Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr dagvisning sitter förskjutet till vÀnster i modulen dÄ vet man att de Àr en 240 modul=mummaTog med Gordon Matthew Thomas Sumner pÄ en tisdagsdrink.
Den blir grym pÄ bild ocksÄEn till bild, nog bland toppen av G jag haft. Inte mest funktioner, inte bÀst finish men perfekt pÄ mÄnga sÀtt
Den blir grym pÄ bild ocksÄ
Riktigt bra det dÀr!Blev helt OK med ny hyllan om jag fÄr sÀga sjÀlv
VarsÄgod, slit den med hÀlsan!Shiggediggediggding hÀr glider kingen in
Tack @Daion för affÀren
Den Àr verkligen ascool och sitter ju RIKTIGT bekvÀmt
VĂ€ltejpade paket..HĂ€r sitter jag med paket idag.
Jag skulle Àlska om det bara lÄg en liten g i varje.VÀltejpade paket..
Det finns minst en G i ett av dom paketen..Jag skulle Àlska om det bara lÄg en liten g i varje.
Packat ungefÀr som en amazon g frÄn usa. Nej just det, den kom i en plastpÄseDet finns minst en G i ett av dom paketen..
Nej, för tusan!Skrota nya hyllan???
Fasen, nu blev jag sugen pÄ en 6900En till bild, nog bland toppen av G jag haft. Inte mest funktioner, inte bÀst finish men perfekt pÄ mÄnga sÀtt
Fasen, nu blev jag sugen pÄ en 6900
Vill helst ha en John Mayer eller bamford. Man blir alltid sugen pÄ det som Àr dyrare, sÄklart Ska försöka sansa mig dock och börja med nÄgon icke-limiterad
Jag tror den gör sig bra till saaben
Vill helst ha en John Mayer eller bamford. Man blir alltid sugen pÄ det som Àr dyrare, sÄklart Ska försöka sansa mig dock och börja med nÄgon icke-limiterad
Samma hÀr, det Àr nÄgot med det blÄa för min del. Tittat rÀtt mycket pÄ bÄda jag med. Men jag kommer inte lÀgga de pengarna. Men vill ha nÄgon mer 6900Vill helst ha en John Mayer eller bamford. Man blir alltid sugen pÄ det som Àr dyrare, sÄklart Ska försöka sansa mig dock och börja med nÄgon icke-limiterad
Ett G-Shock bibliotek kanske Àr nÄtà h, tvÄ stycken hemvÀndare, kÀnns fint att de kommit hem igen, de har varit saknade. Lite oroliga att vara ute och resa sÄdÀr men nu hemma hos husse igen.
Ett styck Japan Coast Guard som @Meraborsten fick lÄna ett tag och en Tornado som @Ploprof lÄnade en liten stund! Tack till er bÄda!
Grymt. Bra köp!DÄ sÄ. DÄ kan man ansluta till klubben. Har förvisso trivts med den negativa, men Àven den positiva Àr ju trevlig.
Knep den som @Derix snkoade rÀtt pÄ, pÄ Tratten. T o m plast pÄ baksidan. Inte nyskick men nÀst intill.
JÀkligt bra packat ocksÄ. SÄnt blir man extra glad av.
Blev köp nu, men ist f 5074 pÄ Klockia blev det 3063 pÄ Tratten. Inte fy skam.
Ja, det kÀnns bra.Grymt. Bra köp!
Har den ens anvÀnts???
Oklart, nÄgra smÄ skrivbordsrepor pÄ claspen. VÀldigt bra skickHar den ens anvÀnts???
Har dÄlig koll, men Àr det sjuka priser pÄ dom?Vill helst ha en John Mayer eller bamford. Man blir alltid sugen pÄ det som Àr dyrare, sÄklart Ska försöka sansa mig dock och börja med nÄgon icke-limiterad
Gick en bamford för 1700 pÄ köp och sÀlj nyligen om jag inte minns felHar dÄlig koll, men Àr det sjuka priser pÄ dom?
LÄter inte överdrivetGick en bamford för 1700 pÄ köp och sÀlj nyligen om jag inte minns fel