Jonte.L
Silver
Nej det kÀnns inte galet. VÀrre pÄ ebay mmLÄter inte överdrivet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej det kÀnns inte galet. VÀrre pÄ ebay mmLÄter inte överdrivet
Grattis! Kul att den blev kvar hÀr!SÄdÀr ja. Tack @Ploprof
Stor, men inte avskrÀckande pÄ nÄgot sÀtt. Tycker att den sitter riktigt bra. Gillar lÀnken mycket.
Katten Àr impad
Min första groda. Kul att kunna vara med pÄ Froggy Friday
Har den ens anvÀnts???
JodĂ„, men inte direkt legat i topp bland det som fĂ„tt mest handledstid. Sen Ă€r jag en rĂ€tt stillsam, Ă€ldre man Sorry trĂ„den, inte min grej detta sĂ„ over and out. Men hade den ett bra tag faktisktâŠOklart, nĂ„gra smĂ„ skrivbordsrepor pĂ„ claspen. VĂ€ldigt bra skick
Nej absolut inte sjuka priser, men procentuellt sett en bra bit över vad originalmodellen kostar, i synnerhet Mayer-variantenHar dÄlig koll, men Àr det sjuka priser pÄ dom?
Brandfield, Zalando, Klockia, Kulta-center, Klockmagasinet t ex.Var handlar ni g shocks till vettiga priser och rimliga leveranser?
En sÄn vill jag ha, om du skulle ledsna tveka inte o hör av dej
Jajjemen, titan it is
Ja, sugen pÄ en gbd-200Brandfield, Zalando, Klockia, Kulta-center, Klockmagasinet t ex.
Man fÄr kika runt vilka som har dagsbÀsta priser.
Ăr det nĂ„gon sĂ€rskild modell du letar efter?
Har du koll pÄ den som ligger pÄ Tradera nu?Ja, sugen pÄ en gbd-200
Gula kostar strax under 1300 ink frakt hos KlockiaJa, sugen pÄ en gbd-200
Nej men det Àr precis den jag letar efter ^^ Àr det du som sÀljer?Har du koll pÄ den som ligger pÄ Tradera nu?
Roostis sÀljer aldrig han bara kööööperNej men det Àr precis den jag letar efter ^^ Àr det du som sÀljer?
Nix, men det Àr @dzlDave hÀr pÄ KS som görNej men det Àr precis den jag letar efter ^^ Àr det du som sÀljer?