Jonte.L
Silver
TÀnkte pÄ att jag fick 300 som prisuppgif pÄ byte och trycktest gÄnger ditt antalNÄtt byte dÄ o dÄ blir det, men det fÄr det va vÀrt
Har lite "standardbatterier" hemma hela tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte pÄ att jag fick 300 som prisuppgif pÄ byte och trycktest gÄnger ditt antalNÄtt byte dÄ o dÄ blir det, men det fÄr det va vÀrt
Har lite "standardbatterier" hemma hela tiden
De verkar har höjt priset, har för mig 5000ss kostade 10 euro mindre nÀr jag kollade förra veckan.Relojesdemoda verkar ladda upp iaf 30/9 smÀller det.
Har dom dimensionerat för tough solar laddstation pÄ taket?Kommer nog ha ett av södra sveriges starkaste tak iaf... NÀstan dubbelt sÄ mÄnga takstolar mot vad det "ska" vara
Byggfirman hade nÄgra över
Mmmm, med kombilÀnk oxÄEfter nÄgra dagar med icke trÄdvÀnlig passaroundklocka sÄ Àr denna tillbaka pÄ armen.
Det skulle utan problem hÄlla för TS-stationHar dom dimensionerat för tough solar laddstation pÄ taket?
HÀmtning av lillgrÀvis i skogen.
Ja, vÀldigt skön mÄste jag sÀga. Tror att den vinner över original som sitter pÄ min andra likadana. SÄ nu Àr det bara besluta om den ska stÄlmoddas eller sÀljas. Lutar Ät det förstnÀmndaMmmm, med kombilÀnk oxÄ
Sa ju det nÀr du tyckte den var topptung och sÄ i början Det var bara för att du var van vid titanaren.GW-5000U
Den fortsÀtter att vÀxa! FÄr se upp sÄ den inte blir en King
JÀklar vad bra den Àr!
Det blÄ pÄ den blir bara snyggare för varje bild tycker jagEfter nÄgra dagar med icke trÄdvÀnlig passaroundklocka sÄ Àr denna tillbaka pÄ armen.
Ja, vÀldigt skön mÄste jag sÀga. Tror att den vinner över original som sitter pÄ min andra likadana. SÄ nu Àr det bara besluta om den ska stÄlmoddas eller sÀljas. Lutar Ät det förstnÀmnda
BlÄare blÄDet blÄ pÄ den blir bara snyggare för varje bild tycker jag
Det dÀr Àr ju raggnings-Gn.. SÄ Àr det en kompis eller en "kompis" du hjÀlper?HjÀlpa kompis att flytta-G
LÀckert.BlÄare blÄ
Dom började pĂ„ 237âŹDe verkar har höjt priset, har för mig 5000ss kostade 10 euro mindre nĂ€r jag kollade förra veckan.
Tycker att Sakura Ă€r sĂ„dĂ€r. Oftast har de inte grejer pĂ„ lager eller sĂ„ fĂ„r de in 1 eller 2 som förvinner direkt.Dom började pĂ„ 237âŹ
TÀnkte bestÀlla min pÄ Sakura dÄ jag ÀndÄ ska bestÀlla annat dÀrifrÄn. Dom har den 16:e som datum men inte har det kommit in nÄgra Àn...
Edit: Nu har dom plötsligt tagit bort datumet...
- Liiite avundsjuk ⊠pÄ ett bra sÀtt
Jag med- Liiite avundsjuk ⊠pÄ ett bra sÀtt
Otroligt cool jÀvla klocka. Och bara en klocknörd fattar hur dyr den Àr...
Hur var det nu med leopardtanga @Lord_tito88Det dÀr Àr ju raggnings-Gn.. SÄ Àr det en kompis eller en "kompis" du hjÀlper?