Àr det lite skillnad pÄ taggade/klotter och mer konstnÀrligt "graffande"/mÄlande som krÀver lite mer tid och planerande...
Helt rĂ€tt, instĂ€mmer till fullo. 👍😃
MĂ„ste bara frĂ„ga, Ă€r det tĂ€nkt att din avatarbild ska vara upp och ner? Bara en liten fundering eller om det Ă€r sĂ„ att det rĂ„kat bli sĂ„. 😃

TvÄ steg fram ett steg tillbaka.

Tog och rengjorde modulen pÄ Purple Rain med isopropanol och dÄ slutade skÀrmen glitcha!

MEN sjÀlvfallet missade jag delen med att det finns tvÄ smÄ fjÀdrar mellan skÀrmen och kretskortet.

Vet nÄgon vart man kan köpa sÄna?

Tillbaka
Topp