Det kommer sÀkert fler snart. 35th var vÀl över 30 modeller?Inte nog med att tandlÀkarbesöket idag passerade utan hÄl, 40-Ärsfirandet Àr nog ÀndÄ det min plÄnbok Àr gladast över. Eller Àr det för tidigt att andas ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer sÀkert fler snart. 35th var vÀl över 30 modeller?Inte nog med att tandlÀkarbesöket idag passerade utan hÄl, 40-Ärsfirandet Àr nog ÀndÄ det min plÄnbok Àr gladast över. Eller Àr det för tidigt att andas ut?
Sen kan kalvarna flytta inMmmmm, det börjar nÀrma sig för plÄtbeklÀdnad av dom tvÄ resterande vÀggarna
Det dÀr blev ju riktigt frÀckt!!! En Àkta grafitti-GOjdÄ.. Skulle ju bara mÄla en tavla med dottern...Roligare att mÄla pÄ klockan ju
NÀstan som min Picasso 6900 innan den blev restaureradDet dÀr blev ju riktigt frÀckt!!! En Àkta grafitti-G
Sugen pÄ Rescue Orange king?@daniel svensson hade inte du en orange "king"?
Den va riktigt snyggSugen pÄ Rescue Orange king?
Haha ja blev sjÀlv imponerad. NÀstan synd fÀrgen kommer ramla av. FÄr köpa nÄn som hÄllerDet dÀr blev ju riktigt frÀckt!!! En Àkta grafitti-G
Den var rejÀlt hÀftigSugen pÄ Rescue Orange king?
Vill ha . LĂ€cker
Ăr aldrig omöjligVill ha . LĂ€cker
GRATTIS pĂ„ din dag (BĂ€ver bara för att den ser cool ut)Idag Ă€r det bemĂ€rkelsedag hĂ€r hemma. Ănnu ett Ă„r lĂ€ngre frĂ„n 40-strecket.
Men frukostmÀssigt kunde det allt vara lite oftare
Dök upp en kudde. Space Technology. LÄter ju spÀnnande. Antar att man drömmer sött med huvudet pÄ den.
GRATTIS pÄ din dag (BÀver bara för att den ser cool ut)
Riktigt trevlig! Lite 1990-2000 med det (genomskinliga) !