Det var ett vÀldigt litet skönhetsingrepp. Syns inte om man inte tittar riktigt noga.
Hmm.... Kanske bara glaset Àr en skenmanöver nÀr du i sjÀlva verket lagt fillers i springbarsen? SjÀlv har jag och GD-400 fredagsmys med bicepscurl ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var ett vÀldigt litet skönhetsingrepp. Syns inte om man inte tittar riktigt noga.
Endast avhÀmtning pÄ tradera lÀser jag bara som "jag vill inte fÄ sÄlt den hÀr" no offense men......
UngefÀr dubbelt sÄ stort som vÄrt husHur jefla stort blir det dÀr G-araget egentligen?
UngefÀr dubbelt sÄ stort som vÄrt hus
Ca 165m2...
Det Àr det ju pÄ ett sÀtt... Men till bilarnaJag mÄste ha missat nÄt. Trodde ni byggde ett hus
Ligger pÄ Facebook ocksÄEndast avhÀmtning pÄ tradera lÀser jag bara som "jag vill inte fÄ sÄlt den hÀr" no offense men......
Klart det ska va rosÚ, vÄra specialgjorda ringar Àr i vit-och rosÚguldGrattis till er! Och du firar med roséguld
SÄ fin hon Àr!Jo, hon Àr mysig. Kul att komma hem och mötas av nÄgon som undrar var man varit hela dagen och blir glad i hela kroppen
à h, vilken fining!Bilderna pÄ henne gör ju inte lÀngtan efter en ny hund mindre.
4 Ă„r sen Witte fick somna in
FörlÄt OT
Den dÀr Àr ju grym!
Stort grattis till er bÄda!
NÀsta Ärs avrostning sker i februari, inne i @roosterman garage.Det Àr det ju pÄ ett sÀtt... Men till bilarna
Jag anvÀnder en boettpress för att pressa ut glaset. Beroende pÄ vilken modell sÄ behöver jag ibland anvÀnda en liten legobit i mellan. Det Àr hyffsat lÀtt att pressa ut glaset pÄ en fyrkant dÄ glaset Àr inte limmad. Just gd350 Àr lite jobbigare. Det sitter ett klister mellan glaset och caset precis som kingen. LÀtt att förstöra det om man Àr oförsiktig.Proffsigt, vilket verktyg anvÀnder du nÀr du pressar glaset? Jag funderar pÄ att snida ut en mall i trÀ dÀr den fyrkantiga boetten passar och trycka mha ett vanlig skruvstÀd.
Ett sÄdant jevla spann det blir med sÄdana fackverkstakstolar Och grattis pÄ bröllopsdagen!!!Det Àr det ju pÄ ett sÀtt... Men till bilarna
Sex platser i klocklÄdan? Köp en lÄda till och ge dig sjÀlv fler möjligheter!Lagt ur oaken som jag ska sÀlja. SÄ nuvarande laguppsÀttning Àr liten men stark. Efter en vecka med dw-5600bb Àr jag glad över den. Designen Àr stenhÄrd tycker jag. Saknar tough solar och mb6. Inte sÄ att det Àr ett problem, men lite. Stallde den efter syskonen nu. SÄ nu tÀnker jag mindre pÄ det!
Tittade pĂ„ gamla annonser hĂ€r för gw-6900. Ăr det inte dyrare att testa alltsĂ„. Gillar Ă€ndĂ„ den klassiska designen. Vi fĂ„r se, vi fĂ„r se . Trevlig fredag trĂ„den
HA ha Àr det sÄ man gör. SÄg en bild pÄ en kul skÄpinredning ocksÄSex platser i klocklÄdan? Köp en lÄda till och ge dig sjÀlv fler möjligheter!
Kommer nog ha ett av södra sveriges starkaste tak iaf... NÀstan dubbelt sÄ mÄnga takstolar mot vad det "ska" varaEtt sÄdant jevla spann det blir med sÄdana fackverkstakstolar Och grattis pÄ bröllopsdagen!!!
Har du anpassat takstolarna efter garaget eller tvÀrtom?Kommer nog ha ett av södra sveriges starkaste tak iaf... NÀstan dubbelt sÄ mÄnga takstolar mot vad det "ska" vara
Byggfirman hade nÄgra över
Kommer nog ha ett av södra sveriges starkaste tak iaf... NÀstan dubbelt sÄ mÄnga takstolar mot vad det "ska" vara
Byggfirman hade nÄgra över
Nice, min nyanlÀnda har fÄtt mycket tidBB.
LĂ€ngesen jag hade denna. Minimalistisk och bra kontraster.
Byggisen hade en skock takstolar som jag fick köpa, men dÄ ville jag ju förstÄs ha nÄgot under dom. Sen att han hade rÀknat fel pÄ antalet... SÄ det blev CC60 typ istÀlletHar du anpassat takstolarna efter garaget eller tvÀrtom?
Ahhh, sÄ du har takterrass?
HalvtidstjÀnst att byta batteri pÄ alla dina G:s? Eller Àr det bara tough Solar som tickar pÄ lÀnge?Byggisen hade en skock takstolar som jag fick köpa, men dÄ ville jag ju förstÄs ha nÄgot under dom. Sen att han hade rÀknat fel pÄ antalet... SÄ det blev CC60 typ istÀllet
Morgon-G för lite att rÀtt ska vara rÀtt
NÄtt byte dÄ o dÄ blir det, men det fÄr det va vÀrtHalvtidstjÀnst att byta batteri pÄ alla dina G:s? Eller Àr det bara tough Solar som tickar pÄ lÀnge?
SÀljaren har missat det under ett Är ca......Nypris? Eller har jag missat nÄgot?