YesNice, finns det tre st pÄ KS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
YesNice, finns det tre st pÄ KS?
Ja eller hur, trodde det var dÀrifrÄn den kom . KÀnns lite halvhjÀrtad för migHur kan man göra den utan tegelvÀgg ?
Jag hÄller pÄ denna....Denna dag sÄ iakttar vi sÄledes den 2:a grodfredagen i oktober mÄnad. Som detta Är infaller pÄ den fjortonde dagen i mÄnaden.
Vi drar oss Àven till minnes en viktig hÀndelse i internetkulturens historia:
Trevlig helg, alla G-Shockers!
Snygg, det dĂ€r bandet har jag spanat pĂ„ ett tag! Madness Ă€r snyggt som f-nĂntligen slĂ€ppte tullen pĂ„ mina band.
Nu Àr min Madness komplett och jag Àr nöjd med hur den blev.
Trevligt Helg!
Ăntligen lite glass gVit G krĂ€ver vit glass
Visa visa visa!! (inte klockmÀrket Visa dÄ)Paketöppning pÄ g!! Eller plastpÄseöppning snarare frÄn amazon
Dels vill jag tycka den Àr lika cool pÄ armen som pÄ bild. Dessutom Àr jag Amazon amatör, sÄ tÀnkte ju inte pÄ skatten sÄ den blev alldeles för dyr mot vad jag trodde
Exklusiv Box... CHECK! Lite nervis faktiskt. Vill verkligen att det ska funka
Ser mycket större ut pÄ bild Àn pÄ armen
Uj uj dÄ, I like this
Oj oj, de Àr fina de dÀr!
Ouch, vilken höjd, jag gillar inte att klÀttra pÄ byggstÀllningar eller stegar. Men det blir grymt fint det dÀr! RÀtt klocka för jobbet oxÄ.MÄla-vindskive-G
Trevlig, grattis till nyförvÀrvet!
Uj uj dÄ, I like this
Tack, nöjd, hade helst velat ha tough solar, men men. Mina fyrkanter har helt klart fÄtt konkurrensOj oj, de Àr fina de dÀr!
Ouch, vilken höjd, jag gillar inte att klÀttra pÄ byggstÀllningar eller stegar. Men det blir grymt fint det dÀr! RÀtt klocka för jobbet oxÄ.
Trevlig, grattis till nyförvÀrvet!
Taaadaaaa.... Fy satan va charmiga de Àr. Hoppas hoppas pÄ armen med
SÄdÀr ja! VÀntar in min som förhoppningsvis kommer nÀsta vecka, iaf fÄtt paketet registrerat nu i appen
Tycker 6900 Àr bÄde charmiga, retro ovh estetiskt en favorit!
Mmm. Den Àr riktigt fin. HelstÄl gör den helt rÀttJobbat röven av mig denna vecka. 60tim loggat. SÄ trots att den hÀr anlÀnde igÄr hade jag inte ork eller tid att engagera mig i det. Men idag över tre koppar nybryggt svart guld var det dags
AlltsÄ, sÄnt enormt stort tack till dig @Ploprof!
Det Àr tredje köpet i rad som jag gör frÄn dig och det Àr lika positiv upplevelse varje gÄng. (Skriver i din GG-trÄd strax )
SÄ vad snackar vi om hÀr dÄ?
Jo, en riktigt mysig Portermod
Underbart braJobbat röven av mig denna vecka. 60tim loggat. SÄ trots att den hÀr anlÀnde igÄr hade jag inte ork eller tid att engagera mig i det. Men idag över tre koppar nybryggt svart guld var det dags
AlltsÄ, sÄnt enormt stort tack till dig @Ploprof!
Det Àr tredje köpet i rad som jag gör frÄn dig och det Àr lika positiv upplevelse varje gÄng. (Skriver i din GG-trÄd strax )
SÄ vad snackar vi om hÀr dÄ?
Jo, en riktigt mysig Portermod