• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min Ă€r Ă€ntligen pĂ„ vĂ€g. Han skyllde pĂ„ Japanska helgdagar. đŸ€·â€â™‚ïž
Vad tror du om positiv alt. röd display pĂ„ den dĂ€r? Inte helt övertygad om att jag kommer godkĂ€nna den negativa. đŸ€Ș
Vad bra att den Ă€r pĂ„ vĂ€g! Jag har inget problem med den negativa displayen. Jag tycker att den matchar designen vĂ€ldigt bra.👍
PXL_20220928_120946436-02-01-01.jpeg

Mötet Àr över. Bra attention frÄn spanjorerna, och bra kille som blir vÄr (nya) kontaktperson. PÄ tÄ.
SvÄrt att förstÄ vart all tid tagit vÀgen hittills, men den förutfattade meningen mañana kÀnns inte lÄngt borta.

PingvinklÀder och blingklocka Àr nedpackade och ordningen ÄterstÀlld.

20220928_153159.jpg
20220928_153307.jpg

Det var Ă„tminstone G-shock pĂ„ ett par av mötesdeltagarna och Casio-terrorister pĂ„ andra. Vettigt folk alltsĂ„ 😛

Om jag ska bestÀlla originaldelar Àr det Watch Way eller TikTox som gÀller dÄ? Eller kan jag hitta delar utanför eBay men inom EU? GÀller bla metallarmband och extra gummiband till GMWB5000. Har hittat allt hos Watch Way. NÄn som bestÀllt dÀrifrÄn? Vad kan jag rÀkna med i pÄslag frÄn UK?

Om jag ska bestÀlla originaldelar Àr det Watch Way eller TikTox som gÀller dÄ? Eller kan jag hitta delar utanför eBay men inom EU? GÀller bla metallarmband och extra gummiband till GMWB5000. Har hittat allt hos Watch Way. NÄn som bestÀllt dÀrifrÄn? Vad kan jag rÀkna med i pÄslag frÄn UK?
Watchway och Tiktox Àr samma företag. Har bestÀllt flera gÄnger frÄn de utan problem.
Watchband Berlin frÄn Tyskland Àr ocksÄ ett bra stÀllet att handla ifrÄn.

Tillbaka
Topp