• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej alla
Nu har min StÄlis legat i fönstret i flera dagar tror de Àr minst 5 till 6 dagar sen jag skrev förra gÄngen. Hade halvt dÄ och nu Àr de likadant sÄ verkar inte hÀnda sÄ mycket
Screenshot_20220918-172919.png
DSC_7280.JPG

Ser ut som att batteriet Àr kasst. Tycker du ska byta batteri.

Den Àr riktigt bra dendÀr. Mina kÀnns lite trÄkiga. Stor risk att det blir en framöver. Ska vÀnta in 40Ärs jubilarerna först, kanske kommer nÄgot man "mÄste" ha.
20220917_193841.JPG
De Ă€r fina och jag tycker GWG vĂ€xer mer och mer. Börjar tycka om modellen mera nu Ă€n i början. 😃

LED bakgrundsbelysning
IP behandling pÄ titan
Ny modul 3521

Screenshot_2022-09-17-14-34-58-80_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
Screenshot_2022-09-17-14-34-34-21_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
Ja tack, den dĂ€r Ă€r vĂ€lkommen! đŸ€—

- Inte fĂ€rsk bild, men senast jag var dĂ€r 🙂

C27C9480-4EA2-40B7-8F6E-A5E429A32109.jpeg
Åh, det dĂ€r skulle man haft, ja stĂ€llet alltsĂ„. 😍

Hittade en ny funktion hos GWG-2000..
Den visar vad den goda varma mackan befinner sig😁
IMG_20220918_174450.jpg
Åh, Ă€r det dĂ€rför mina GWG-2000 stĂ„r och trĂ€ngs vid ytterdörren, troligen pĂ„ vĂ€g till grannen. 😉😃

Ser jag fel eller har du prislappar under varje klocka? :woot:
NejdĂ„, du ser helt rĂ€tt, priserna Ă€r frĂ„n helgsrean. 😆
(Har inte rensat bort lapparna sedan jag fick ta över skĂ„pet) 😊

SĂ€ljer du Aged IP för 598kr sĂ„ tar jag den! Du kan fĂ„ en jĂ€mn tusing 😂
Det Ă€r generöst, verkligen men jag fĂ„r nog passa Ă€ndĂ„. 😆

Dock ska nog alla fyra bort iaf. Har haft nĂ„gra som ryckt lite i dem men de Ă€r fortfarande kvar. 😃
Byten kan gĂ€rna tĂ€nkas. En trevlig 🐾 som jag inte har eller nĂ„gon MTG eller MRG (ej square) Ă€r oxĂ„ vĂ€lkommet. 😍

JĂ€kla tur att denna Ă€r sĂ„ dyr... :bag: 😍
gm-b2100gd-5a.jpg

Kommer sÀkert ner sÄ smÄningom. I alla fall beggat
Vore kul att testa. Tycker vanliga oak kÀnns för plastiga

Finns ju billigare sĂ€tt att testa helstĂ„loak 😉 BĂ„de @Rotwang och jag skippade ju blĂ„tanden och kapade dĂ„ typ 4k med vĂ„ra lĂ€nk-kittade semistĂ„lare🙂
IMG_20220908_174244.jpg
Nu har jag klÀmt pÄ orginalet och kan Àrligt sÀga att jag föredrar min och @roosterman :s moddade semistÄlsvariant. Den stora skillnaden för mig Àr den borstade metallurtavlan pÄ semistÄlisen istÀllet för den lite trÄkigt svarta pÄ orginalet, men det Àr vÀl priset för Tough Solar. Bluetooth har inte sÄ stort vÀrde för mig pÄ den hÀr typen av klocka, föredrar helt klart MB6 som de tyvÀrr har hoppat över helt pÄ Casioak.

Nu har jag klÀmt pÄ orginalet och kan Àrligt sÀga att jag föredrar min och @roosterman :s moddade semistÄlsvariant. Den stora skillnaden för mig Àr den borstade metallurtavlan pÄ semistÄlisen istÀllet för den lite trÄkigt svarta pÄ orginalet, men det Àr vÀl priset för Tough Solar. Bluetooth har inte sÄ stort vÀrde för mig pÄ den hÀr typen av klocka, föredrar helt klart MB6 som de tyvÀrr har hoppat över helt pÄ Casioak.
Tavlan pĂ„ semistĂ„len ser grymt exklusiv ut pĂ„ bild👍. Mb6 Ă€r fantastiskt. Hoppas den tekniken hĂ€nger kvar lĂ€nge. Men man hör ibland att den ska sluta stödjas. Men man kan Hoppas

Tillbaka
Topp