• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morn morn
DSC_8238.JPG

Du mÄste ladda din klocka.

LĂ„Ă„Ă„ngt kvar innan den tappar funktioner;)
Fast vi ser en orovÀckande trend hÀr! @hepanter gÄr sÄ satans tidigt till jobbet att solen inte gÄtt upp. Sen stÄr han och sliter med trilskande mjölkningsmaskiner och kickande kossor sÄ lÀnge att mörkret hinner falla innan han hittar ut i friska luften igen.
Ska vi skramla till LED-lampa Ă„t honom?

Fast vi ser en orovÀckande trend hÀr! @hepanter gÄr sÄ satans tidigt till jobbet att solen inte gÄtt upp. Sen stÄr han och sliter med trilskande mjölkningsmaskiner och kickande kossor sÄ lÀnge att mörkret hinner falla innan han hittar ut i friska luften igen.
Ska vi skramla till LED-lampa Ă„t honom?
Grattis pÄ din dag.
Ja fi fasen inte mycke ljus man fĂ„r se...đŸ€”

Idag Ă€r det bemĂ€rkelsedag hĂ€r hemma. Ännu ett Ă„r lĂ€ngre frĂ„n 40-strecket.
Men frukostmĂ€ssigt kunde det allt vara lite oftare 😁
20221021_074456.jpg

Dök upp en kudde. Space Technology. LÄter ju spÀnnande. Antar att man drömmer sött med huvudet pÄ den.
20221021_075408.jpg
Stort grattis pĂ„ din dag! 👍😃

Nya MRG ser bra ut.
mrg40_010_o.jpg
mrg40_013_o.jpg
mrg40_015_o.jpg
mrg40_016_o.jpg
Den dĂ€r Ă€r grymt cool! Jag har stĂ€llt mig i kö hos Svante och Ă€ven hos min lokala handlare sĂ„ fĂ„r vi se hur det gĂ„r! 😃

HĂ€r kommer ett litet speciellt inlĂ€gg. Jag Ă€r rĂ€dd för att jag kan ha skickat med fel kudde till en klocka som nĂ„gon av er köpt av mig. Vore vĂ€ldigt tacksam om du som vet med dig att du köpt klocka av sĂ„dan sort att de har en kudde skulle vilja kolla om du rĂ„kat fĂ„ just denna. Se bild, lite sammetsaktig. Stort tack pĂ„ förhand! 🙏😊

48998195-596E-41ED-97D5-7D25689FF322.jpeg
6E9DA405-648A-4879-9F2D-E562691BE658.jpeg
.

Tillbaka
Topp