Jonte.L
Silver
Trodde vi körde en in en ut hÀr i trÄden . En nyare modell in och en gammal utVar dÄ? Var dÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trodde vi körde en in en ut hÀr i trÄden . En nyare modell in och en gammal utVar dÄ? Var dÄ?
GÀller inte i mitt distriktTrodde vi körde en in en ut hÀr i trÄden . En nyare modell in och en gammal ut
Ok, ligg bara lÄgt med det. Vi sÀger inget Ät roosterwife!
JÀkla tur ni inte sa nÄt till henne. Hon har knappt mÀrkt vad som hÀntExakt, vore skitdumt om @Roosterwife fick reda pÄ nÄt om detta
Nu fattar jag ingenting.Ăhh. En bild till
Kittlar dödsskönt (tror jag)Nu fattar jag ingenting.
Har du köpt en tjejklocka?
Ser lite kinky ut iaf.
Eller lÀser jag fel?
Det Àr jag oxÄ, tro det eller ej, fast just nu vÀnder @Roosterwife mig ryggenKul att vara efterlÀngtad nÀr man kommer hem
Tur det finns bubbel sÄ man stÄr utDet Àr jag oxÄ, tro det eller ej, fast just nu vÀnder @Roosterwife mig ryggen
Kan iofs vara för att hon tycker jag mest Àr störig i köket
SÄ de var du som köpte den om du fÄr tillfÀlle sÄ testa gÀrna hur notiser och musik knapparna funkerarPakÀÀÀt
Den med gul skÀrm sÄ hade jag aldrig sÄlt min!AR Àr poppis har jag förstÄtt. Men har ni sett AR + titan?
En orange AR?AR Àr poppis har jag förstÄtt. Men har ni sett AR + titan?
"ARange"En orange AR?
Jepps, I klippt itSÄ de var du som köpte den om du fÄr tillfÀlle sÄ testa gÀrna hur notiser och musik knapparna funkerar
Kanske ska förtydliga att jag inte skruvat isÀr min TB (med rörtÄng, skÀrbrÀnnare etc som @roosterman rekommederar) utan bara nyttjat reminderfunktionen som finns i alla metall/titanfyrkanter med modul 3459.AR Àr poppis har jag förstÄtt. Men har ni sett AR + titan?
Choose your weapon, my friendFredag. En sÄn hÀr stÄlis eller titanare o jag Àr sÄld...
Var det inte en sÄn @Aros -bubben villhövde?Tips: röda metalshocken för 3890kr hos Kulta-center!
Tips: röda metalshocken för 3890kr hos Kulta-center!
Jo, men den finns inte inne och dom kan inte fÄ hem den. Tycker den kan ta bort den frÄn sidan dÄVar det inte en sÄn @Aros -bubben villhövde?
Ăr ju mĂ€rkligt att bĂ„de Kulta och Klockmagasinet sĂ€ger att den tyvĂ€rr Ă€r slutsĂ„ld. Men varför ska den vara kvar pĂ„ sidan dĂ„?Jo, men den finns inte inne och dom kan inte fĂ„ hem den. Tycker den kan ta bort den frĂ„n sidan dĂ„
Bamford och kretskortetBörjar bli fullt och mer kul pÄ ingÄng. FÄr förhandla med frun om ytterligare en lÄda
Jo, men den finns inte inne och dom kan inte fÄ hem den. Tycker den kan ta bort den frÄn sidan dÄ