• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

2 tone.

PXL_20221013_112306089.jpg
 
FörstÄr inte hur den hÀr kan vara osÄld till det hÀr priset, den var ju billig redan vid 7k
Köööp!!😄 Den Ă€r grym.
 
FörstÄr inte hur den hÀr kan vara osÄld till det hÀr priset, den var ju billig redan vid 7k
BehÄll den @Ploprof skÀnk inte bort den. Den Àr jÀtte fin
 
RejĂ€lt mysig den dĂ€r, den vĂ€xer och vĂ€xer tycker jag, i mitt hjĂ€rta alltsĂ„â€ïž

Fi fÀn va grym, nu blir jag Ànnu mer otÄlig. Grymt cool i helsvart ocksÄ

Jo men den Ă€r go, skönt med battlescars med 😎

Kungen Ă€r fantastisk, gĂ„r vĂ€nja sig vid storleken jag körde Ă€ndĂ„ typ owg med en. Och grym design, men visst hade den fĂ„tt kunna vara lite mindre 🙈
 
Gjorde mitt första inlÀgg i trÄden för ett tag sen dÄ jag i min tro hade en Frogman pÄ g, men det sket sig frÄn sÀljarens sida.. FÄr leta vidare! Men men, behövde en G-shock i alla fall kÀnde jag till garaget/skogen och sÄ vidare att nöta pÄ sÄ köpte mig min första ÀndÄ! En GW-M5610-1ER, fÄtt anvÀndning för mÄnga av funktionerna och radiostyrningen för tiden verkar lira perfekt! Kul grej! :D
 

Bilagor

  • 311166620_1479572949183733_6777650063815851760_n.jpg
    311166620_1479572949183733_6777650063815851760_n.jpg
    666.6 KB · Visningar: 7
Senast Àndrad:
Gjorde mitt första inlÀgg i trÄden för ett tag sen dÄ jag i min tro hade en Frogman pÄ g, men det sket sig frÄn sÀljarens sida.. FÄr leta vidare! Men men, behövde en G-shock i fall kÀnde jag i garaget/skogen och sÄ vidare att nöta pÄ sÄ köpte mig min första ÀndÄ! En GW-M5610-1ER, fÄtt anvÀndning för mÄnga av funktionerna och radiostyrningen för tiden verkar lira perfekt! Kul grej! :D
Grattis till din första G-Shock
. snart fĂ„r den en syskon, det vet du vĂ€l?
😁
👍
 
FörstÄr inte hur den hÀr kan vara osÄld till det hÀr priset, den var ju billig redan vid 7k
Ooops 😏
 
Tillbaka
Topp