Brogin
Silver
Snyggt... dröm garaget! Invigning lagom till advent....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt... dröm garaget! Invigning lagom till advent....
Okej dÄ, det lutar Ät ett köp.
Den blir lite dÄlig balans med trimmad sidorskydd tycker jag.dÄ mÄste du trimma pÄ bandet ocksÄ.Photo-choppade av kronskydden lite, bara för att se hur det skulle se ut...
Tiiiiiips!
Edit: Ganska sliten
CASIO G-SHOCK MTG-S1000D-1AER
Utropspris: 2800 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-09-25 10:55:34. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Automatiska klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Ja ett par tusen hade varit rimligt med tanke pĂ„ skicket.Synd modellen Ă€r rĂ€tt stor med, bra design annars sen kanske den kunde kosta liite mindre men Gâs ska ju anvĂ€ndas med
Photo-choppade av kronskydden lite, bara för att se hur det skulle se ut...
FÄr inte till det? Den ser ut att vara nedsatt redan, men priset Àr 1537?gw-5600bc för 1260 pÄ brandfield med BFSHOPPING30
Jag slog in koden ÀndÄ och det gick igenomFÄr inte till det? Den ser ut att vara nedsatt redan, men priset Àr 1537?
VÀnd pÄ koden BF30SHOPPING istÀlletFÄr inte till det? Den ser ut att vara nedsatt redan, men priset Àr 1537?
Kul att de efter 10 mÄnader fortfarande glömt att avaktivera rabattkoden frÄn Black FridayVÀnd pÄ koden BF30SHOPPING istÀllet
Ha ha my bad. Sorry @ironcastleVÀnd pÄ koden BF30SHOPPING istÀllet
Den följde med i en goodiebag som man fick nÀr man handlade över 1000 pengar en gÄng i tidenKul att de efter 10 mÄnader fortfarande glömt att avaktivera rabattkoden frÄn Black Friday
Jag glömmer alltid goodiebag nÀr jag handlar frÄn dem.Den följde med i en goodiebag som man fick nÀr man handlade över 1000 pengar en gÄng i tiden
Nu gick det.gw-5600bc för 1260 pÄ brandfield med BFSHOPPING30
Edit: BF30SHOPPING , tack @roosterman
Ja sÄ tÀnkte jag ocksÄ. Hoppades att displayen skulle va liknande eller samma som dw-5600bb. Den Àr bra. Men jag tror jag blir nöjd. Bra med mb6 tough solar och BT. Ska bli rejÀlt spÀnnande att testa lÀnkNu gick det.
Otroligt bra pris för den klockan...
Nu vet jag att displayen Àr sÄdÀr, men för det priset Àr den ju ett fynd! Bara lÀnken ensam gÄr ju nÀstan loss pÄ det nÀr man tvingas importera den.
Ser vÀldigt trevlig ut. VÀntar pÄ min. Mudmaster Àr bra sÀllskap pÄ lördagskvÀllen.Bamford 6900 i profil.
Den Àr riktigt bra dendÀr. Mina kÀnns lite trÄkiga. Stor risk att det blir en framöver. Ska vÀnta in 40Ärs jubilarerna först, kanske kommer nÄgot man "mÄste" ha.Godafton pÄ er!
Idag Àr det wild G som gÀller.
Kul med en till hÀr i trÄden! Den Àr vÀldigt trevligSer vÀldigt trevlig ut. VÀntar pÄ min. Mudmaster Àr bra sÀllskap pÄ lördagskvÀllen.
Ser vÀldigt krispig ut. HÄller tummarna för att den dyker upp i början av nÀsta vecka.Kul med en till hÀr i trÄden! Den Àr vÀldigt trevlig