Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Silikonsolja/spray hittar du pÄ typ Biltema/JulaVideo pÄ gnisslet som uppstÄr av bandet.
Ăr det enklast att sol @roosterman sa förut och smörja med en droppe silikonolja? Tips pĂ„ vart man hittar nĂ„n lĂ€mplig?
SÄ spray gÄr lika bra? Ska testaSilikonsolja/spray hittar du pÄ typ Biltema/Jula
Ăr vĂ€l i och för sig en lite större utmaning med precisionen om man kör spray istf dropparSĂ„ spray gĂ„r lika bra? Ska testa
Sant, men hur mycket rekommenderas. Bara nĂ„n droppe typ? FĂ„r vĂ€l spraya pĂ„ nĂ„n duk och applicera försiktigt.Ăr vĂ€l i och för sig en lite större utmaning med precisionen om man kör spray istf droppar
Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r klockan?Video pĂ„ gnisslet som uppstĂ„r av bandet.
Ăr det enklast att sol @roosterman sa förut och smörja med en droppe silikonolja? Tips pĂ„ vart man hittar nĂ„n lĂ€mplig?
OBS!!Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r klockan?
https://www.doktorn.com/faktablad/senknarr-senskideinflammation/
Helt sĂ€ker.Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r klockan?
https://www.doktorn.com/faktablad/senknarr-senskideinflammation/
Försökte rengöra men blev inte extremt mycket bÀttre, men kÀnns lite frÀschare nu iaf
Mirakelsvamp - flÀcksuddare !!!Försökte rengöra men blev inte extremt mycket bÀttre, men kÀnns lite frÀschare nu iaf
AbsolutGB-muddien har ju inte fÄtt vara med pÄ ett tag, sÄ idag var det dags igen
Men visst Àr svart/guld en vÀldans bra kombo
Fasen nu börjar det brÀnnas. Ger inga mer ledtrÄdar hÀr...
Riktigt fin!Idag hÀmtade jag ut det efterlÀngtade paketet.
Och @L&W: det brÀndes rejÀlt redan första gissningen. Och andra gissade du faktiskt rÀtt!
MisstÀnker att du hade lagt pÄ minnet att jag tidigare lagt ut en bild pÄ den...
Efter att ha vÀntat ett halvÄr pÄ att Sakura sa fÄ den i lager sÄ sökte jag mig till andra stÀllen. Sakura verkar inte vara helt seriösa. I sÀrklass lÀgsta priser men vissa varor blir aldrig i lager. BestÀllde den istÀllet frÄn Spanien genom Chrono24.
Tror detta Àr en god kandidat till titeln snyggaste G-shocken nÄgonsin. à tminstone bland resinmodellerna. Det Àr en stor modell, storleksmÀssigt som en 9400 rangeman.
Ja de blir ju sĂ„, men Ă€ndĂ„ vill man gĂ€rna ja tag pĂ„ nya delar men dĂ„ kan man lika gĂ€rna köpa en ny eller bĂ€ttre begagnad isfKul klocka Ă€ndĂ„, fördel med mĂ€rken etc Ă€r att det verkligen dĂ„ bara Ă€r âkör bara körâ med den
Men funkar detta mot gulnade transparant plast? Vita bandet Àr inte sÄ "smutsigt" utan det Àr fÀrg som lossnat/slÀppt (?!)... MisstÀnker att de Àr bortom rÀddning dÄ?!Mirakelsvamp - flÀcksuddare !!!
Kolla mitt tips nedan:
FlÀcksuddare - den ljusa G-Shockens bÀsta vÀn!
https://m.clasohlson.com/se/FlÀcksuddare/Pr346395000 Den hÀr magiska svampen hittade jag pÄ Classe och den kommer i 4-pack: 1. Halva svampen rÀcker för en rengöring, sÄ ta en halva och spola den med vatten. OBS! Inga andra medel behövs, bara vatten. Om svampen innehÄller slipmedel, vet jag...klocksnack.se
Ja de blir ju sÄ, men ÀndÄ vill man gÀrna ja tag pÄ nya delar men dÄ kan man lika gÀrna köpa en ny eller bÀttre begagnad isf
Inte aktuellt just nu, men blir det sÄ sÄ kan jag hojta men hur menar du med fÀrg modda? Doppa i fÀrg eller hur fÄr man fÀrgen att sitta pÄ gummit/plasten?Ska du sÀlja kanske jag kan va intresserad iaf, finns ju delar till men jag hade nog försökt fÀrgmodda
Idag hÀmtade jag ut det efterlÀngtade paketet.
Och @L&W: det brÀndes rejÀlt redan första gissningen. Och andra gissade du faktiskt rÀtt!
MisstÀnker att du hade lagt pÄ minnet att jag tidigare lagt ut en bild pÄ den...
Efter att ha vÀntat ett halvÄr pÄ att Sakura sa fÄ den i lager sÄ sökte jag mig till andra stÀllen. Sakura verkar inte vara helt seriösa. I sÀrklass lÀgsta priser men vissa varor blir aldrig i lager. BestÀllde den istÀllet frÄn Spanien genom Chrono24.
Tror detta Àr en god kandidat till titeln snyggaste G-shocken nÄgonsin. à tminstone bland resinmodellerna. Det Àr en stor modell, storleksmÀssigt som en 9400 rangeman.
Inte aktuellt just nu, men blir det sÄ sÄ kan jag hojta men hur menar du med fÀrg modda? Doppa i fÀrg eller hur fÄr man fÀrgen att sitta pÄ gummit/plasten?