Du har ju ett gÀng riktigt trevliga Gs . Hur mÄnga har du egentligen?Morrn! Har fÄtt förkylning i present av barnet. DÄ fÄr man trösta sig lite med fet klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju ett gÀng riktigt trevliga Gs . Hur mÄnga har du egentligen?Morrn! Har fÄtt förkylning i present av barnet. DÄ fÄr man trösta sig lite med fet klocka.
En rosa sÄn fick HSBn @Roosterwife i mÄndags.Morgon pakethÀmtning pÄ utlÀmningsstÀlle. MÄste kolla status pÄ dotterns födelsedagspresent. Hoppas pÄ glada miner. Tvungen att stÀlla tiden
Inget synsk hÀr.
Tack!... För fÄ?Du har ju ett gÀng riktigt trevliga Gs . Hur mÄnga har du egentligen?
Börjar bli lite mÄnga klockor att hÄlla reda pÄ nu kanske för jag fick en beige och inte rosaEn rosa sÄn fick HSBn @Roosterwife i mÄndags.
RW: -"Men jag ska ju inte ha fler klockor..."
Jag: -"DÄ fÄr jag vÀl skicka tillbaks den dÄ..."
RW: -"NÀÀÀÀ, den Àr ju min.. "
Jag: -"....."
Heâs a lost causeBörjar bli lite mĂ„nga klockor att hĂ„lla reda pĂ„ nu kanske för jag fick en beige och inte rosa
IsÄfall skyller jag pÄ @Derix .... Light pink = Beige?? Eller pÄ Zalando förresten... Kan dom skickat en beige istÀlletBörjar bli lite mÄnga klockor att hÄlla reda pÄ nu kanske för jag fick en beige och inte rosa
IsÄfall skyller jag pÄ @Derix .... Light pink = Beige?? Eller pÄ Zalando förresten... Kan dom skickat en beige istÀllet
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
Har bett han att skapa fraktsedel innan jag swishar. Han hÄller pÄ i detta nu.klocksnack.se
Den dÀr ser vÀldigt lik ut @Roosterwife Žs...
Ăr detta beige?
Ăr detta beige?
Baby-G beigeVÀldigt ljusbeige i sÄ fall... Men sen vet jag ju inte hur jag upplever fÀrgen pÄ mobilskÀrmen jÀmfört med verkligheten. Jag skulle kalla det grÀddfÀrgad nÄnting.
Vem va're? Var det en blĂ„ Saab med nĂ„n slags husbilsöverbyggnad pĂ„? Det ser ut att vara en camping i bakgrunden...NĂ€r ungdomarna hĂ€r tar uttrycket âbrĂ€nna pengarâ bokstavligt
Fan vad bra dem Ă€r semistĂ„lisarnaIdag vart det Gshock pĂ„ jobbet. âș
Min Àr Àntligen pÄ vÀg. Han skyllde pÄ Japanska helgdagar.
Jajemensan!Fan vad bra dem Àr semistÄlisarna
Positiv blir nog toppen. Jag tror att röd display skulle stjÀla showen pÄ en sÄpass monokrom klocka. Det rÀcker med den röda texten "since 1983" imo.Min Àr Àntligen pÄ vÀg. Han skyllde pÄ Japanska helgdagar.
Vad tror du om positiv alt. röd display pÄ den dÀr? Inte helt övertygad om att jag kommer godkÀnna den negativa.