• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En 35-Ă„ring idag đŸ€©
5D46FED3-2873-4CF6-944A-5B7598D854E2.jpeg
Hmm jag fyller 35 om en vecka. Det ser ut som att jag behöver köpa nĂ„got sĂ„nt dĂ€r đŸ€”đŸ˜‚ vilken/vilka modeller har den texten?

Hmm jag fyller 35 om en vecka. Det ser ut som att jag behöver köpa nĂ„got sĂ„nt dĂ€r đŸ€”đŸ˜‚ vilken/vilka modeller har den texten?
Detta Ă€r DW-5035. Men tror att hela det jubileumsslĂ€ppet har det. Tror alla dessa har 35 i modellbeteckningen. G-shock kör ju jubileumsslĂ€pp med fem Ă„rs interval. Är dags för 40 nu, sĂ„ de som Ă€r födda -83 har det bra 🙂

Byt ditt nick till ÅF :cigar:
Synd att @Daion flyttat frÄn stora huset. TÀnk er annars en G-shock-GTG i det huset med alla samlingsobjekt, frÄn klockor, via gitarrerna, till knivar. Folk hade varit helt lyriska.

ApropĂ„ GTG sĂ„ tror jag faktiskt att en sĂ„n frĂ„n denna trĂ„d skulle vara kul, pĂ„ riktigt 😍

I know the feeling. Have kids they said, it’ll be fun they said
😂
11B0DA18-24BF-47A2-B9A3-B8B9F6CD1A76.jpeg

4C917BAD-0E77-4109-ADE2-D688CAA14411.jpeg

Man har ju stÀdat nÄgra ton barnleksaker i sina dar.

Lol trodde vi var ensamma om problemet med kaotiska barnrum :) StÀdar fint men 2 dagar senare samma kaos.
Är era kids sĂ„na som sprider kaoset till vardagsrummet nĂ€r deras rum inte gĂ„r att stöka ner mera?

Lol trodde vi var ensamma om problemet med kaotiska barnrum :) StÀdar fint men 2 dagar senare samma kaos.
Är era kids sĂ„na som sprider kaoset till vardagsrummet nĂ€r deras rum inte gĂ„r att stöka ner mer?
Svar JA! Sen vill dom ju ocksĂ„ leka med sina grejer dĂ€r en annan Ă€r. VĂ€ldigt populĂ€rt. SĂ„ man kan se spĂ„ret hur förflyttningen gĂ„tt till frĂ„n rum till rum. 🙂

Svar JA! Sen vill dom ju ocksĂ„ leka med sina grejer dĂ€r en annan Ă€r. VĂ€ldigt populĂ€rt. SĂ„ man kan se spĂ„ret hur förflyttningen gĂ„tt till frĂ„n rum till rum. 🙂

Och sÄ Àr de duktiga pÄ att navigera i kaoset, hitta en liten tom flÀck och sÀtter sig dÀr och leker. IstÀllet för att Ätminstone liksom svepa bort grejerna. SjÀlv trampar jag pÄ allt möjligt och fÄr ont i foten.

PXL_20220920_085557356.jpg

Alla Ă€r vi barn i början ;) TĂ€nk GDPR👍

Och sluta tÀnka att Blocket Àr livsfarligt :) Handlar nÀstan hellre med Blocketpaket Àn via Tratten dÀr du kan bli precis hur blÄst som helst ... :)
Bara kööööp om du fĂ„r chansen. Du VILL ha en GWG-1000😁
Ja fast, om jag swishar sÄ har jag ju inget mer Àn ett kvitto pÄ swish. Tradera har man ju PayPal och ett kvitto pÄ köpet.
Eller tÀnker jag fel?

Tillbaka
Topp