• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är sugen pĂ„ en MRG. Men de finns vĂ€l Ă€ven med GPS? Är de i samma storlek?

C152747C-8674-4B5D-9EA2-56B95684A62B.jpeg
Armbanden och dÀr de möter sjÀlva klockan Àr sÄ snyggt pÄ dessa tycker jag. Vet knappt sjÀlv vad jag menar. Men nÄgot Àr det

De dÀr Àr bra snygga
Tack!! De Ă€r fina! 😃
Men som med alla squares, de Ă€r felkonstruerade, gjorda för smĂ„ handleder, fattar inte hur fader G-Shock tĂ€nkte dĂ€r. 😉😃
SkĂ€mt Ă„sido, det finns mĂ„nga fina squares men jag kommer nog slĂ€ppa ivĂ€g alla mina. Kanske sparar en för att det Ă€r G-Shockens urmodell. 😍
Har ju en gammal som kanske Àr den som fÄr stanna, eller en blÀstrad stÄlis som jag kÀnner Àr speciell för mig.

En reflektion bara, tjĂ€nar man nĂ„got pĂ„ typ 14 dagars auktioner pĂ„ tradera? Är det bara jag som tycker det Ă€r vĂ€ldigt irriterande och frustrerande?

Tack!! De Ă€r fina! 😃
Men som med alla squares, de Ă€r felkonstruerade, gjorda för smĂ„ handleder, fattar inte hur fader G-Shock tĂ€nkte dĂ€r. 😉😃
SkĂ€mt Ă„sido, det finns mĂ„nga fina squares men jag kommer nog slĂ€ppa ivĂ€g alla mina. Kanske sparar en för att det Ă€r G-Shockens urmodell. 😍
Har ju en gammal som kanske Àr den som fÄr stanna, eller en blÀstrad stÄlis som jag kÀnner Àr speciell för mig.

De passar ok pÄ mig som tur Àr. Men jag hade gÀrna haft en modell som Àr kanske hmm drygt 5 mm större Ät bÄda hÄll med exakt samma Design i övrigt. Lider med dig eftersom du kÀnner att de inte passar. JÀkla snygga och grymt bekvÀma. Byter ofta till dem nÀr jag kommer hem om jag haft mina mdv-106 pÄ jobbet. Och dÄ Àr endÄ det grymt komfortabla klockor de med

En reflektion bara, tjĂ€nar man nĂ„got pĂ„ typ 14 dagars auktioner pĂ„ tradera? Är det bara jag som tycker det Ă€r vĂ€ldigt irriterande och frustrerande?
Japp, vissa budgivare Ă€r lite sega sĂ„ för att de ska finna auktionen och sedan komma igĂ„ng och buda sĂ„ krĂ€vs det tyvĂ€rr lĂ€ngre tid. Beror lite pĂ„ vad du auktionerar ut men oftast fĂ„r man bĂ€ttre betalt med lĂ€ngre tid. Har ju sĂ„lt av saker i massor pĂ„ Tradera och testat allt frĂ„n 1kr utrop till olika tider pĂ„ auktionerna. Började nog med Tradera för ca 18-19 Ă„r sedan. 😃

Japp, vissa budgivare Ă€r lite sega sĂ„ för att de ska finna auktionen och sedan komma igĂ„ng och buda sĂ„ krĂ€vs det tyvĂ€rr lĂ€ngre tid. Beror lite pĂ„ vad du auktionerar ut men oftast fĂ„r man bĂ€ttre betalt med lĂ€ngre tid. Har ju sĂ„lt av saker i massor pĂ„ Tradera och testat allt frĂ„n 1kr utrop till olika tider pĂ„ auktionerna. Började nog med Tradera för ca 18-19 Ă„r sedan. 😃
Det mÄste ha varit tidigt att börja. MÄste gÄtt att göra sjuka klipp dÄ. Ok, dÄ förstÄr jag. Jag blir snarare lite trött av det och glömmer bort de lÄnga. Sen har jag aldrig sÄlt nÄgot dÀr, dÀrför jag var lite nyfiken.

Hade en nĂ€r de kom ut 1999. 😍

Aaah va coolt!
En solklar drömbil. HĂ€ftigt som f-n. De första Ă„ret var det TVR som gjorde mjukvaran om jag minns rĂ€tt. Bara det Ă€r rĂ€tt tufft. Önskar jag Ă€gt en. RĂ€tt mĂ„nga sönderkörda nu och de fina sĂ€ljs nĂ€stan aldrig
16637821223378742446923118941174.jpg

Skulle haft en stÄlgrÄ till denna. Men Lightning blue Àr gryyym

Det mÄste ha varit tidigt att börja. MÄste gÄtt att göra sjuka klipp dÄ. Ok, dÄ förstÄr jag. Jag blir snarare lite trött av det och glömmer bort de lÄnga. Sen har jag aldrig sÄlt nÄgot dÀr, dÀrför jag var lite nyfiken.
Har 6200 nĂ„gonting unika omdömen pĂ„ Tradera sĂ„ nĂ„gra köp och sĂ€lj har det ju blivit. 😆

HĂ€r kommer nĂ„gra bilder pĂ„ en av mina grodor. 😃
2B822907-5391-4903-B195-AFBEDB4A6859.jpeg
E407C27F-C0C9-46E4-B673-0C83500C6D13.jpeg
C9F9D34E-3EE6-4665-B747-A284DE65B2FA.jpeg
0FE7A282-615E-4C32-9F38-75C7C665784E.jpeg

Har 6200 nĂ„gonting unika omdömen pĂ„ Tradera sĂ„ nĂ„gra köp och sĂ€lj har det ju blivit. 😆

HĂ€r kommer nĂ„gra bilder pĂ„ en av mina grodor. 😃
2B822907-5391-4903-B195-AFBEDB4A6859.jpeg
E407C27F-C0C9-46E4-B673-0C83500C6D13.jpeg
C9F9D34E-3EE6-4665-B747-A284DE65B2FA.jpeg
0FE7A282-615E-4C32-9F38-75C7C665784E.jpeg
Ha ha oj, det var en del đŸ˜Č😀

Grodorna Àr bra tuffa. MÄste testa nÄgon större modell av G nÄgon gÄng. Ska testa nÄgon billig beggad gw eller dw6900 (inte sÄ stor kanske) men nyfiken pÄ modellen.

Tillbaka
Topp