• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Börjar hÀr i trÄden.
NĂ„n som sitter pĂ„ en röd stĂ„lis man funderar pĂ„ att avyttra, skicka PM đŸ™đŸ»đŸ™‚
Snodd bild:
E2F90B12-BA23-4A22-99C0-70C43513DFA9.jpeg
Ping @roosterman 😬

Den MTGn skulle jag gĂ€rna testa. 😃

FortsÀtter med bilder pÄ nya Froggien
1664259501280.png

1664259506270.png

1664259513751.png

1664259518370.png
HĂ„rdtestar du din nya 🐾 @Derix ? 😉

6-Äringen nu pÄ morgonen:
  • Pappa, fĂ„r jag ha min G-shock med till skolan?
  • Nej, den kan gĂ„ sönder och dĂ„ mĂ„ste pappa skriva upp sig pĂ„ listan hos AD igen och stödköpa 73st Tudor innan vi kan fĂ„ chansen att köpa en ny G-shock till dig pĂ„ 20% över list. SĂ„ det Ă€r ingen bra idĂ© tyvĂ€rr

NOT!

SjĂ€lvklart fĂ„r han ha den i skolan! Blir sĂ„ glad nĂ€r han vill anvĂ€nda den 😊
Han fick ta över den i torsdags och sen dess har den suttit pĂ„ handleden utom under de skoldagarna han har idrott och mĂ„ste ta av klockan. För inte ens en G-shocks tĂ„lighet kan stĂ„r emot ett barns slarvighet. 😂
EC08F805-A04F-45E5-A35E-C84F8917D896.jpeg
Vilken dröm att fĂ„ haft en sĂ„dan klocka i smĂ„plugget! 😍

SÄg ut som en bra produkt, speciellt om man har flera klockor. NÄn hÀr inne som anvÀnder en?
Absolut, den Ă€r lysande! 👍😃

Bob 4 President 😂

Men det ligger vÀl en del i det dÀr. Vi Àr ju flera som stirrar oss blinda pÄ bÄde MB6 och solar. Det Àr ju inte rocket science att byta batteri i klockan efter 3 Är istÀllet.
Fast det Ă€r ju lite jobbigt om en Ă€ger 100+ klockor. đŸ€”đŸ˜‰đŸ€Ł

Titantisdag och njuter av utsikten frÄn byggbaracksboden som jag huserar i medans stamrenoveringen i lght pÄgÄr.

16642668102598091171968109638557.jpg

1664266834928321383095531347182.jpg
OjdĂ„, det var ju kanske inte den roligaste utsikten. Men bra att du har en sjysst G som tröst! 👍😍

- DĂ€r ser man, dĂ„ blev det pengar över till elrĂ€kningen istĂ€llet 😀
Ja, eller till en Maharishi. Den finns fortfarande hĂ€r och ropar efter dig Hasse
 😃😍

Lugn nu, jag ska bara testa lite! :bag:
Testa!!!? Är du galen pöjk, vet du inte om att Ă€pplen kan vara riktigt förrĂ€diska och ge fruktansvĂ€rda kliande utslag! đŸ˜”â€đŸ’«đŸ˜–đŸ€Ș
(😉😁)

Jag var tvungen att gĂ„ upp pĂ„ en fjĂ€lltopp och blötlĂ€gga mig i 5 minuter, samla tankarna

2CB8E35E-38FB-4210-ACB9-EA94A6EA6DA5.jpeg

för NÀÀ-ÀÀÀh-ÀÀÀÀ @Derix ! Inte har du vĂ€l gĂ„tt och köpt en apple watch 😳
BE3015BC-06E2-45E5-AAAE-8D3071D853BC.jpeg

HĂ€lsa lillgrabben pĂ„ födelsedagen 😃
FörstĂ„r att du behövde lugna dig efter @Derix chockinlĂ€gg. 😉
Wow, vilken vy! 😍

Wow, vilken lĂ„da! VarsĂ„god kompis! 👍😃

@Daion :s samling minskar i rasande fart?
Har ju sĂ„ mĂ„nga sĂ„ vill dela med mig till er alla! 😊😍

Vilken Àr det dÀr? Den dÀr boxen kÀnner jag inte till.
Ett stycke Japan Coast Guard, en av de frĂ€naste av alla 🐾 enligt mig. Vet inte hur jag tĂ€nkte hĂ€r nĂ€r den fick flytta till ett nytt hem. đŸ€Ł

Woow, galet fin! Grattis till den troligtvis coolaste 🐾 man kan ha! Hoppas du Ă€r nöjd!!👍😍

GWF-D1000 Japan coast guard LTD. SLs gamla.
StĂ€mmer bra!!👍😃
Flera av hans fina fick flytta hem till mig. 🙏😊

Tackar @Daion Ă€ven för denna fina.😊
VarsĂ„god, Aged IP Ă€r snygg! Men som sagt, passar inte mina handleder optimalt. BĂ€ttre den kom till dig! 👍😃

Tillbaka
Topp