Jonte.L
Silver
Armbanden och dĂ€r de möter sjĂ€lva klockan Ă€r sĂ„ snyggt pĂ„ dessa tycker jag. Vet knappt sjĂ€lv vad jag menar. Men nĂ„got Ă€r detĂr sugen pĂ„ en MRG. Men de finns vĂ€l Ă€ven med GPS? Ăr de i samma storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Armbanden och dĂ€r de möter sjĂ€lva klockan Ă€r sĂ„ snyggt pĂ„ dessa tycker jag. Vet knappt sjĂ€lv vad jag menar. Men nĂ„got Ă€r detĂr sugen pĂ„ en MRG. Men de finns vĂ€l Ă€ven med GPS? Ăr de i samma storlek?
Tack!! De Àr fina!De dÀr Àr bra snygga
Japp!Kööööp
Hade en nÀr de kom ut 1999.@Rizzie
Du skulla haft en 9-3 viggen till blÄ G:na. Det hade varit grymt tufft
6900 Àr inte min grej. Det rÀcker med den FoxFire jag har.Kööööp
Tack!! De Àr fina!
Men som med alla squares, de Àr felkonstruerade, gjorda för smÄ handleder, fattar inte hur fader G-Shock tÀnkte dÀr.
SkÀmt Äsido, det finns mÄnga fina squares men jag kommer nog slÀppa ivÀg alla mina. Kanske sparar en för att det Àr G-Shockens urmodell.
Har ju en gammal som kanske Àr den som fÄr stanna, eller en blÀstrad stÄlis som jag kÀnner Àr speciell för mig.
Japp, vissa budgivare Ă€r lite sega sĂ„ för att de ska finna auktionen och sedan komma igĂ„ng och buda sĂ„ krĂ€vs det tyvĂ€rr lĂ€ngre tid. Beror lite pĂ„ vad du auktionerar ut men oftast fĂ„r man bĂ€ttre betalt med lĂ€ngre tid. Har ju sĂ„lt av saker i massor pĂ„ Tradera och testat allt frĂ„n 1kr utrop till olika tider pĂ„ auktionerna. Började nog med Tradera för ca 18-19 Ă„r sedan.En reflektion bara, tjĂ€nar man nĂ„got pĂ„ typ 14 dagars auktioner pĂ„ tradera? Ăr det bara jag som tycker det Ă€r vĂ€ldigt irriterande och frustrerande?
Det mÄste ha varit tidigt att börja. MÄste gÄtt att göra sjuka klipp dÄ. Ok, dÄ förstÄr jag. Jag blir snarare lite trött av det och glömmer bort de lÄnga. Sen har jag aldrig sÄlt nÄgot dÀr, dÀrför jag var lite nyfiken.Japp, vissa budgivare Àr lite sega sÄ för att de ska finna auktionen och sedan komma igÄng och buda sÄ krÀvs det tyvÀrr lÀngre tid. Beror lite pÄ vad du auktionerar ut men oftast fÄr man bÀttre betalt med lÀngre tid. Har ju sÄlt av saker i massor pÄ Tradera och testat allt frÄn 1kr utrop till olika tider pÄ auktionerna. Började nog med Tradera för ca 18-19 Är sedan.
Hade en nÀr de kom ut 1999.
Egentligen inte min grej heller. Men Bamford ser ruskigt krispig ut.6900 Àr inte min grej. Det rÀcker med den FoxFire jag har.
Har 6200 nÄgonting unika omdömen pÄ Tradera sÄ nÄgra köp och sÀlj har det ju blivit.Det mÄste ha varit tidigt att börja. MÄste gÄtt att göra sjuka klipp dÄ. Ok, dÄ förstÄr jag. Jag blir snarare lite trött av det och glömmer bort de lÄnga. Sen har jag aldrig sÄlt nÄgot dÀr, dÀrför jag var lite nyfiken.
Ha ha oj, det var en delHar 6200 nÄgonting unika omdömen pÄ Tradera sÄ nÄgra köp och sÀlj har det ju blivit.
HÀr kommer nÄgra bilder pÄ en av mina grodor.
Har de haft den dÀr ocksÄ. Verkar vara borta nu.
Ja den verkar vara borta.Har de haft den dÀr ocksÄ. Verkar vara borta nu.
Ha ha ha ha ha men allvarligt, va kul. SnÀlla sÀg att vi har en dw-6900 hamburgare Edition i trÄden
Bisarrt dyr pÄ andrahandsmarknaden, 10 papp och uppÄt!
Ha ha ha ha ha men allvarligt, va kul. SnÀlla sÀg att vi har en dw-6900 hamburgare Edition i trÄden
@yonsson har vÀll haft? Eller?
Haha, hittade detta moddkit! Man kanske ska skaffa en Chi-Shock som komplement till TVA?
Funkar Google Translate tro?
Nix, tyvÀrr inte haft nÄn sÄn.. Men frÀck Àr den
"Future armor" pÄ bezel och "Final battle" pÄ lÄset.Haha, coolare Àn originalet ju!
ARMOUR OF THE FUTURE
Var hittade du denna?
Ja precis. Jag satt och googlade lite och hittade den, verkar finnas pÄ lager fortfarande.