Haha sant, santIngen aning men finns sÀkert nÄgot kul sÀtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha sant, santIngen aning men finns sÀkert nÄgot kul sÀtt
Tappar fokus pÄ klockor med saab cabbar i samma bild. Men grymt snyggHoppsan. Trillade visst in en ny liten G idag
Matchar ju cabben riktigt bra
Inför-vinterförvaringstvÀtt fixad ikvÀllTappar fokus pÄ klockor med saab cabbar i samma bild. Men grymt snygg
Som alltid med dessa sÄ Àr jag vÀldigt nyfiken pÄ vad Casio hittat pÄ med klockans backlight. Bild?Idag hÀmtade jag ut det efterlÀngtade paketet.
Och @L&W: det brÀndes rejÀlt redan första gissningen. Och andra gissade du faktiskt rÀtt!
MisstÀnker att du hade lagt pÄ minnet att jag tidigare lagt ut en bild pÄ den...
Efter att ha vÀntat ett halvÄr pÄ att Sakura sa fÄ den i lager sÄ sökte jag mig till andra stÀllen. Sakura verkar inte vara helt seriösa. I sÀrklass lÀgsta priser men vissa varor blir aldrig i lager. BestÀllde den istÀllet frÄn Spanien genom Chrono24.
Tror detta Àr en god kandidat till titeln snyggaste G-shocken nÄgonsin. à tminstone bland resinmodellerna. Det Àr en stor modell, storleksmÀssigt som en 9400 rangeman.
Inför-vinterförvaringstvÀtt fixad ikvÀll
HRen skötte sig utmÀrkt
Hehe, du har ju nÀmt den flera gÄnger i trÄden sÄ det var inte svÄrt att gissa. Riktigt fin. Grattis!Idag hÀmtade jag ut det efterlÀngtade paketet.
Och @L&W: det brÀndes rejÀlt redan första gissningen. Och andra gissade du faktiskt rÀtt!
MisstÀnker att du hade lagt pÄ minnet att jag tidigare lagt ut en bild pÄ den...
Efter att ha vÀntat ett halvÄr pÄ att Sakura sa fÄ den i lager sÄ sökte jag mig till andra stÀllen. Sakura verkar inte vara helt seriösa. I sÀrklass lÀgsta priser men vissa varor blir aldrig i lager. BestÀllde den istÀllet frÄn Spanien genom Chrono24.
Tror detta Àr en god kandidat till titeln snyggaste G-shocken nÄgonsin. à tminstone bland resinmodellerna. Det Àr en stor modell, storleksmÀssigt som en 9400 rangeman.
LĂ€ckerNy love the sea and the earth Rangeman.
Precis som GW-9407KJ sÄ Àr ramen bakom glaset sjÀlvlysande.LÀcker
Rangeman gör sig riktigt bra i vitt
Mycket lÀcker, den Àr du nöjd med va?Och med detta sÀger Love the sea and the earth-shock godnatt!
Mycket lÀcker, den Àr du nöjd med va?
Nej nej nej nej!!!!!Tack! Jo absolut. Det enda som stör mig lite Àr flÀrpen som sticker ut för lÄngt. Ska jag korta av armbandet ca 2cm? Det skulle ÄtgÀrda saken.
Nej! Absolut inteTack! Jo absolut. Det enda som stör mig lite Àr flÀrpen som sticker ut för lÄngt. Ska jag korta av armbandet ca 2cm? Det skulle ÄtgÀrda saken.
Nej! Absolut inte
Gör sÄ att du kokar upp vatten, hÀller upp i kopp. Doppa ner flÀrpen i ca 30-40 sekunder. Sen har du en handske/ungsvante pÄ dig och böjer flÀrpen mycket Ät hÄllet du vill för att den ska följa din handled. HÄll den sÄ och spola under iskallt vatten en minut.
DÀrefter trÀr du bandet sÄhÀr över natten:
DÄ kommer det följa din handled bÀttre
Du skall icke tvivla! (3e budordet i MB6-magins regelbok)God morgon.
@ironcastle nu nÀr jag för en gÄngs skull gick upp tidigt sÄ ser jag RCVD pÄ stÄlisen. SÄ den gör en smygsynk under natten Àven med en befintlig koppling mot mobilen.
Ha en bra dag gÀnget
Det Àr en bok med svart omslag va?Du skall icke tvivla! (3e budordet i MB6-magins regelbok)
SjÀlvklart.. Med en liten guldig snirklig G-rake pÄDet Àr en bok med svart omslag va?
Menade pga svart-magin som ligger bakom MB6SjÀlvklart.. Med en liten guldig snirklig G-rake pÄ
Visste att man kunde lita pÄ denGod morgon.
@ironcastle nu nÀr jag för en gÄngs skull gick upp tidigt sÄ ser jag RCVD pÄ stÄlisen. SÄ den gör en smygsynk under natten Àven med en befintlig koppling mot mobilen.
Ha en bra dag gÀnget