• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hade varit nÄgot men inte helt sÄld pÄ dom analoga eller vad man ska sÀga :/
Var tidigare helt inne pÄ de digitala, sedan nosade jag pÄ GWG och GWN, med huvudsakligen analog visning. Nu ska det bli riktigt kul att testa nÄgon helt analog. Det fina med G-shock Àr att man testa mycket utan att bli ruinerad. Men nu Àr det knökfullt i lÄdan och nÄgra mÄste nog vandra vidare.
 
Godmorgon!
ADC88A20-189D-4E54-AE89-2562033D05FB.jpeg
 
FörstĂ„r inte vad Casio hĂ„ller pĂ„ med just nu. Är planen att slĂ€ppa massa trĂ„kiga modeller nu för att sedan kunna brĂ€cka dem med fina(re) 40-Ă„rsmodeller?
HÄller med! Jag efterlyser en ny digital modell som inte kostar över 3000kr. Att bara hÄlla pÄ och byta klÀder pÄ sina kassakor blir lite enformigt.
 
FörstĂ„r inte vad Casio hĂ„ller pĂ„ med just nu. Är planen att slĂ€ppa massa trĂ„kiga modeller nu för att sedan kunna brĂ€cka dem med fina(re) 40-Ă„rsmodeller?
HÄller med! Jag efterlyser en ny digital modell som inte kostar över 3000kr. Att bara hÄlla pÄ och byta klÀder pÄ sina kassakor blir lite enformigt.
Men tĂ€nk om jubileumsmodellerna ocksĂ„ bara blir en massa trĂ„kiga modeller! đŸ˜±đŸ€ŻđŸ˜ŹđŸ˜‰
 
God dagens pĂ„ er allihopa! 😃

Dagens bild fĂ„r bli pĂ„ denna G som var gĂ„rdagens trotjĂ€nare vid packning av paket som ska Ă„t olika hĂ„ll till trĂ„dmedlemmar. 😃
Har kanske inte visat nĂ„gon bild pĂ„ den tidigare kom jag pĂ„ nu fast jag Ă€gt den lĂ€nge men fĂ„r dĂ„ passa pĂ„ att tacka @Meraborsten för denna fina MTG! 🙏😃

3205F20F-D927-4900-BA90-AD7415C49DC3.jpeg
 
God dagens pĂ„ er allihopa! 😃

Dagens bild fĂ„r bli pĂ„ denna G som var gĂ„rdagens trotjĂ€nare vid packning av paket som ska Ă„t olika hĂ„ll till trĂ„dmedlemmar. 😃
Har kanske inte visat nĂ„gon bild pĂ„ den tidigare kom jag pĂ„ nu fast jag Ă€gt den lĂ€nge men fĂ„r dĂ„ passa pĂ„ att tacka @Meraborsten för denna fina MTG! 🙏😃

3205F20F-D927-4900-BA90-AD7415C49DC3.jpeg
Saknad ..men i goda hĂ€nder..😊
 
FörstĂ„r inte vad Casio hĂ„ller pĂ„ med just nu. Är planen att slĂ€ppa massa trĂ„kiga modeller nu för att sedan kunna brĂ€cka dem med fina(re) 40-Ă„rsmodeller?
AngrÀnsande OT, men om man snackar om Casio (inte bara G-Shock) sÄ har jag lÀÀÀnge önskat en vÀlgjord re-issue av en "Marlin".
Med korrekt storlek, utseende, vattentÀthet, stÄlboett, screwback, rimligt prissatt. Och marknadsförd med fokus pÄ nostalgin. Skulle nog bli en storsÀljare imo.:greedy:
Oroande dock att det ryktades iom nya versionen av "Duro" att Casio supit bort rÀttigheterna att anvÀnda SvÀrdfisken?:oops:
cas_w350_07.jpg
 
God dagens pĂ„ er allihopa! 😃

Dagens bild fĂ„r bli pĂ„ denna G som var gĂ„rdagens trotjĂ€nare vid packning av paket som ska Ă„t olika hĂ„ll till trĂ„dmedlemmar. 😃
Har kanske inte visat nĂ„gon bild pĂ„ den tidigare kom jag pĂ„ nu fast jag Ă€gt den lĂ€nge men fĂ„r dĂ„ passa pĂ„ att tacka @Meraborsten för denna fina MTG! 🙏😃

3205F20F-D927-4900-BA90-AD7415C49DC3.jpeg
Riktigt stilig limited 👌
 
Tillbaka
Topp