Godmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och dÄ kommer sÄklart den obligatoriska frÄgan, vad Àr det som spelas?Fuktigt grÄvÀder idag = ner i spelkÀllaren .
Hur Àr den jÀmfört en m5610 t.ex. ?Fuktigt grÄvÀder idag = ner i spelkÀllaren .
SnyggtDet hÀr rÀcket uppfyller inte riktigt BBR-kraven. Inte alls faktiskt, det Àr totalt livsfarligt för ett litet barn.
Gör om, gör rÀtt.
SpĂ€nnande inför framtidenĂr aldrig omöjlig
Oftast blir det antingen Factorio eller modden Stalker Anomaly i vÀntan pÄ officiella uppföljaren Stalker 2 i dec 2023. Spelas pÄ PC.God dagens trÄden och alla trevliga!
Och dÄ kommer sÄklart den obligatoriska frÄgan, vad Àr det som spelas?
Lite tyngre pÄ handleden, ett bra mellanting sÄ att sÀga. LÄter som det Àr precis vad du Àr ute efter .Hur Àr den jÀmfört en m5610 t.ex. ?
Har m5610 och en stÄlis men vill ha nÄgot mittemellan.
Woohoo, originalet!!!Hittade en gammal goding i lÄdan idag.
Ăr det samma lĂ€nk som pĂ„ fyrkanterna som passar?Fox Fire 6900
Woohoo, originalet!!!
Riktigt krispig. Kul att man kan springa pÄ den hos handlare.Ett casual besök hos lokala urhandlar'n slutade olyckligt för plÄnboken
FÀrgkombinationerna Àr riktigt lyckade i min mening
Jag har alltid undrat varför du alltid har en rulle bubbelplast i det rummetGulfie. En av mina favoriter nÀr jag vill kÀnna mig lite nÀtt.
Det dÀr Àr fan inte illa, att inte fÄ fokus nÄgonstans i en bild, varken före, pÄ eller efter klockan
Obi wan kenobi och bild pÄ gw5600