Hmm jag fyller 35 om en vecka. Det ser ut som att jag behöver köpa nÄgot sÄnt dÀr vilken/vilka modeller har den texten?En 35-Äring idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hmm jag fyller 35 om en vecka. Det ser ut som att jag behöver köpa nÄgot sÄnt dÀr vilken/vilka modeller har den texten?En 35-Äring idag
Detta Ă€r DW-5035. Men tror att hela det jubileumsslĂ€ppet har det. Tror alla dessa har 35 i modellbeteckningen. G-shock kör ju jubileumsslĂ€pp med fem Ă„rs interval. Ăr dags för 40 nu, sĂ„ de som Ă€r födda -83 har det braHmm jag fyller 35 om en vecka. Det ser ut som att jag behöver köpa nĂ„got sĂ„nt dĂ€r vilken/vilka modeller har den texten?
Shockbase 35thHmm jag fyller 35 om en vecka. Det ser ut som att jag behöver köpa nÄgot sÄnt dÀr vilken/vilka modeller har den texten?
Tack sÄ mycket!
Ska fixa lite till pÄ det sÄ smÄningom med lita lagom led-belysning och kanske nÄgon nivÄskillnads olika etapper pÄ nÄgot av hyllplanen.
Synd att @Daion flyttat frÄn stora huset. TÀnk er annars en G-shock-GTG i det huset med alla samlingsobjekt, frÄn klockor, via gitarrerna, till knivar. Folk hade varit helt lyriska.Byt ditt nick till à F
I know the feeling. Have kids they said, itâll be fun they saidâŠ
Man har ju stÀdat nÄgra ton barnleksaker i sina dar.
Svar JA! Sen vill dom ju ocksÄ leka med sina grejer dÀr en annan Àr. VÀldigt populÀrt. SÄ man kan se spÄret hur förflyttningen gÄtt till frÄn rum till rum.Lol trodde vi var ensamma om problemet med kaotiska barnrum StÀdar fint men 2 dagar senare samma kaos.
Ăr era kids sĂ„na som sprider kaoset till vardagsrummet nĂ€r deras rum inte gĂ„r att stöka ner mer?
Ăr det GBX som gĂ€ller idag sĂ„ kan jag hĂ€nkaGBX morgon pĂ„ er
TvÄ dagar... jag skulle pÄstÄ inom 6h efter stÀdandet, Ä dÄ siktar ja högt.Lol trodde vi var ensamma om problemet med kaotiska barnrum StÀdar fint men 2 dagar senare samma kaos.
Ăr era kids sĂ„na som sprider kaoset till vardagsrummet nĂ€r deras rum inte gĂ„r att stöka ner mera?
Svar JA! Sen vill dom ju ocksÄ leka med sina grejer dÀr en annan Àr. VÀldigt populÀrt. SÄ man kan se spÄret hur förflyttningen gÄtt till frÄn rum till rum.
Har handlat GWG och GWN av honom. Dessutom aktiv pÄ forumet.Dagens (första?) tips
Har handlat av honom. Han finns dessutom pÄ forumet.à terigen, det hÀr med blocket och enbart swish...den som @roosterman tipsade om. KÀnns detta sÀkert?
Upp till honom att berÀtta. Kolla med honom.Ok, vad heter han pÄ forumet?
@RAVIX kör nu! Han finns pÄ forumet.Dagens (första?) tips
Till att börja med sÄ sudda namn och telefonnummer... SÄnt ska vi inte lÀgga ut pÄ det sÀttet.à terigen, det hÀr med blocket och enbart swish...den som @roosterman tipsade om. KÀnns detta sÀkert?
Jag sÀger kör,à terigen, det hÀr med blocket och enbart swish...den som @roosterman tipsade om. KÀnns detta sÀkert?
Ja förlÄt var inte meningen, bilden Àr bortaJag sÀger kör,
Men ta bort denna bild. Du outar honom hÀr nu.
- Bra med resor, efter ett tag brukar man kÀnna att man lÀngtar hemMuu
RÄkade mÀrka att de va grönare pÄ andra sidan
Ber om ursÀkt.Till att börja med sÄ sudda namn och telefonnummer... SÄnt ska vi inte lÀgga ut pÄ det sÀttet.
Annars bara köööööööööööp.
Alla Àr vi barn i början TÀnk GDPRBer om ursÀkt.
Ja fast, om jag swishar sÄ har jag ju inget mer Àn ett kvitto pÄ swish. Tradera har man ju PayPal och ett kvitto pÄ köpet.Alla Àr vi barn i början TÀnk GDPR
Och sluta tÀnka att Blocket Àr livsfarligt Handlar nÀstan hellre med Blocketpaket Àn via Tratten dÀr du kan bli precis hur blÄst som helst ...
Bara kööööp om du fÄr chansen. Du VILL ha en GWG-1000
Du tÀnker fel.Ja fast, om jag swishar sÄ har jag ju inget mer Àn ett kvitto pÄ swish. Tradera har man ju PayPal och ett kvitto pÄ köpet.
Eller tÀnker jag fel?