Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice rack! Som man kunde sĂ€ga innan allt blev vĂ€ldigt PKâŠBlev helt OK med ny hyllan om jag fĂ„r sĂ€ga sjĂ€lv
Nice, lÀttare att se enskilda klockor nu. SnyggtBlev helt OK med ny hyllan om jag fÄr sÀga sjÀlv
Tack ja den Àr verkligen rejÀl coolhetsfaktorn Àr högRiktigt hÄrd klocka
Aaaabsolut!Tack ja den Àr verkligen rejÀl coolhetsfaktorn Àr hög
Mer fÀrg Àn min dw6900 iaf vet inte var den Àr dock har fÄtt fötterAaaabsolut!
Jag köpte en trÄkig
Mer fÀrg Àn min dw6900 iaf vet inte var den Àr dock har fÄtt fötter
Det finnes sjukt mÄnga olika 6900, typ 4-500st.Du fattas Kith rainbow
Tycker det ser lite glest ut bÄde pÄ den övre och den mittre hyllan.Blev helt OK med ny hyllan om jag fÄr sÀga sjÀlv
AlltsÄ denna Àr ju ruggigt bra! FÀrgerna, designen och retrokÀnslan
Ja, sÄklart..Skojade bara lite med @roostermanDet finnes sjukt mÄnga olika 6900, typ 4-500st.
Shiggediggediggding hÀr glider kingen in
Tack @Daion för affÀren
Den Àr verkligen ascool och sitter ju RIKTIGT bekvÀmt
FörvÄnansvÀrt bra sitter den bara nu inte man börjar samla pÄ kungarStabilt! Ser ju inte stor ut pÄ dig alls.
JooooFörvÄnansvÀrt bra sitter den bara nu inte man börjar samla pÄ kungar
Ska vi rÀkna ner till kööööp frÄn roostermanFörvÄnansvÀrt bra sitter den bara nu inte man börjar samla pÄ kungar
Och det sÀger du nu???? Har ju just lagt en bestÀllning pÄ 27st 6900or...Ja, sÄklart..Skojade bara lite med @roosterman
Skrota nya hyllan???Tycker det ser lite glest ut bÄde pÄ den övre och den mittre hyllan.
Hur lyder din plan?
För att jag har ju inte redan tre styckenSka vi rÀkna ner till kööööp frÄmön roosterman
FörvÄnansvÀrt bra sitter den bara nu inte man börjar samla pÄ kungar