• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

I min vĂ€rld Ă€r det dĂ€r hands down den bĂ€sta DW-square som finns. Den Ă€r perfektion och jĂ€kligt bekvĂ€m 🙂
DCAF121C-AE72-41F9-A68E-D6EDF3AFD889.jpeg
Japp, nĂ„got liknande som jubileumsmodell igen vore nice. Med nĂ„gra enkla ingredienser; tegelstenar, Team Tough eller Since 1983, screwback, positiv display osv. Borde vara enkelt đŸ€·â€â™‚ïž

Tips. King för 600 pix skickat
DDC337FC-98CF-477B-8346-C4DF0E137DCA.png

FrĂ€sch! Undra om han tog lite extra för all hudavlsgringar 🙈 Den jag köpte var fin utanpĂ„ men Ă€cklig inunder, undra hur dessa delar ser ut dĂ€r 👀

VarifrÄn köpte du pjÀsen om jag fÄr frÄga :)
Amazon.com
.se har den inte tyvÀrr.
GD350-8 Àr modellnamnet.

Dock ska jag sĂ€ga att Amazon har en nĂ„got tveksam policy kring kartong vs plastpĂ„se till sina bestĂ€llningar 😂
Och precis som för @L&W Ă€r det fantastiskt kul att Amazon.com tycker det Ă€r lĂ€mpligt att skicka en klocka med kartong, men utan plĂ„tlĂ„dan i en plastpĂ„se frĂ„n USA. Jag menar det Ă€r ju inte sĂ„ att den ska processas pĂ„ nĂ„gra stĂ€llen pĂ„ vĂ€gen 😂 Tur det Ă€r en G-Shock! đŸ‘ŠđŸ»
615DFDC8-5528-4025-98A1-492A7DC2F5EC.gif

090C2E2F-82EB-4183-B21D-CEF1DD94D8ED.gif

852CC444-A866-4805-8B00-F0A70913AA49.gif

Hojta ifall du vill flippa, jag Àr sugen pÄ att prova storleken. Vad har du för handleder ?Funderar ifall den Àr inte för stor för mina platta 16.75
Absolut, inte sĂ„ stor risk Ă€n dock. Gillar den skarpt 🙂
Kostade ca 800 spÀnn att fÄ hem ny, sÄ det Àr inte hela vÀrlden om du inte skulle vara nöjd sen.
Jag har Ànnu tunnare, 15,5 cm.

Jag ser att Cyberphoto har lagt in nya G-shocks i sortimentet. En sak jag Àr förundrad över Àr varför vissa modeller som standardfyrkanten och 9400 Rangeman konsekvent ligger pÄ kring landets lÀgsta priser medan vissa andra modeller inte alls Àr speciellt bra prissatta. "Standard" Rangeman 9400 har legat pÄ 2690kr sedan över 1 Är vilket jag tror Àr lÀgsta pris man kan fÄ i Skandinavien. Av och till har de haft dagserbjudanden pÄ ca 2100kr för den! Hur som helst har Cyberphoto ypperlig service och snabbaste frakten jag har varit med om.

Jag ser att Cyberphoto har lagt in nya G-shocks i sortimentet. En sak jag Àr förundrad över Àr varför vissa modeller som standardfyrkanten och 9400 Rangeman konsekvent ligger pÄ kring landets lÀgsta priser medan vissa andra modeller inte alls Àr speciellt bra prissatta. "Standard" Rangeman 9400 har legat pÄ 2690kr sedan över 1 Är vilket jag tror Àr lÀgsta pris man kan fÄ i Skandinavien. Av och till har de haft dagserbjudanden pÄ ca 2100kr för den! Hur som helst har Cyberphoto ypperlig service och snabbaste frakten jag har varit med om.
Det dĂ€r med Rangeman har jag ocksĂ„ funderat över. Men jag klagar inte 🙂
Det enda egentliga negativa med CyberPhoto Ă€r att de inte har fri retur. Annars hade det vart 5/5 toastjĂ€rn đŸ‘đŸ»

Tillbaka
Topp