• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

16636153127347482927006342309245.jpg

Tvungen att testa. 2 schyssta designer enligt mig

4000:- för en komplett via blocket, med swish som betalmedel...
lÄter inga vidare sÀkert i mina öron. Eller? Finns ju ingen som helst sÀkerhet för mig i sÄ fall.
Men vad sÀger ni, Àr 4500:- för en nÀstintill komplett (warranty card saknas) en bra deal...?
Blir tokig av att hÄlla pÄ och leta efter denna klocka och stÀndigt gÄ miste om bra deals. Kunde ha fÄtt den för en vecka sen för en 1000-lapp mindre.
Tycker inte att 4500 för en GWG Àr en bra deal. Onödigt att plocka en frÄn Asien dÄ de sÀljs rÀtt ofta pÄ forumet. Brukar ligga pÄ 3000 - 3500 för en fin med alla tillbehör

Fina, fast jag blir mer nyfiken pÄ vad det Àr för Sovtek i bakgrunden... :D
Ja du, jag har ju sjuka mÀngder med instrument och förstÀrkare m.m.

En del kan du se hĂ€r om du Ă€r intresserad. Lite off topic nu men det fĂ„r jag tillgodogöra med en rejĂ€l dos med grodor. 😃
Men slutade med att lĂ€gga upp sĂ„ det finns ungefĂ€r tvĂ„ tredjedelar till. 🙈😎

NĂ€rbild pĂ„ stĂ€rken, varsĂ„god. 😃
CAA7B0B6-391B-4C64-A723-28262F41B1E7.jpeg
F1FD1511-FAE7-4330-82CB-EDCC5182CE90.jpeg

En del kan du se hĂ€r om du Ă€r intresserad. Lite off topic nu men det fĂ„r jag tillgodogöra med en rejĂ€l dos med grodor. 😃

Ah, det var en MIG-50 ÀndÄ. blev lite lurad av den vita ratten. Fina grejer! Nu fÄr ju ditt nick en förklaring ocksÄ. :)

KvÀllens klocka för att hÄlla topic. ;)

C44B60A0-7D29-4F60-B1CB-97BBBE7BA410.jpeg

TĂ€nkte mer till dig isĂ„fall. 🙂
Jag har redan en sĂ„n 😉 Men om den finns kvar sĂ„ kan jag handla loss den Ă„t dig.
Han Ă€r snĂ€ll vĂ„ran @roosterman ! 🙏😍

Ah, det var en MIG-50 ÀndÄ. blev lite lurad av den vita ratten. Fina grejer! Nu fÄr ju ditt nick en förklaring ocksÄ. :)

KvÀllens klocka för att hÄlla topic. ;)

C44B60A0-7D29-4F60-B1CB-97BBBE7BA410.jpeg
Ah, förstĂ„r. 😃
Ja du, har samlat pĂ„ mig musikprylar i massor av Ă„r men nu ska det avyttras. Kommer endast behĂ„lla kanske 5 guror och samt min första Nord Lead. NĂ„gon liten stĂ€rkare fĂ„r oxĂ„ stanna. Men ca 100 guror och 30 stĂ€rkare fĂ„r flytta samt lite annat smĂ„tt och gĂ„tt eftersom det inte fĂ„r plats i min lilla tvĂ„a. Ja, du lĂ€ste rĂ€tt, har lĂ€mnat ett stort hus för en tvĂ„rumslĂ€genhet med allt vad det innebĂ€r för en notorisk samlare. 😂🙈😆
Och Daion ja, tror jag varit den största samlaren av Daion i vĂ„rat avlĂ„nga land. 😂
För de som spelar och inte kommit i kontakt med highend Daion sĂ€ger jag bara en sak, testa för bövelen. 😉😃

Alla samlingar rensas brutalt tufft och de flesta fĂ„r lĂ€mna helt. 😎

Vad Ă€r det för Aria Pro II du listar pĂ„ sidan? (Min första gura var en Aria Pro II Les Paul lawsuit replica). 😁 Saknar den Ă€n.

Tillbaka
Topp