Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ordningen Àr ÄterstÀlld
Vi fÄr vÀl se vart det tar vÀgenVar bara tvungen att Àndra/rÀtta lite
Nej, jag sitter inte med sjuttielva öppna flikar med olika G-Shocks med stort villhöver...
Det blir lite obehagligt nÀr man lÀgger upp fina klockor i trÄden sÄ Àr storfrÀsarna tuppen och hajen dÀr var gÄng och kommer med oanstÀndiga förslagNej, berÀtta gÀrna mer
Det blir lite obehagligt nÀr man lÀgger upp fina klockor i trÄden sÄ Àr storfrÀsarna tuppen och hajen dÀr var gÄng och kommer med oanstÀndiga förslag
Fredagsquizet: Finn ett fel pÄ bilden ovanDual wield
Han har en tredje hand?Fredagsquizet: Finn ett fel pÄ bilden ovan
Han kan inte lÀsa det som stÄr lÀngst ner i cirkeln pÄ Àpplet.Fredagsquizet: Finn ett fel pÄ bilden ovan
Edit: Du kunde vĂ€l iaf gett Ă€ppelmojĂ€ngen ett G-shockskin som @Agnbyâ gjorde med sina Garmins
Spikat fast mobilen pÄ vÀggen ser det ut som..Han har en tredje hand?
En liten stund i "terapi-rummet" tillsammans med nykomlingen. Fick Àven meddelande att det fanns ett paket pÄ posten Det Àr tur att mÄnga squares Àr ganska lika varandra i vanligt folks ögon, annars hade nog sambon börjat stÀlla frÄgor nu
Kanske helt hypotetiskt ska hÀmtas nÄgot pÄ lokala postombudet straxtJo det Àr ju den vanliga nervositeten varje gÄng man tar pÄ sig en klocka för första gÄngen: ska hon mÀrka att det Àr en ny klocka?
För dÄ: "-jaha, har du en ny klocka igen? Du skulle ju sluta köpa för i Är sa du ju! Hur vart det med vÄr semesterresa?"
Jag: "- jo jag har slutat i princip, det var bara en liten...ehh"
Kanske helt hypotetiskt ska hÀmtas nÄgot pÄ lokala postombudet straxt
Exakt, vore skitdumt om @Roosterwife fick reda pÄ nÄt om dettaOk, ligg bara lÄgt med det. Vi sÀger inget Ät roosterwife!
@spammerstakeahike
Tack sÄ mycket! Ser iofs bÀttre ut pÄ bilden Àn vad det kÀnns nÀr jag kikar pÄ handleden. DÄ kÀnns den vÀldigt stor.
Kanske en vanesak.
Det var nog den hÀr trÄden du letade efterBara 1G nÀr det fanns chans till 2G.
(Hört att dom som ligger i framkant kör 4 och t.o.m. 5G numera).
Löööve pappaskÀmt.Det var nog den hÀr trÄden du letade efter
TrÄden för PappaskÀmt
Vad kallas att ryskt lÄngflyg för trötta? Sov Jet... Hoppas fler Àn jag uppskattar skÀmt för kloka och humoristiska fÀder:-)klocksnack.se
Hypotetiskt Àr det ju ÀndÄ fredagKanske helt hypotetiskt ska hÀmtas nÄgot pÄ lokala postombudet straxt
NicePakÀÀÀt
DÄ blir det en 6900 till salu alltsÄPakÀÀÀt
Var dÄ? Var dÄ?DÄ blir det en 6900 till salu alltsÄ