NÀr man budat pÄ en klocka och blickar nöjt ut och tror kusten Àr klar och @roosterman ger sig in i budgivningen pÄ tratten GIF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr man budat pÄ en klocka och blickar nöjt ut och tror kusten Àr klar och @roosterman ger sig in i budgivningen pÄ tratten GIF
Börjar bli fullt och mer kul pÄ ingÄng. FÄr förhandla med frun om ytterligare en lÄda
Vad har jag köpt för dig nu dÄ?NÀr man budat pÄ en klocka och blickar nöjt ut och tror kusten Àr klar och @roosterman ger sig in i budgivningen pÄ tratten GIF
Förmodligen nÄn sliten 5500Vad har jag köpt för dig nu dÄ?
Ahhh den vita.. La första budet pÄ den men nu leder den dÀr Grimmer som dammsuger Tratten pÄ rÀtt mycket GsFörmodligen nÄn sliten 5500
Japp har prenumererat ett tag men ocksÄ mailat dem. Det gÀller bÄde Kulta och Klockmagasinet. SÄ anmÀla för notis nÀr den kommer Äter Àr tyvÀrr ingen garanti att den ens gör detHar du hört med dem och fÄtt det bekrÀftat alltsÄ? Det stÄr bestÀllningsvara, och sÄ kan man prenumerera och fÄ besked nÀr den Àr i lager igen, stÄr det.
Vi fÄr leta upp en Ät dig nÄn annan stans dÄJapp har prenumererat ett tag men ocksÄ mailat dem. Det gÀller bÄde Kulta och Klockmagasinet. SÄ anmÀla för notis nÀr den kommer Äter Àr tyvÀrr ingen garanti att den ens gör det
Tack kompis!Vi fÄr leta upp en Ät dig nÄn annan stans dÄ
Japp har prenumererat ett tag men ocksÄ mailat dem. Det gÀller bÄde Kulta och Klockmagasinet. SÄ anmÀla för notis nÀr den kommer Äter Àr tyvÀrr ingen garanti att den ens gör det
Mycket, och ligger man som Kulta dessutom lÀgst i pris nÀr man söker pÄ Google, vilket Àr lÀtt att göra om man ÀndÄ inte tÀnker sÀlja varan, sÄ lurar man ju in kunderna pÄ sin sida och sÄ kanske kunden köper nÄt annat istÀllet.Ok! Ja sÄnt Àr trist. Det Àr alltsÄ inte bara Japan Select och Sakura som lurar kunderna genom att avstÄ frÄn att meddela att en modell inte kommer att bli i lager igen, och istÀllet ger intryck av att den gör det. Hur mÄnga gÄr inte förgÀves och vÀntar pÄ att en modell ska bli i lager igen! Det Àr dÄligt beteende enligt min mening.
KÀnns som om det Àr vÀldigt medveten taktikMycket, och ligger man som Kulta dessutom lÀgst i pris nÀr man söker pÄ Google, vilket Àr lÀtt att göra om man ÀndÄ inte tÀnker sÀlja varan, sÄ lurar man ju in kunderna pÄ sin sida och sÄ kanske kunden köper nÄt annat istÀllet.
Vill ha den fÀrggladaNu blir jag lite förvirrad igen. Trodde att skillnaden mellan 5600 och 5610 var tough solar, men det Àr det tydligen inte alltid. Alla 5600 jag hittills sett har inte det, men upptÀckte precis att denna icke tough solarmodell heter DW-5610DN-9ER:
Om det Àr sÄ att bezel och band mellan 5610 modeller Àr kompatibla, betyder det dÄ att jag kan föra över dessa frÄn DW-5610DN-9ER till GW-M5610-1ER? Eller Àr det hÀr ett undantag, gÀller det inte alla 5610?
Jo jag kan ju prova och se, men tÀnkte bÄde för att slippa skruva i onödan och för att saken kan vara av intresse för fler, att, att jag stÀller frÄgan ÀndÄ.
Högst troligtKÀnns som om det Àr vÀldigt medveten taktik
Hon har vÀl sitt dressingroom?Talande bild angÄende baksidan med att ha en stor klocksamling och nÀr man vill spara boxarna till klockorna: dessa tar ju större plats Àn klockorna.
Samma med ficklampor, som jag ocksÄ sedan lÀnge Àr innördad pÄ. Alla boxar till klockor och ficklampor fick mig att köpa en till byrÄ för att fÄ plats med allt...
Klockmagasinet har RosÚ för 4200 nuTack kompis!
Hört att det finns en i SmÄland
Men jag Àr nog inne pÄ att prova rosé dÄ den har positiv display vilket jag gÀrna har.
Vill ha den fÀrgglada
Det Àr ett bra pris för rosén. Konstigt att den inte Àr mer poppisKlockmagasinet har RosÚ för 4200 nu
Köööööööööööööööööööp
För dom smÄlÀndska lÀr du inte hitta
Ja verkligen och jag har lovat min 4 Äring att jag ska köpa den och att hon ska fÄ den nÀr armen Àr tillrÀckligt storDen Àr kul! FÀrgerna ger mig flashbacks frÄn barndomens julaftnar!
Och vad vÀntar du pÄ?Ja verkligen och jag har lovat min 4 Äring att jag ska köpa den och att hon ska fÄ den nÀr armen Àr tillrÀckligt stor
Ska ju hitta en ocksÄ . Till sÄ bra pris som möjligtOch vad vÀntar du pÄ?
Köööööööööööööööööööp