Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du vet det kanske inte Ànnu, men vad du egentligen villhöver Àr en av de hÀr sorterna. Eller bÄda!Men den Àr negativ. De flesta Àr ju det. Och min MB Àr ju svinbra. SÄ vill hitta en lika klockren positiv.
Helt logiskt ju!RĂ„kade köpa ytterligare en GWN. Likadan som den jag har. RimligtâŠ
RĂ„kade köpa ytterligare en GWN. Likadan som den jag har. RimligtâŠ
Roligaste trÄden rimligt
RĂ„kade köpa ytterligare en GWN. Likadan som den jag har. RimligtâŠ
Helt logiskt ju!
En för jobbet i veckorna och en för helgen nÀr det ska vankas finmiddag
En mb?Lite obra att fastna vid burken helt planlöst surfande G-shock ..... Kan bli lite okynneskööööööööööööööp dÄ
MĂ„ fasen ta Kulta.Center....
Köööööööööööpt?Lite obra att fastna vid burken helt planlöst surfande G-shock ..... Kan bli lite okynneskööööööööööööööp dÄ
Köööööööööööpt?
Men snart?Har inte bestĂ€llt nĂ„t .... (Ăn)
Men nu......Har inte bestĂ€llt nĂ„t .... (Ăn)
SĂ€ger Du bara....Har inte bestĂ€llt nĂ„t .... (Ăn)
Men snart?
Men nu......
Hade lite tur... Den jag villhövde fanns inte hemmaSÀger Du bara....
GrÄ Skeleton Àr trevlig ju. RÄkar ju ha en sÄn som du vet@roosterman . Kollade kulta lite snabbt. Blev nÀstan sugen pÄ grÄ skelleton 6900 och nÀstan DW-5600BBMB-1ER. Men bara nÀstan
Blekingetid pÄ ena och nÄn annan pÄ den andraNÄt som inte stÀmmer....
Kultan Àr lite luriga med sin lagerstatus, bestÀllningsvara kan mÄnga gÄnger betyda att de inte kan fÄ tag i den. TÀnker pÄ skeleton-6900 bland annat.@roosterman . Kollade kulta lite snabbt. Blev nÀstan sugen pÄ grÄ skelleton 6900 och nÀstan DW-5600BBMB-1ER. Men bara nÀstan
SĂ€tt fart dĂ„!Har inte bestĂ€llt nĂ„t .... (Ăn)
Lite obra att fastna vid burken helt planlöst surfande G-shock ..... Kan bli lite okynneskööööööööööööööp dÄ
I Kultans "Webputik" Àr det vÀl "Söööööööööp!" som gÀller???Köööööööööööpt?
Tackar för tips!Dagens tips frÄn mig blir en MRG-B2000D som Àr bra prissatt hos Kultan. NÄt för @Daion kanske?
Casio G-Shock MR-G Aka-Zonae MRG-B2000D-1ADR
Casio G-Shock MR-G Aka-Zonae MRG-B2000D-1ADR G-SHOCKwww.kulta-center.com
VarsÄgod! Kul att du Àr nöjd!
Försöker bidra sÄ (G)ott jag kan!Underbart hur @Daion förser trÄden med G-Shocks
Ett av de senaste spontana köpen pÄ den lokala butiken.
Men tror den kommer fÄ lÀmna, Àr nog inte min grej detta.
Trevlig afton!
Tack för tipset. Ganska ofta lite fascinerad över hur svÄrt det kan va för onlinebutiker att ha rÀtt saldon. Kanske lite locka in kunder taktik ibland ocksÄ. Men inser att skeleton inte Àr min grejKultan Àr lite luriga med sin lagerstatus, bestÀllningsvara kan mÄnga gÄnger betyda att de inte kan fÄ tag i den. TÀnker pÄ skeleton-6900 bland annat.
NÀhÀ. Oddsen Àr rÀtt hyfsade att du har minst en av ganska mÄnga börjar jag anaGrÄ Skeleton Àr trevlig ju. RÄkar ju ha en sÄn som du vet
Ăsch dĂ„ Skeleton Ă€r ju frÀÀntTack för tipset. Ganska ofta lite fascinerad över hur svĂ„rt det kan va för onlinebutiker att ha rĂ€tt saldon. Kanske lite locka in kunder taktik ibland ocksĂ„. Men inser att skeleton inte Ă€r min grej
@spammerstakeahike
Tack sÄ mycket! Ser iofs bÀttre ut pÄ bilden Àn vad det kÀnns nÀr jag kikar pÄ handleden. DÄ kÀnns den vÀldigt stor.
Kanske en vanesak.