Var inte menat som en pekpinne, mer som en heads up sÄ du inte riskerar att bli bannadAha- sorry visste inte.
SÀtter pÄ min dumhatten och gör om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var inte menat som en pekpinne, mer som en heads up sÄ du inte riskerar att bli bannadAha- sorry visste inte.
SÀtter pÄ min dumhatten och gör om.
Orginalbandet Àr trevligareVar inte menat som en pekpinne, mer som en heads up sÄ du inte riskerar att bli bannad
Fegis!Men givetvis vÄgar jag inte bada med klockorna.
Ăr 40+ o sk8tar fortfarande ibland. Kidsen kan ibland tycka att det Ă€r jobbigt att jag kör tricks de inte har tĂ„lamod att nöta in. (PĂ„ min tid fanns inga mobiler att distraheras av) :OExakt! Och sen, vaddĂ„ "medelĂ„lders"? Hrumpf! Det var vĂ€l redan i början av 00-talet som det vetenskapligt fastslogs att 40 Ă€r det nya 20?
Helt rÀtt, tillfÀllig sinnesförvirring av mig, glömde helt bort att han frontat Police. Botgöring pÄ G. Satt pÄ min DW-5200 (vilket jag numera kommer kalla The Sting) och pÄ Stereon kör vi lite nostalgi och skrÄlar med i refrÀngen Roooooxanne You don't have to put on the red light...MÀktigt! Men kan knappast varit en ekonomisk frÄga, han mÄste ju redan varit dödsrik efter tiden med Police. Hans smak lÄg helt enkelt i framkant!
Helt rÀtt, instÀmmer till fullo.Haha. Sedan Àr det lite skillnad pÄ taggade/klotter och mer konstnÀrligt "graffande"/mÄlande som krÀver lite mer tid och planerande...
Haha. Kul att du sÄg att bilden var uppside down. En liten blinkning till Stranger thingsHelt rÀtt, instÀmmer till fullo.
MÄste bara frÄga, Àr det tÀnkt att din avatarbild ska vara upp och ner? Bara en liten fundering eller om det Àr sÄ att det rÄkat bli sÄ.
Dom har inte samma infÀstning
Inte ens med vÄld och vaselin?Dom har inte samma infÀstning
Det gÄr inte tyvÀrr.
Valde mellan min likadana och den röda i morseMetal! Vaknar till liv med hjÀlp av mocka och Meshuggah.
#fattigmansfullstÄlcasioak
Tjena! Ăr det en 5610:a? Ăr du nöjd med den eller skulle du valt en 5600 sĂ„ hĂ€r i efterhand? Ăr knapparna tröga?