• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PXL_20220930_081500683-01.jpeg

En liten stund i "terapi-rummet" tillsammans med nykomlingen. Fick Ă€ven meddelande att det fanns ett paket pĂ„ posten 🙄 Det Ă€r tur att mĂ„nga squares Ă€r ganska lika varandra i vanligt folks ögon, annars hade nog sambon börjat stĂ€lla frĂ„gor nu 😅
IMG20220930130636.jpg

Jo det Àr ju den vanliga nervositeten varje gÄng man tar pÄ sig en klocka för första gÄngen: ska hon mÀrka att det Àr en ny klocka?
För dÄ: "-jaha, har du en ny klocka igen? Du skulle ju sluta köpa för i Är sa du ju! Hur vart det med vÄr semesterresa?"
Jag: "- jo jag har slutat i princip, det var bara en liten...ehh" 😬

Senast Àndrad:
Jo det Àr ju den vanliga nervositeten varje gÄng man tar pÄ sig en klocka för första gÄngen: ska hon mÀrka att det Àr en ny klocka?
För dÄ: "-jaha, har du en ny klocka igen? Du skulle ju sluta köpa för i Är sa du ju! Hur vart det med vÄr semesterresa?"
Jag: "- jo jag har slutat i princip, det var bara en liten...ehh" 😬
Kanske helt hypotetiskt ska hÀmtas nÄgot pÄ lokala postombudet straxt :rolleyes:

@spammerstakeahike
Tack sĂ„ mycket! Ser iofs bĂ€ttre ut pĂ„ bilden Ă€n vad det kĂ€nns nĂ€r jag kikar pĂ„ handleden. DĂ„ kĂ€nns den vĂ€ldigt stor. đŸ€”

Kanske en vanesak. 😃

En vanesak, jag tyckte först ”kommer aldrig bĂ€ra denna utanför huset” till att köpa en till. Visst flippade dem sen men var nĂ€stan owg med dem i fyra mĂ„nader đŸ€“

Tillbaka
Topp