Vad har du köpt nu??? Eller Àr det du som Àr GT4?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra spanat. Du kan min smak. VÄgat utan batteribyte?Vad har du köpt nu??? Eller Àr det du som Àr GT4?
Det Àr ju en tough solar, ge den en rejÀl dos ljus sÄ kan den hoppa igÄng. Den hade ju legat i en byrÄlÄda lÀnge. VÀlkommen i 5500-klubben om du inte redan var det.Bra spanat. Du kan min smak. VÄgat utan batteribyte?
GrattisBra spanat. Du kan min smak. VĂ„gat utan batteribyte?
Jaha du ser ju vilken n00b jag Àr i g-shockvÀrlden. Tack nÀ det Àr "bara" min fjÀrde g-shock och min första 5500.Det Àr ju en tough solar, ge den en rejÀl dos ljus sÄ kan den hoppa igÄng. Den hade ju legat i en byrÄlÄda lÀnge. VÀlkommen i 5500-klubben om du inte redan var det.
Ps. Jag lyckades avhÄlla mig frÄn att buda pÄ den. BrÀnde pengar pÄ microbrand idag istÀllet. Rent hypotetiskt alltsÄ...
DÄ fÄr jag gratulera, 5500-serien Àr grym och sÄ underskattad enligt min enkla mening.Jaha du ser ju vilken n00b jag Àr i g-shockvÀrlden. Tack nÀ det Àr min fjÀrde och min första 5500.
StÀmmer bra. https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=G-5500C-7&subseries=G-5500&series=5500Okej men Àr den soldriven eller inte?
Jag gillar det kantiga retrostuket.DÄ fÄr jag gratulera, 5500-serien Àr grym och sÄ underskattad enligt min enkla mening.
FÄr testa att med min LED-lenser.StÀmmer bra. https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=G-5500C-7&subseries=G-5500&series=5500
Jag har skaffat "döda" tough solar-klockor som har hoppat igÄng efter ett gÀng timmar under stark ficklampa.
TÀnk bara pÄ att klockan inte fÄr bli för varm, annars Àr det bara att köra pÄ. Om den inte kommer igÄng sÄ kostar ett nytt laddbart batteri (CTL1616) 2-300 kr.FÄr testa att med min LED-lenser.
SĂ„g det efter att den ju var Tough Solar.FĂ„r testa att med min LED-lenser.
Jag fÄr ta det varsamt. Har bra rabatt pÄ batterilagret annars.TÀnk bara pÄ att klockan inte fÄr bli för varm, annars Àr det bara att köra pÄ. Om den inte kommer igÄng sÄ kostar ett nytt laddbart batteri (CTL1616) 2-300 kr.
Tror man hade sett den "gulgröna" delen pÄ armbandet pÄ bilden framifrÄn pÄ Shockbase? Just den fÀrgkombon kanske inte Àr med pÄ SB?Skulle vilja sÀtta en peng pÄ DW-6900S-2V. Men din har behÄllit fÀrgerna vÀldigt mycket bÀttre Àn min
Har du det konstiga spÀnnet pÄ din förresten?
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Och jag rent hypotetiskt pÄ AmazonDet Àr ju en tough solar, ge den en rejÀl dos ljus sÄ kan den hoppa igÄng. Den hade ju legat i en byrÄlÄda lÀnge. VÀlkommen i 5500-klubben om du inte redan var det.
Ps. Jag lyckades avhÄlla mig frÄn att buda pÄ den. BrÀnde pengar pÄ microbrand idag istÀllet. Rent hypotetiskt alltsÄ...
Nya favoriten?God tisdag pÄ er
GB-muddien har ju inte fÄtt vara med pÄ ett tag, sÄ idag var det dags igenNya favoriten?
Knep min gula dÀrifrÄn för nÄn mÄnad sen faktiskt.Har precis tÀnkt skaffa den. Bra pris och gratis frakt!
Edit: Nej, ser att det var för Spanien. 16:90 euro frakt blir det men ÀndÄ bra.
Var en torr vÄr och sommar iallafall hÀr i söder sÄ det jÀmnar ut sig.Frukost pÄ jobbet. Och ute regnar det. Jag tror det Àr den regnigaste hösten pÄ lÀnge. De torra klara höstdagarna har knappt varit alls. Typ 4 av 5 dagar har det regnat och kanske 1 av 10 dagar har solen tittat fram senaste mÄnaden.
SÄ det har varit nÀstan konstant blött.