TÀnkte mer till dig isÄfall.Ah ok, fÄr önska dig lycka till
Jag har redan en sÄn Men om den finns kvar sÄ kan jag handla loss den Ät dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte mer till dig isÄfall.Ah ok, fÄr önska dig lycka till
Ja skulle du vilja sÄTÀnkte mer till dig isÄfall.
GULD!@RAVIX
Skickade till sÀljaren för en stund sen. Jag hör av mig nÀr jag fÄtt svar.
Aha, tack för tipsetNÀr du infogar dina bilder kan du vÀlja "fullbild" om du klickar i vÀnstra övre hörnet av din bild. Gör det, sÄ ser vi enklare vad dina bilder visar!
Blev mycket trevligare, thanksNÀr du infogar dina bilder kan du vÀlja "fullbild" om du klickar i vÀnstra övre hörnet av din bild. Gör det, sÄ ser vi enklare vad dina bilder visar!
Tycker inte att 4500 för en GWG Àr en bra deal. Onödigt att plocka en frÄn Asien dÄ de sÀljs rÀtt ofta pÄ forumet. Brukar ligga pÄ 3000 - 3500 för en fin med alla tillbehör4000:- för en komplett via blocket, med swish som betalmedel...
lÄter inga vidare sÀkert i mina öron. Eller? Finns ju ingen som helst sÀkerhet för mig i sÄ fall.
Men vad sÀger ni, Àr 4500:- för en nÀstintill komplett (warranty card saknas) en bra deal...?
Blir tokig av att hÄlla pÄ och leta efter denna klocka och stÀndigt gÄ miste om bra deals. Kunde ha fÄtt den för en vecka sen för en 1000-lapp mindre.
Fina, fast jag blir mer nyfiken pÄ vad det Àr för Sovtek i bakgrunden...KvÀllsbild pÄ en trio.
(Rean Àr över sÄ priserna Àr inte aktuella. )
Jag Àr jÀkligt impad av ditt skÄp mÄste jag sÀga. Riktigt ballt!KvÀllsbild pÄ en trio.
(Rean Àr över sÄ priserna Àr inte aktuella. )
Tack, jag hÄller Àn sÄ lÀnge i slantarna,Tycker inte att 4500 för en GWG Àr en bra deal. Onödigt att plocka en frÄn Asien dÄ de sÀljs rÀtt ofta pÄ forumet. Brukar ligga pÄ 3000 - 3500 för en fin med alla tillbehör
Ja du, jag har ju sjuka mÀngder med instrument och förstÀrkare m.m.Fina, fast jag blir mer nyfiken pÄ vad det Àr för Sovtek i bakgrunden...
Tack sÄ mycket!Jag Àr jÀkligt impad av ditt skÄp mÄste jag sÀga. Riktigt ballt!
Ah, det var en MIG-50 ÀndÄ. blev lite lurad av den vita ratten. Fina grejer! Nu fÄr ju ditt nick en förklaring ocksÄ.Ja du, jag har ju sjuka mÀngder med instrument och förstÀrkare m.m.
En del kan du se hÀr om du Àr intresserad. Lite off topic nu men det fÄr jag tillgodogöra med en rejÀl dos med grodor.
Men slutade med att lÀgga upp sÄ det finns ungefÀr tvÄ tredjedelar till.
NÀrbild pÄ stÀrken, varsÄgod.
Han Àr snÀll vÄran @roosterman !TÀnkte mer till dig isÄfall.
Ah, förstÄr.Ah, det var en MIG-50 ÀndÄ. blev lite lurad av den vita ratten. Fina grejer! Nu fÄr ju ditt nick en förklaring ocksÄ.
KvÀllens klocka för att hÄlla topic.
IGNITE RED
GA-B2100BNR-1AJF
Japan Coast Guard Àr otroligt tuff!Grodor för botgöring kommer hÀr!
Den Àr ju den nya 5600
NÀmen skÀmt Äsido, oaken mÄste ju vara sÄn fulltrÀff för Casio. Klockan som gjorde G-Shock folklig liksom
Röd digitaldisplayen pÄ den sÄ...IGNITE RED
GA-B2100BNR-1AJF
Ja, den Àr en riktigt lyckad pjÀs!Japan Coast Guard Àr otroligt tuff!
Vad Àr det för Aria Pro II du listar pÄ sidan? (Min första gura var en Aria Pro II Les Paul lawsuit replica). Saknar den Àn.Ja du, jag har ju sjuka mÀngder med instrument och förstÀrkare m.m.
En del kan du se hÀr om du Àr intresserad. Lite off topic nu men det fÄr jag tillgodogöra med en rejÀl dos med grodor.
Men slutade med att lÀgga upp sÄ det finns ungefÀr tvÄ tredjedelar till.
NÀrbild pÄ stÀrken, varsÄgod.
Du kan klicka pÄ de olika sÄ ser du bilderna pÄ instrumenten.Vad Àr det för Aria Pro II du listar pÄ sidan? (Min första gura var en Aria Pro II Les Paul lawsuit replica). Saknar den Àn.