• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bra drag i lyset pĂ„ GGn😃
IMG_20220921_223938.jpg

FÄtt blodad tand nu pÄ G-shock's. Faktum Àr att jag kikade en del pÄ GMW-B5000 i en del kulörer innan jag fastnade för denna. FÄr se om jag kör pÄ en tredje klocka nÀsta Är :)
btw, jag har kanske kollat för dÄligt i denna enorma trÄd. Men vilka "premium" modeller inom Gravitymaster & Gulfmaster serien rockar folk...om vi pratar i ungefÀr samma prisspann som GWG-1000? Jag menar dÄ nyrpis, inte vad dom brukar gÄ för second hand.

FÄtt blodad tand nu pÄ G-shock's. Faktum Àr att jag kikade en del pÄ GMW-B5000 i en del kulörer innan jag fastnade för denna. FÄr se om jag kör pÄ en tredje klocka nÀsta Är :)
btw, jag har kanske kollat för dÄligt i denna enorma trÄd. Men vilka "premium" modeller inom Gravitymaster & Gulfmaster serien rockar folk...om vi pratar i ungefÀr samma prisspann som GWG-1000? Jag menar dÄ nyrpis, inte vad dom brukar gÄ för second hand.

Gravitymaster GPW-1000-1A. Stor, men sitter bra. Tough solar, MB6 & GPS-tidssynk.
Riktigt bra tycker jag, en av de bÀsta G-shocks jag har. :)

31B04327-4856-49DB-B0A1-1D39DF997BB3.jpeg

Senast Àndrad:
Gulfmaster Àr ovÀntat trevlig. Riktigt skönt band

Godmorgon förresten.

63FB6801-8A91-492A-98AE-E349741B07B9.jpeg

Kanske en MT-G, för de fina tillfÀllena.
PXL_20220922_064051637.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp