Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra prissattDÄ har jag lagt ut min första sÀljesannons inkluderande en G-shock.
Ha ha ha okej, den lÀtta fick du . Ja den var lite trÄk. Klassisk modell tycker jag sÄ dÄ vill jag ha retrostil och helst vill jag ha en GW. Fast som det sÀgs i trÄden. Kan rent hypotetiskt vara nÄgot annat pÄ G hemDÀr har du ju en trÄk6900
Ser jag fel eller har du prislappar under varje klocka?DĂ„ behöver du en ny kompis. Ska se vad jag har i skĂ„pet. HmmâŠ
VĂ€lj
Jag tog dom allihop mellan 400 till 799spÀnn va ett klippSer jag fel eller har du prislappar under varje klocka?
Riktiga KS-priserJag tog dom allihop mellan 400 till 799spÀnn va ett klipp
Hej alla
Nu har min StÄlis legat i fönstret i flera dagar tror de Àr minst 5 till 6 dagar sen jag skrev förra gÄngen. Hade halvt dÄ och nu Àr de likadant sÄ verkar inte hÀnda sÄ mycket
De Àr fina och jag tycker GWG vÀxer mer och mer. Börjar tycka om modellen mera nu Àn i början.Den Àr riktigt bra dendÀr. Mina kÀnns lite trÄkiga. Stor risk att det blir en framöver. Ska vÀnta in 40Ärs jubilarerna först, kanske kommer nÄgot man "mÄste" ha.
Ja tack, den dÀr Àr vÀlkommen!LED bakgrundsbelysning
IP behandling pÄ titan
Ny modul 3521
à h, det dÀr skulle man haft, ja stÀllet alltsÄ.- Inte fÀrsk bild, men senast jag var dÀr
à h, Àr det dÀrför mina GWG-2000 stÄr och trÀngs vid ytterdörren, troligen pÄ vÀg till grannen.Hittade en ny funktion hos GWG-2000..
Den visar vad den goda varma mackan befinner sig
NejdÄ, du ser helt rÀtt, priserna Àr frÄn helgsrean.Ser jag fel eller har du prislappar under varje klocka?
SĂ€ljer du Aged IP för 598kr sĂ„ tar jag den! Du kan fĂ„ en jĂ€mn tusingDĂ„ behöver du en ny kompis. Ska se vad jag har i skĂ„pet. HmmâŠ
VĂ€lj
Det Àr generöst, verkligen men jag fÄr nog passa ÀndÄ.SÀljer du Aged IP för 598kr sÄ tar jag den! Du kan fÄ en jÀmn tusing
JĂ€klarDĂ„ behöver du en ny kompis. Ska se vad jag har i skĂ„pet. HmmâŠ
VĂ€lj
Too late!Ping @RAVIX
Avslutad - Citizen, Seiko och G-shock.
Efter snart 2 Är i klocktrÀsket har jag kommit till den punkt att det Àr dags att krÀnga nÄgra modeller, och börja tillÀmpa principen en ut - en in. Börjar med följande fyra för att se om intresse finns. Citizen AU1043-00E. Ljusdriven dressklocka som saknar sekundvisare. 766kr. SÀnkning: nu...klocksnack.se
Vem Àr den skyldige?Too late!
Gissa ett steg uppVem Àr den skyldige?
Fan att jag missade den dÄ. FÄr Äka dit igen och bara testa iaf.- Inte fÀrsk bild, men senast jag var dÀr
GrillmÀstarenGissa ett steg upp
Inte mycke rymdtitan i Gwg inte detta mÄste vara omöjligtGrillmÀstaren
Men den rymm(d)er vÀldig massa funktionerInte mycke rymdtitan i Gwg inte detta mÄste vara omöjligt
Who do ya think?Vem Àr den skyldige?
Va?Inte mycke rymdtitan i Gwg inte detta mÄste vara omöjligt
LÄter som en intressant vecka i trÄden.
MÄnga Muddies blire....LÄter som en intressant vecka i trÄden.
Möjlighet att det trillar in klockor bÄde hÀr och dÀr
JÀkla tur att denna Àr sÄ dyr...
Kommer sÀkert ner sÄ smÄningom. I alla fall beggat
Vore kul att testa. Tycker vanliga oak kÀnns för plastiga
Nu har jag klÀmt pÄ orginalet och kan Àrligt sÀga att jag föredrar min och @roosterman :s moddade semistÄlsvariant. Den stora skillnaden för mig Àr den borstade metallurtavlan pÄ semistÄlisen istÀllet för den lite trÄkigt svarta pÄ orginalet, men det Àr vÀl priset för Tough Solar. Bluetooth har inte sÄ stort vÀrde för mig pÄ den hÀr typen av klocka, föredrar helt klart MB6 som de tyvÀrr har hoppat över helt pÄ Casioak.Finns ju billigare sÀtt att testa helstÄloak BÄde @Rotwang och jag skippade ju blÄtanden och kapade dÄ typ 4k med vÄra lÀnk-kittade semistÄlare
Kör du ocksÄ vintage?MÄnga Muddies blire....
Tavlan pÄ semistÄlen ser grymt exklusiv ut pÄ bild. Mb6 Àr fantastiskt. Hoppas den tekniken hÀnger kvar lÀnge. Men man hör ibland att den ska sluta stödjas. Men man kan HoppasNu har jag klÀmt pÄ orginalet och kan Àrligt sÀga att jag föredrar min och @roosterman :s moddade semistÄlsvariant. Den stora skillnaden för mig Àr den borstade metallurtavlan pÄ semistÄlisen istÀllet för den lite trÄkigt svarta pÄ orginalet, men det Àr vÀl priset för Tough Solar. Bluetooth har inte sÄ stort vÀrde för mig pÄ den hÀr typen av klocka, föredrar helt klart MB6 som de tyvÀrr har hoppat över helt pÄ Casioak.
GWG-1000 utan WKör du ocksÄ vintage?