• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad har du köpt nu??? Eller Ă€r det du som Ă€r GT4? 😁
Screenshot_20221003_221058.jpg

Bra spanat. Du kan min smak. VĂ„gat utan batteribyte?
Det Ă€r ju en tough solar, ge den en rejĂ€l dos ljus sĂ„ kan den hoppa igĂ„ng. Den hade ju legat i en byrĂ„lĂ„da lĂ€nge. VĂ€lkommen i 5500-klubben om du inte redan var det. 😍

Ps. Jag lyckades avhÄlla mig frÄn att buda pÄ den. BrÀnde pengar pÄ microbrand idag istÀllet. Rent hypotetiskt alltsÄ...

Det Ă€r ju en tough solar, ge den en rejĂ€l dos ljus sĂ„ kan den hoppa igĂ„ng. Den hade ju legat i en byrĂ„lĂ„da lĂ€nge. VĂ€lkommen i 5500-klubben om du inte redan var det. 😍

Ps. Jag lyckades avhÄlla mig frÄn att buda pÄ den. BrÀnde pengar pÄ microbrand idag istÀllet. Rent hypotetiskt alltsÄ...
Jaha du ser ju vilken n00b jag Àr i g-shockvÀrlden. Tack nÀ det Àr "bara" min fjÀrde g-shock och min första 5500.

Bilagor

• 20221003_222329~2.jpg
    20221003_222329~2.jpg
    1 MB · Visningar: 6
Skulle vilja sĂ€tta en peng pĂ„ DW-6900S-2V. Men din har behĂ„llit fĂ€rgerna vĂ€ldigt mycket bĂ€ttre Ă€n min🙂
Har du det konstiga spÀnnet pÄ din förresten?
Tror man hade sett den "gulgröna" delen pĂ„ armbandet pĂ„ bilden framifrĂ„n pĂ„ Shockbase? Just den fĂ€rgkombon kanske inte Ă€r med pĂ„ SB? 🙂

Och jag rent hypotetiskt pĂ„ Amazon 🙂

Frukost pÄ jobbet. Och ute regnar det. Jag tror det Àr den regnigaste hösten pÄ lÀnge. De torra klara höstdagarna har knappt varit alls. Typ 4 av 5 dagar har det regnat och kanske 1 av 10 dagar har solen tittat fram senaste mÄnaden.
SÄ det har varit nÀstan konstant blött.

20221004_085012.jpg

Frukost pÄ jobbet. Och ute regnar det. Jag tror det Àr den regnigaste hösten pÄ lÀnge. De torra klara höstdagarna har knappt varit alls. Typ 4 av 5 dagar har det regnat och kanske 1 av 10 dagar har solen tittat fram senaste mÄnaden.
SÄ det har varit nÀstan konstant blött.

20221004_085012.jpg
Var en torr vÄr och sommar iallafall hÀr i söder sÄ det jÀmnar ut sig.

Tillbaka
Topp