Ping @roostermanBörjar hÀr i trÄden.
NÄn som sitter pÄ en röd stÄlis man funderar pÄ att avyttra, skicka PM
Snodd bild:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ping @roostermanBörjar hÀr i trÄden.
Snodd bild:
Blir som ett litet mini-spel, ta en screenshot och se vilken det rÄkade bli:Haha, seg dag pÄ jobbet enda ursÀkten jag har...
Ha ha, jag tror jag just fick ett epilepsianfall - och dÄ har jag inte ens epilepsi...Haha, ja sÀg det, drog ner nÄgra sidor med avatarer frÄn den hÀr trÄden och bakade ihop dom... FÄr nog byta snart nÀr klagomÄlen ramlar in.
Borde ha lÀrt mig att inte bli förvÄnad vid det hÀr laget
Han sÀljer ju aldrig
Tror @Roosterwife borde vant sig vid det hÀr laget.... Men det fÄr vÀl bli ett stooort vÀxthus till fru Tupp som kompensation för herr Tupps nya lekstuga...?Borde ha lÀrt mig att inte bli förvÄnad vid det hÀr laget
Börjar hÀr i trÄden.
Snodd bild:
G-Shock - Top Auswahl & einfacher RĂŒckversand
G-Shock - gĂŒnstig online bestellen †Trusted Shops: sehr gut â GroĂe Auswahl mit ĂŒber 4.000 Artikeln & 60 Marken in unserem Online Shopallikestore.com
Du fick ju en klocka igÄr = 6 nya till migBorde ha lÀrt mig att inte bli förvÄnad vid det hÀr laget
Tack, den har jag koll pĂ„. Blir 441 euro till swe, sĂ„ kollar beg först.G-Shock - Top Auswahl & einfacher RĂŒckversand
G-Shock - gĂŒnstig online bestellen †Trusted Shops: sehr gut â GroĂe Auswahl mit ĂŒber 4.000 Artikeln & 60 Marken in unserem Online Shopallikestore.com
à h, min gamlaTackar @Daion Àven för denna fina.
Blir som ett litet mini-spel, ta en screenshot och se vilken det rÄkade bli:
Den MTGn skulle jag gÀrna testa.MTG-B3000D
GW-8230B
HÄrdtestar du din nya @Derix ?FortsÀtter med bilder pÄ nya Froggien
Vilken dröm att fÄ haft en sÄdan klocka i smÄplugget!6-Äringen nu pÄ morgonen:
- Pappa, fÄr jag ha min G-shock med till skolan?
- Nej, den kan gĂ„ sönder och dĂ„ mĂ„ste pappa skriva upp sig pĂ„ listan hos AD igen och stödköpa 73st Tudor innan vi kan fĂ„ chansen att köpa en ny G-shock till dig pĂ„ 20% över list. SĂ„ det Ă€r ingen bra idĂ© tyvĂ€rrâŠ
NOT!
SjÀlvklart fÄr han ha den i skolan! Blir sÄ glad nÀr han vill anvÀnda den
Han fick ta över den i torsdags och sen dess har den suttit pÄ handleden utom under de skoldagarna han har idrott och mÄste ta av klockan. För inte ens en G-shocks tÄlighet kan stÄr emot ett barns slarvighet.
Absolut, den Àr lysande!SÄg ut som en bra produkt, speciellt om man har flera klockor. NÄn hÀr inne som anvÀnder en?
Fast det Àr ju lite jobbigt om en Àger 100+ klockor.Bob 4 President
Men det ligger vÀl en del i det dÀr. Vi Àr ju flera som stirrar oss blinda pÄ bÄde MB6 och solar. Det Àr ju inte rocket science att byta batteri i klockan efter 3 Är istÀllet.
OjdÄ, det var ju kanske inte den roligaste utsikten. Men bra att du har en sjysst G som tröst!Titantisdag och njuter av utsikten frÄn byggbaracksboden som jag huserar i medans stamrenoveringen i lght pÄgÄr.
Ja, eller till en Maharishi. Den finns fortfarande hĂ€r och ropar efter dig HasseâŠ- DĂ€r ser man, dĂ„ blev det pengar över till elrĂ€kningen istĂ€llet
Testa!!!? Ăr du galen pöjk, vet du inte om att Ă€pplen kan vara riktigt förrĂ€diska och ge fruktansvĂ€rda kliande utslag!Lugn nu, jag ska bara testa lite!
FörstĂ„r att du behövde lugna dig efter @Derix chockinlĂ€gg.Jag var tvungen att gĂ„ upp pĂ„ en fjĂ€lltopp och blötlĂ€gga mig i 5 minuter, samla tankarnaâŠ
âŠför NÀÀ-ÀÀÀh-ÀÀÀÀ @Derix ! Inte har du vĂ€l gĂ„tt och köpt en apple watch
HÀlsa lillgrabben pÄ födelsedagen
Wow, vilken lÄda! VarsÄgod kompis!
Har ju sÄ mÄnga sÄ vill dela med mig till er alla!@Daion :s samling minskar i rasande fart?
Ett stycke Japan Coast Guard, en av de frÀnaste av alla enligt mig. Vet inte hur jag tÀnkte hÀr nÀr den fick flytta till ett nytt hem.Vilken Àr det dÀr? Den dÀr boxen kÀnner jag inte till.
Woow, galet fin! Grattis till den troligtvis coolaste man kan ha! Hoppas du Àr nöjd!!
StÀmmer bra!!GWF-D1000 Japan coast guard LTD. SLs gamla.
VarsÄgod, Aged IP Àr snygg! Men som sagt, passar inte mina handleder optimalt. BÀttre den kom till dig!Tackar @Daion Àven för denna fina.
Ja fy, det blev en snabb visit av den dÀr röriga saken, stod inte ut sjÀlv. Godnatt!Ha ha, jag tror jag just fick ett epilepsianfall - och dÄ har jag inte ens epilepsi...
Nu kÀnns det bÀttre!
Som en kossa som hör sin Bondes lockrop kommer jag hem igenNu kÀnns det bÀttre!
Fan va billigt
Absolut, den Àr lysande!
Man blir alltid glad av att se en dw 5000cHaha, seg dag pÄ jobbet enda ursÀkten jag har...