Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Men tror inte det passar migĂsch dĂ„ Skeleton Ă€r ju frÀÀnt
Gissa om den blev Ät rÀtt hÄllAbsolut. Men tror inte det passar mig
Puh, troligare att bli owg eller köpa en ny gw5600bc Àn att flytta tillbaka lÀnken igen. BlÀÀÀ va pilligt
NÄt liknande sÄnt hÀr kanske funkarFunderar pÄ Nato till min m5610, men jag tycker det Àr lite fult med adaptrarna. NÄgon med erfarenhet och tips pÄ hur man kan göra det utan och komma nÀrmre uret?
Och den bomben slÀpper du precis nÀr det slagit om till Froggy Friday Den ser vi fram emot att fÄ se hÀr.BestÀllde just min första klocka, eller ja blir första klockan jag köper och inte Àrver. Behövde nÄgot lite robustare för dagligt bruk och fastnade helt för Frogman serien Har nu en GWF-1000-1JF frÄn Japan pÄ ingÄng nÄn gÄng under andra hÀlften av Oktober, sjukt taggad!
Och den bomben slÀpper du precis nÀr det slagit om till Froggy Friday Den ser vi fram emot att fÄ se hÀr.
VÀlkommen in i G-shockgÀnget och in pÄ KS
Onekligen.Verkligen bra startkklocka! Ser fram emot bilder!
Bra ljus pÄ denDags att lÄsa upp gruvan för sista gÄngen den hÀr veckan
Herr GrÄman hÀnger pÄ
Vit eller fĂ€rgad dial pĂ„ den hade vart perfa. Med lume dessutomGodmorgon! Ăntligen Ă€r det fredag och Casioak Ă€r redo för veckans sista arbetspass!
Du vet vadGod fredag gÀnget.
Kör denna idag igen. KÀnns sÄ vÀl avvÀgd i designen
Nej, berÀtta gÀrna merDu vet vad
Vit eller fÀrgad dial pÄ den hade vart perfa. Med lume dessutom
Bara att bygga om nu!
SÀtt Àpplet pÄ dem istÀllet och kom tillbaka!Dagens G-Shocks sitter pÄ sönerna idag. Trevlig fredag
Var bara tvungen att Àndra/rÀtta liteOnekligen.
"Jag skippar hela startstrÀckan och kör rÀtt pÄ g(r)odbitarna direkt!"
Nej, berÀtta gÀrna mer
JooodÄ, du vet inte om det Àn baraVar bara tvungen att Àndra/rÀtta lite
Nej, jag sitter inte med sjuttielva öppna flikar med olika G-Shocks med stort villhöver...