• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Funderar pÄ Nato till min m5610, men jag tycker det Àr lite fult med adaptrarna. NÄgon med erfarenhet och tips pÄ hur man kan göra det utan och komma nÀrmre uret?

Äsch dĂ„đŸ˜ Skeleton Ă€r ju frÀÀntđŸ’€â˜ ïžđŸŠ·
Absolut. Men tror inte det passar mig
IMG_20220929_215542.jpg

Puh, troligare att bli owg eller köpa en ny gw5600bc Àn att flytta tillbaka lÀnken igen. BlÀÀÀ va pilligt

Funderar pÄ Nato till min m5610, men jag tycker det Àr lite fult med adaptrarna. NÄgon med erfarenhet och tips pÄ hur man kan göra det utan och komma nÀrmre uret?
NĂ„t liknande sĂ„nt hĂ€r kanske funkar🙂
SEK 58.50 21%OFF | Seatopton New 16mm Stainless Steel Adapter for Casio G-Shock GA-110/100/120 GD-100 DW-5600 5610 Refit Connector Accessories 22mm

BestÀllde just min första klocka, eller ja blir första klockan jag köper och inte Àrver. Behövde nÄgot lite robustare för dagligt bruk och fastnade helt för Frogman serien :D Har nu en GWF-1000-1JF frÄn Japan pÄ ingÄng nÄn gÄng under andra hÀlften av Oktober, sjukt taggad!

BestÀllde just min första klocka, eller ja blir första klockan jag köper och inte Àrver. Behövde nÄgot lite robustare för dagligt bruk och fastnade helt för Frogman serien :D Har nu en GWF-1000-1JF frÄn Japan pÄ ingÄng nÄn gÄng under andra hÀlften av Oktober, sjukt taggad!
Och den bomben slĂ€pper du precis nĂ€r det slagit om till Froggy Friday 😄 Den ser vi fram emot att fĂ„ se hĂ€r.
VÀlkommen in i G-shockgÀnget och in pÄ KS :D

Tillbaka
Topp