• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morrn! Har fÄtt förkylning i present av barnet. DÄ fÄr man trösta sig lite med fet klocka.
PXL_20220928_063651996.jpg
Du har ju ett gÀng riktigt trevliga Gs . Hur mÄnga har du egentligen? :D

Morgon pakethÀmtning pÄ utlÀmningsstÀlle. MÄste kolla status pÄ dotterns födelsedagspresent. Hoppas pÄ glada miner. Tvungen att stÀlla tiden :)
Inget synsk hÀr.
En rosa sÄn fick HSBn @Roosterwife i mÄndags. :)

RW: -"Men jag ska ju inte ha fler klockor..."
Jag: -"DÄ fÄr jag vÀl skicka tillbaks den dÄ..."
RW: -"NÀÀÀÀ, den Àr ju min.. "
Jag: -"....." 😁

Lite oft igen. AngÄende laddaren frÄn amazon, den finns endast pÄ amerikanska. No import fees deposit stÄr det. Men det lÀr vÀl ÀndÄ tillkomma nÄn sorts avgift nÀr den landar i sverige? Har inte sÄ koll.

Min Ă€r Ă€ntligen pĂ„ vĂ€g. Han skyllde pĂ„ Japanska helgdagar. đŸ€·â€â™‚ïž
Vad tror du om positiv alt. röd display pĂ„ den dĂ€r? Inte helt övertygad om att jag kommer godkĂ€nna den negativa. đŸ€Ș
Positiv blir nog toppen. Jag tror att röd display skulle stjÀla showen pÄ en sÄpass monokrom klocka. Det rÀcker med den röda texten "since 1983" imo.

Tillbaka
Topp