inte alls avis, om man ÀndÄ hade rÄd med en MRG sÄ hade jag varit glad, men det glÀdjer mig att fÄ se nÄgra bilder pÄ sÄdan skönheter iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
inte alls avis, om man ÀndÄ hade rÄd med en MRG sÄ hade jag varit glad, men det glÀdjer mig att fÄ se nÄgra bilder pÄ sÄdan skönheter iaf
EH sÄlisen Àr ok, men 40th MTG och GWG2K..nÀh..F---n oxÄ....Den dÀr stÄlisen och GWG-2000....
![]()
SjÀlvlysande hade jag lÀtt kunnat leva medEH sÄlisen Àr ok, men 40th MTG och GWG2K..nÀh..
Bezel pÄ MTG och GWG verkar vara sjÀlvlysande.
![]()
![]()
En Gwg 2040 hade bonden kunnat tÀnka sig ocksÄSjÀlvlysande hade jag lÀtt kunnat leva med![]()
Den dÀr modellen vÀxer pÄ mig för varje gÄng jag ser den. Lite mindre Àn Gwg 1000 ocksÄ. Jag borde testa en nÄn gÄng
Har ju en vit Mayer (full set) som ska fÄ flytta sÄ om suget blir för stort Àr det bara att sÀga till!Vill helst ha en John Mayer eller bamford. Man blir alltid sugen pÄ det som Àr dyrare, sÄklartSka försöka sansa mig dock och börja med nÄgon icke-limiterad
Tack sÄ mycket! Ska se om jag kan fota nÄgon mer bild pÄ samlingen nÄgon dag och dela lite fler bilder.inte alls avis, om man ÀndÄ hade rÄd med en MRG sÄ hade jag varit glad, men det glÀdjer mig att fÄ se nÄgra bilder pÄ sÄdan skönheter iaftack för att du delade med dig av din samling!
Har ju den hÀr lite ovanliga modellen British Army som Àr öppen för ett nytt hem. Bara hojta till!Den dÀr modellen vÀxer pÄ mig för varje gÄng jag ser den. Lite mindre Àn Gwg 1000 ocksÄ. Jag borde testa en nÄn gÄng
Tack, men Àr i sÄ fall den grÄ som lockarHar ju en vit Mayer (full set) som ska fÄ flytta sÄ om suget blir för stort Àr det bara att sÀga till!
Tack sÄ mycket! Ska se om jag kan nÄgon mer bild pÄ samlingen nÄgon dag och dela lite fler bilder.
Har ju den hÀr lite ovanliga modellen British Army som Àr öppen för ett nytt hem. Bara hojta till!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag förstĂ„r. Ăr nĂ„gon sugen pĂ„ en vit Mayer finns det iaf. Den ligger i skĂ„pet och ser fin ut!Tack, men Ă€r i sĂ„ fall den grĂ„ som lockar![]()
Den dÀr modellen vÀxer pÄ mig för varje gÄng jag ser den. Lite mindre Àn Gwg 1000 ocksÄ. Jag borde testa en nÄn gÄng
Den Àr riktigt bekvÀmDen dÀr modellen vÀxer pÄ mig för varje gÄng jag ser den. Lite mindre Àn Gwg 1000 ocksÄ. Jag borde testa en nÄn gÄng
Tog dom hÀr bilderna hÀromdan.. GWG-1000 vs GG-B100Den dÀr modellen vÀxer pÄ mig för varje gÄng jag ser den. Lite mindre Àn Gwg 1000 ocksÄ. Jag borde testa en nÄn gÄng
Har du koll pÄ om dom slÀpps pÄ alla marknader eller jdm only?EH sÄlisen Àr ok, men 40th MTG och GWG2K..nÀh..
Bezel pÄ MTG och GWG verkar vara sjÀlvlysande.
![]()
![]()
De slÀpps överallt. Ingen JDM.Har du koll pÄ om dom slÀpps pÄ alla marknader eller jdm only?
Om man trycker i att man befinner sig i Sverige sÄ dirigeras man till Casio.eu/se som inte visar nÄgot om 40Ärs jubileet.De slÀpps överallt. Ingen JDM.
![]()
G-SHOCK Official Website | CASIO
gshock.casio.com
Finns pÄ den tyska sidan i alla fall.Om man trycker i att man befinner sig i Sverige sÄ dirigeras man till Casio.eu/se som inte visar nÄgot om 40Ärs jubileet.
Schysst tanke dĂ€rJag har ju en trasig jag inte anvĂ€nder som Ă€r fuktskadad men tĂ€nkte iaf öppna upp den och ta bort fukten nu i helgen (mĂ€rker att visarna tagit liite skada men köpt för extra band, glas och bezel). Hojta till om du vill lĂ„na och testa ifall du gillar den estetiskt iaf. Mindre Ă€n GWG Ă€r den defenitivt dock tycker mĂ„nga Ă€ndĂ„ att 1000 sitter bĂ€ttre Ă€ndĂ„ pga âvingarnaâ pĂ„ den.
jo, men just för tillfÀllet lyser den med sin frÄnvaro. har lagt den pÄ nÄgot bra stÀlle tydligen.@daniel svensson hade inte du en orange "king"?
Schysst tanke dÀrkonstigt nog har jag lite sug efter GWG 1000 igen hoppas de gÄr över
à h grattis!Inte nog med att tandlÀkarbesöket idag passerade utan hÄl, 40-Ärsfirandet Àr nog ÀndÄ det min plÄnbok Àr gladast över. Eller Àr det för tidigt att andas ut?