Flipper2
Guld
Men⊠vad har de ringarna i displayen för syfte?
Du kan inte byta till âanaloga visareâ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men⊠vad har de ringarna i displayen för syfte?
Dom fyller ingen funktion alls vad jag vet , mer Àn "kosmetiskt"Men⊠vad har de ringarna i displayen för syfte?
Du kan inte byta till âanaloga visareâ?
Onsdag igen
KvÀllens rumslÀnk.
Sprid vidare i "era" trÄdarKlocksnack? Javisst =) - Veckans klockhÀndelser
Wednesday, October 12 at 9:00pm CEST with Roosterman, bag, Bengt Eriksson, Johan Hultgren, Mattias Paulsson. Ja dĂ„ var det onsdag igenđ Har det hĂ€nt nĂ„t kul klockigt under veckan som vart eller har vi nĂ„got kul pĂ„ gĂ„ng?www.clubhouse.com
Hörs lite senare
Den ser orovÀckande stor ut vet ju att du har 20 cm handleder? Den sitter ju kanon pÄ dej. Vi fÄr se hur den sitter pÄ mig med mina 17cmGooood moorgoon ute i landet
Spammis har vÀl nÄgot tunnare handleder Àn mig vill jag minnas.Den ser orovÀckande stor ut vet ju att du har 20 cm handleder? Den sitter ju kanon pÄ dej. Vi fÄr se hur den sitter pÄ mig med mina 17cm
Men kungen har lockat fram mitt intresse för G igen
Spammis har vÀl nÄgot tunnare handleder Àn mig vill jag minnas.
Han trivs ju vÀldans bra med Kingen SÄ det Àr ju klart du ska köra pÄ en sÄn
Eller @spammerstakeahike ??
Ska bli kul dettaSjÀlvklart. 16,5 cm hÀr. SmÄ G-shock Àr för barn.
Ska bli kul detta
AlltsĂ„... Kör @hepanter just nu med ett Suunto-dasslock sĂ„ kan vĂ€l knappast en King kĂ€nnas gigantiskEtt mantra som du bör upprepa de första 2 dagarna - "MAN VĂNJER SIG!"
Allt Àr ju som vanligt beroende pÄ kameravinkeln. Jag tror att kingen lÀtt glider in mellan spenarna pÄ Rosa. SjÀlv saknar jag min ibland!Den ser orovÀckande stor ut vet ju att du har 20 cm handleder? Den sitter ju kanon pÄ dej. Vi fÄr se hur den sitter pÄ mig med mina 17cm
Men kungen har lockat fram mitt intresse för G igen
De dÀr lÀt kinkyAllt Àr ju som vanligt beroende pÄ kameravinkeln. Jag tror att kingen lÀtt glider in mellan spenarna pÄ Rosa. SjÀlv saknar jag min ibland!
Undrar om det inte Àr lÀge för ett beryktat:Allt Àr ju som vanligt beroende pÄ kameravinkeln. Jag tror att kingen lÀtt glider in mellan spenarna pÄ Rosa. SjÀlv saknar jag min ibland!
Den blir ju Aged pĂ„ riktigtĂr detta vanligt pĂ„ svarta stĂ„lisar? Inte sĂ„ att jag anvĂ€nder den pĂ„ nĂ„t extremt sĂ€tt, mer skrivbord Ă€n nĂ„t annat nĂ€stan.. tĂ€nker pĂ„ det vita som Ă€r nött, finns pĂ„ flera stĂ€llen pĂ„ klockan.
Jag kör med Leatherman pÄ en av mina ...KÀnns som att jag inte fÄr bukt med ljudet av bandet som jag beskrev tidigare. Trots att ha smörjt försiktigt med en droppe, skruvat i och spÀnt Ät alla skruvar, och till och med bytt plats pÄ dom svarta "vingarna" under....sÄ Àr ljuden kvar.
Tycker det Ă€r synd att pĂ„ en klocka i denna prisklass att detta ska behöva existera. Antingen det eller sĂ„ Ă€r jag extra kĂ€nslig för ljud. Men i mitt case sĂ„ tycker jag nog inte att det skulle kunna undgĂ„ nĂ„gon om man har klockan pĂ„ sig. Inte varenda, men nĂ€ra pĂ„, minsta rörelse fĂ„r den att avge ljud. Ăr konstigt att min gamla
GW-M5610U-1ER som kostar 7-8 gÄnger mindre inte avger ett Ànda ljud, oavsett vad den utsÀtts för.
Ăr svĂ„rt att beskriva, men sĂ„ fort handen skiftar, eller jag vrider, sĂ„ uppstĂ„r det. Ăr det ingen annan som har upplevt detta? Eller Ă€r det jag som enbart rĂ„kat fĂ„tt ett dĂ„ligt strap?
Har ju kikat pÄ att köpa ett gult och sÀtta pÄ klockan i vilket fall, kanske skulle testa det?
Skrev tidigare att jag letade efter nÄn sorts paracord strap, var redan i tanken innan klockan införskaffades. Dom jag har hittat pÄ ebay och liknande Àr exempelvis historia med en (bygel?) som man lÄser med, tÀnk ryggsÀckbyglar för att lÄsa och öppna vÀskan...vilket kÀnns bÄde dels fult och konstigt.
Den snyggaste lösningen jag har hittat Àr Victorinox lösning för deras INOX serie:
SÄ mina frÄgor Àr följande.
Finns det nÄn som har satt en paracord som denna (behöver inte vara just Victorinox, men liknande) pÄ sin Mudmaster? Att det inte skulle passa frÄn start Àr man ju beredd pÄ, och nÄn form av adapter skulle ju sÄ klart behövas.
I dagslÀget sÄ kÀnns det som att jag skulle vilja ha en liknande lÀsning, om det existerar. Eller har nÄn nÄt tips pÄ liknande?
DessvĂ€rre ganska vanligt. AnvĂ€nder du nĂ„got armband pĂ„ samma arm som klockan?Ăr detta vanligt pĂ„ svarta stĂ„lisar? Inte sĂ„ att jag anvĂ€nder den pĂ„ nĂ„t extremt sĂ€tt, mer skrivbord Ă€n nĂ„t annat nĂ€stan.. tĂ€nker pĂ„ det vita som Ă€r nött, finns pĂ„ flera stĂ€llen pĂ„ klockan.
Ăr det en sĂ„n som man kan veckla ut sĂ„ blir det en sparkcykel?Jag kör med Leatherman pĂ„ en av mina ...
Men det Àr mer rassligt
Multitool juĂr det en sĂ„n som man kan veckla ut sĂ„ blir det en sparkcykel?
PÄminner mer om ett ASUS BORDO lÄs till cykelJag kör med Leatherman pÄ en av mina ...
Men det Àr mer rassligt
SÄ allt annat Àn tyst antar jag?Jag kör med Leatherman pÄ en av mina ...
Men det Àr mer rassligt
Nej inte nÀr jag anvÀnder g-shock, aja ville mest kolla om det Àr nÄt jag bör reflektera över. Klockan Àr relativt ny och anvÀnds inte dagligen men dÄ vet jag. Tack för svar.DessvÀrre ganska vanligt. AnvÀnder du nÄgot armband pÄ samma arm som klockan?