2 tone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köööp!! Den Àr grym.FörstÄr inte hur den hÀr kan vara osÄld till det hÀr priset, den var ju billig redan vid 7k
Avslutad - G-Shock GWF-A1000XC-1AJF PB 6k
TÀnkte sÀlja min grymma frogman, dÄ den inte anvÀnds. Den Àr i bra skick och kommer med lÄda och alla lÀnkbitar. SÀtter priset till 8k skickat med rek som ingÄr. Nu 7K skickat med rek som ingÄr. Nu 6K skickat med rek som ingÄr NÀr det kommer till byten ser jag gÀrna G -Shock squares med...klocksnack.se
BehÄll den @Ploprof skÀnk inte bort den. Den Àr jÀtte finFörstÄr inte hur den hÀr kan vara osÄld till det hÀr priset, den var ju billig redan vid 7k
TÀnkte sÀlja min grymma frogman, dÄ den inte anvÀnds. Den Àr i bra skick och kommer med lÄda och alla lÀnkbitar. SÀtter priset till 8k skickat med rek som ingÄr. Nu 7K skickat med rek som ingÄr. Nu 6K skickat med rek som ingÄr NÀr det kommer till byten ser jag gÀrna G -Shock squares med...klocksnack.se
VÀlbekant klockaDiggar 6900-caset mer och mer.... Elaka gubben hÄller koll pÄ mig och funderar pÄ var mina negativa displayer tog vÀgen!
RejĂ€lt mysig den dĂ€r, den vĂ€xer och vĂ€xer tycker jag, i mitt hjĂ€rta alltsĂ„Usch för morgnar, lĂ„t mig sovaâŠ.
Fi fÀn va grym, nu blir jag Ànnu mer otÄlig. Grymt cool i helsvart ocksÄ"If you only knew the power of the dark side."
Som jag har vÀntat! Nu Àr den hÀr!
Pixel 7
Nej. Med enNajs. Ăr bilden förresten tagen med pixel 7? MĂ„ste sĂ€ga att bildkvalitĂ©ten ger en kĂ€nsla av mĂ€h?
Om ja, sĂ„ kan det eventuellt vara lĂ€ge att ta bort skyddsplastenNajs. Ăr bilden förresten tagen med pixel 7? MĂ„ste sĂ€ga att bildkvalitĂ©ten ger en kĂ€nsla av mĂ€h?
Nej. Med en
Om ja, sÄ kan det eventuellt vara lÀge att ta bort skyddsplasten
Gillar Gn iafSom jag har vÀntat! Nu Àr den hÀr!
Pixel 7
Sitter som en Baby-G gör pÄ migGod dagens pÄ er alla!
Trevlig dag!
KÀnner mig som en kung idag, den hÀr klockan Àr nog magisk!
RejÀlt mysig den dÀr, den vÀxer och vÀxer tycker jag, i mitt hjÀrta alltsÄ
Fi fÀn va grym, nu blir jag Ànnu mer otÄlig. Grymt cool i helsvart ocksÄ
Den hÀr har jag fÄtt lite villhöverkÀnslor för....Kan inte helt bestÀmma mig om jag ska ha en eller ej, svÄr se om jag gillar den helt eller delvis
Nej har inte hunnit packa upp den. Bilden Ă€r tagen med en Asus ROG phone 2.Najs. Ăr bilden förresten tagen med pixel 7? MĂ„ste sĂ€ga att bildkvalitĂ©ten ger en kĂ€nsla av mĂ€h?
Grattis till din första G-ShockâŠ. snart fĂ„r den en syskon, det vet du vĂ€l?Gjorde mitt första inlĂ€gg i trĂ„den för ett tag sen dĂ„ jag i min tro hade en Frogman pĂ„ g, men det sket sig frĂ„n sĂ€ljarens sida.. FĂ„r leta vidare! Men men, behövde en G-shock i fall kĂ€nde jag i garaget/skogen och sĂ„ vidare att nöta pĂ„ sĂ„ köpte mig min första Ă€ndĂ„! En GW-M5610-1ER, fĂ„tt anvĂ€ndning för mĂ„nga av funktionerna och radiostyrningen för tiden verkar lira perfekt! Kul grej!
Man tackar! Haha har gjort mĂ„nga djupdyk pĂ„ shockbase, finns nĂ€stan för mĂ„nga modeller man skulle vilja ha! Förhoppningsvis samlar man pĂ„ sig nĂ„graGrattis till din första G-ShockâŠ. snart fĂ„r den en syskon, det vet du vĂ€l?
INGA problem alls att samla pÄ sig nÄgra G-shocks(eller hundra+)Man tackar! Haha har gjort mÄnga djupdyk pÄ shockbase, finns nÀstan för mÄnga modeller man skulle vilja ha! Förhoppningsvis samlar man pÄ sig nÄgra
OoopsFörstÄr inte hur den hÀr kan vara osÄld till det hÀr priset, den var ju billig redan vid 7k
Hade varit nÄgot men inte helt sÄld pÄ dom analoga eller vad man ska sÀga :/