Mk2018
Basic
Ăr sidan legit?Ja precis. Jag satt och googlade lite och hittade den, verkar finnas pĂ„ lager fortfarande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr sidan legit?Ja precis. Jag satt och googlade lite och hittade den, verkar finnas pĂ„ lager fortfarande.
Jag har handlat frĂ„n 43einhalb tidigare utan problemĂr sidan legit?
Yes, har handlat dĂ€rifrĂ„n nĂ„gra ggr. Inga problem.Ăr sidan legit?
Ăr sidan legit?
Jag har handlat frÄn 43einhalb tidigare utan problem
Yes, har handlat dÀrifrÄn nÄgra ggr. Inga problem.
FÄtt blodad tand nu pÄ G-shock's. Faktum Àr att jag kikade en del pÄ GMW-B5000 i en del kulörer innan jag fastnade för denna. FÄr se om jag kör pÄ en tredje klocka nÀsta Är
btw, jag har kanske kollat för dÄligt i denna enorma trÄd. Men vilka "premium" modeller inom Gravitymaster & Gulfmaster serien rockar folk...om vi pratar i ungefÀr samma prisspann som GWG-1000? Jag menar dÄ nyrpis, inte vad dom brukar gÄ för second hand.
Ja jag sÄg det. Liiite dyrt för en kul grejBisarrt dyr pÄ andrahandsmarknaden, 10 papp och uppÄt!
Ha ha ha den Àr bra frÀck
Yes, den var ascool, framförallt förpackningen. SÄlde den till Svante som var ute efter en.
Aaah, sÄg den igÄr nÀr man spawnade lite. Kommer nog dröja nÄgra mÄnader till nÀsta köp nu dock. Men det gÀller att stÀlla in siktet i tidGravitymaster GPW-1000-1A. Stor, men sitter bra. Tough solar, MB6 & GPS-tidssynk.
Riktigt bra tycker jag, en av de bÀsta G-shocks jag har.
Gulfmaster Àr ovÀntat trevlig. Riktigt skönt bandFÄtt blodad tand nu pÄ G-shock's. Faktum Àr att jag kikade en del pÄ GMW-B5000 i en del kulörer innan jag fastnade för denna. FÄr se om jag kör pÄ en tredje klocka nÀsta Är
btw, jag har kanske kollat för dÄligt i denna enorma trÄd. Men vilka "premium" modeller inom Gravitymaster & Gulfmaster serien rockar folk...om vi pratar i ungefÀr samma prisspann som GWG-1000? Jag menar dÄ nyrpis, inte vad dom brukar gÄ för second hand.
Kanske en MT-G, för de fina tillfÀllena.FÄtt blodad tand nu pÄ G-shock's. Faktum Àr att jag kikade en del pÄ GMW-B5000 i en del kulörer innan jag fastnade för denna. FÄr se om jag kör pÄ en tredje klocka nÀsta Är
Of den dĂ€r Ă€r fin. Ălskar svarta, vita och oranga fĂ€rg combonHar 6200 nĂ„gonting unika omdömen pĂ„ Tradera sĂ„ nĂ„gra köp och sĂ€lj har det ju blivit.
HÀr kommer nÄgra bilder pÄ en av mina grodor.
HĂ€rlig bildFrostman
Det dÀr Àr nog en av favoriterna utöver GMW-B5000Gravitymaster GPW-1000-1A. Stor, men sitter bra. Tough solar, MB6 & GPS-tidssynk.
Riktigt bra tycker jag, en av de bÀsta G-shocks jag har.
Kanske kanskeKanske en MT-G, för de fina tillfÀllena.