lofgreno
Guld
Hehe. Ja i detta lĂ€ge hade det blivit silvervarianten i mitten. Men. Vet att jag kommer störa mig pĂ„ negativ display. Speciellt nĂ€r den Ă€r sĂ„ liten. âșChoose your weapon, my friend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe. Ja i detta lĂ€ge hade det blivit silvervarianten i mitten. Men. Vet att jag kommer störa mig pĂ„ negativ display. Speciellt nĂ€r den Ă€r sĂ„ liten. âșChoose your weapon, my friend
De Àr olika fast bÄda heter 5610. DW bezel har annat mÄtt, speciellt vid knapparna.Nu blir jag lite förvirrad igen. Trodde att skillnaden mellan 5600 och 5610 var tough solar, men det Àr det tydligen inte alltid. Alla 5600 jag hittills sett har inte det, men upptÀckte precis att denna icke tough solar-modell heter DW-5610DN-9ER:
Om det Àr sÄ att bezel och band mellan 5610 modeller Àr kompatibla, betyder det dÄ att jag kan föra över dessa frÄn DW-5610DN-9ER till GW-M5610-1ER? Eller Àr det hÀr ett undantag, gÀller det inte alla 5610?
Jo jag kan ju prova och se, men tÀnkte bÄde för att slippa skruva i onödan och för att saken kan vara av intresse för fler, att, att jag stÀller frÄgan ÀndÄ.
I know, jag hovrar över avtryckarenKlockmagasinet har RosÚ för 4200 nu
Köööööööööööööööööööp
För dom smÄlÀndska lÀr du inte hitta
Ta det lugnt, det blir nog en stressfri miljöSnart dags för barnkalas. Allt Àr fixat - lugnet före stormen
Nu blir jag lite förvirrad igen. Trodde att skillnaden mellan 5600 och 5610 var tough solar, men det Àr det tydligen inte alltid. Alla 5600 jag hittills sett har inte det, men upptÀckte precis att denna icke tough solar-modell heter DW-5610DN-9ER:
Om det Àr sÄ att bezel och band mellan 5610 modeller Àr kompatibla, betyder det dÄ att jag kan föra över dessa frÄn DW-5610DN-9ER till GW-M5610-1ER? Eller Àr det hÀr ett undantag, gÀller det inte alla 5610?
Jo jag kan ju prova och se, men tÀnkte bÄde för att slippa skruva i onödan och för att saken kan vara av intresse för fler, att, att jag stÀller frÄgan ÀndÄ.
Det hÀr var rÀddningen - brusreducerande lurar
Det hÀr var rÀddningen - brusreducerande lurar
Kanske inte hjÀlper iof men bra att ha
De Àr olika fast bÄda heter 5610. DW bezel har annat mÄtt, speciellt vid knapparna.
Har en som knappt anvÀnts, skulle kanske kunna tÀnka mig att sÀlja den om du Àr intresseradVill ha den fÀrgglada
Ja det verkar sannerligen vara ett mysterium i namngivarstandarden.Tack ÀndÄ. Det Àr detta komplicerade som har fÄtt mig att tveka. Och DW-5610DN-9ER Àr den enda modell jag sett som inte har tough solar men ÀndÄ har beteckningen 5610.