Top gun??KvÀlls bio..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Top gun??KvÀlls bio..
Lookin' good!Varför kommer Brexitarna före oss? Godamnit! Borde för övrigt vara olagligt att ha keepern sÄ dÀr lÄngt ner.
G-SHOCK London on Instagram: "The G-SHOCK DW-5000SS-1ER is now available at our @gshocklondon store, 56A Carnaby Street. #gshocklondon - Inspired by the street culture of the graffiti art scene, G-SHOCK brings you the STREET SPIRIT Series. - OPEN
gshocklondon on September 16, 2022: "The G-SHOCK DW-5000SS-1ER is now available at our @gshocklondon store, 56A Carnaby Street. #gshocklondon - Inspired by the street culture of the graffiti art scene, G-SHOCK brings you the STREET SPIRIT Series. - OPENING TIMES= MONDAY TO SATURDAY...www.instagram.com
De Àr vÀl alltid före oss nÀr det gÀller ny release. Jag orkade inte vÀnta och bestÀllt en frÄn Japan. FÄr se om den kommer under nÀsta vecka.Varför kommer Brexitarna före oss? Godamnit! Borde för övrigt vara olagligt att ha keepern sÄ dÀr lÄngt ner.
G-SHOCK London on Instagram: "The G-SHOCK DW-5000SS-1ER is now available at our @gshocklondon store, 56A Carnaby Street. #gshocklondon - Inspired by the street culture of the graffiti art scene, G-SHOCK brings you the STREET SPIRIT Series. - OPEN
gshocklondon on September 16, 2022: "The G-SHOCK DW-5000SS-1ER is now available at our @gshocklondon store, 56A Carnaby Street. #gshocklondon - Inspired by the street culture of the graffiti art scene, G-SHOCK brings you the STREET SPIRIT Series. - OPENING TIMES= MONDAY TO SATURDAY...www.instagram.com
Bra ÄterförsÀljare. PÄ deras reor kan man hitta kul modeller till bra priserJust nu Àr det bra rabatt pÄ Allike frÄn Hamburg, som mest sÀljer sneakers men som har bra med G-shocks ocksÄ. Rabattkod New-25 ska ge extra 25% pÄ redan nedsatta priser!
Allike Online Shop: Sneakers & Streetwear kaufen aus Hamburg
Sneakers, Hosen und vieles mehr †Trusted Shops: sehr gut â GroĂe Auswahl mit ĂŒber 4.000 Artikeln & 60 Marken in unserem Online Shop â bis zu 60% sparen â€www.allikestore.com
Bullet TrainTop gun??
LED bakgrundsbelysningJu mer man kollar pÄ anniversary-froggien.
Gunmetal titan.
GĂŒld-detaljer.
Svart med blÄ text pÄ tavlan.
Shock Resist-skölden i mitten nedtill.
Nu saknas bara ett riktigt snyggt boettlock.
Undra om den har nÄn silhouette backlight. Vore coolt med groda eller "30" eller nÄt.LED bakgrundsbelysning
IP behandling pÄ titan
Ny modul 3521
LED bakgrundsbelysning
IP behandling pÄ titan
Ny modul 3521
FÄr nog instÀmma i hyllningskören.Ju mer man kollar pÄ anniversary-froggien.
Gunmetal titan.
GĂŒld-detaljer.
Svart med blÄ text pÄ tavlan.
Shock Resist-skölden i mitten nedtill.
Nu saknas bara ett riktigt snyggt boettlock.
Riktigt snyggTrevliga fÀrgklickar.
AppropÄ fÀrg... Den hÀr poppade upp nÀr jag satt och gjorde ingentingTrevliga fÀrgklickar.
JÀkla tur att denna Àr sÄ dyr...
Finns ju billigare sÀtt att testa helstÄloak BÄde @Rotwang och jag skippade ju blÄtanden och kapade dÄ typ 4k med vÄra lÀnk-kittade semistÄlareKommer sÀkert ner sÄ smÄningom. I alla fall beggat
Vore kul att testa. Tycker vanliga oak kÀnns för plastiga
Ja de dÀr blev riktigt coola. Hypotetiskt kan det vara bÄgot kul pÄ vÀg hem...... Annars Àr jag mest sugen pÄ en gw6900 eller en blÄ casio duroFinns ju billigare sÀtt att testa helstÄloak BÄde @Rotwang och jag skippade ju blÄtanden och kapade dÄ typ 4k med vÄra lÀnk-kittade semistÄlare
sjÀlva designen och pÄ bild Àr det nog bland det coolaste dem gjort...tyvÀrr för cool för mig att bÀra.
- Inte fÀrsk bild, men senast jag var dÀrsjÀlva designen och pÄ bild Àr det nog bland det coolaste dem gjort...tyvÀrr för cool för mig att bÀra.
Men har dem den verkligen i lager, tyckte jag var förbi och kollade i Globen i veckan pÄ annant utan att lÀgga mÀrke till den dÀr.