Morn morn
Du mÄste ladda din klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Morn morn
Idag Ă€r det bemĂ€rkelsedag hĂ€r hemma. Ănnu ett Ă„r lĂ€ngre frĂ„n 40-strecket.
Men frukostmÀssigt kunde det allt vara lite oftare
Dök upp en kudde. Space Technology. LÄter ju spÀnnande. Antar att man drömmer sött med huvudet pÄ den.
LÄÄÄngt kvar innan den tappar funktionerDu mÄste ladda din klocka.
Grattis pĂ„ din dagIdag Ă€r det bemĂ€rkelsedag hĂ€r hemma. Ănnu ett Ă„r lĂ€ngre frĂ„n 40-strecket.
Dök upp en kudde. Space Technology. LÄter ju spÀnnande. Antar att man drömmer sött med huvudet pÄ den.
Grattis!Idag Ă€r det bemĂ€rkelsedag hĂ€r hemma. Ănnu ett Ă„r lĂ€ngre frĂ„n 40-strecket.
Fast vi ser en orovÀckande trend hÀr! @hepanter gÄr sÄ satans tidigt till jobbet att solen inte gÄtt upp. Sen stÄr han och sliter med trilskande mjölkningsmaskiner och kickande kossor sÄ lÀnge att mörkret hinner falla innan han hittar ut i friska luften igen.LÄÄÄngt kvar innan den tappar funktioner
Grattis pÄ din dag.Fast vi ser en orovÀckande trend hÀr! @hepanter gÄr sÄ satans tidigt till jobbet att solen inte gÄtt upp. Sen stÄr han och sliter med trilskande mjölkningsmaskiner och kickande kossor sÄ lÀnge att mörkret hinner falla innan han hittar ut i friska luften igen.
Ska vi skramla till LED-lampa Ă„t honom?
Stort grattis pĂ„ din dag!Idag Ă€r det bemĂ€rkelsedag hĂ€r hemma. Ănnu ett Ă„r lĂ€ngre frĂ„n 40-strecket.
Den dÀr Àr grymt cool! Jag har stÀllt mig i kö hos Svante och Àven hos min lokala handlare sÄ fÄr vi se hur det gÄr!Nya MRG ser bra ut.
G-Shock MRG-B2000GA-1A 40th Anniversary Edition with Gassan finish is limited to 500 - G-Central G-Shock Fan Site
The MRG-B2000GA-1A is a G-Shock 40th Anniversary release limited to 500 watches worldwide. Like the MRG-G2000GA-1A from 2019, the MRG-B2000GA-1A features awww.g-central.com
Vad Àr det för mÄtt pÄ denna rackaren?Nya MRG ser bra ut.
G-Shock MRG-B2000GA-1A 40th Anniversary Edition with Gassan finish is limited to 500 - G-Central G-Shock Fan Site
The MRG-B2000GA-1A is a G-Shock 40th Anniversary release limited to 500 watches worldwide. Like the MRG-G2000GA-1A from 2019, the MRG-B2000GA-1A features awww.g-central.com
Size (HxWxT):55.1 x 51 x 15.9 mmVad Àr det för mÄtt pÄ denna rackaren?
Oktoberljuset laddar pÄDu mÄste ladda din klocka.
Det kÀnns ju som det Àr kört pÄ min lilla handled...Size (HxWxT):55.1 x 51 x 15.9 mm
Borde ju funka för smalare handleder om man tittar pÄ denna bilden.Det kÀnns ju som det Àr kört pÄ min lilla handled...
Den dÀr Àr sÄ galet snygg! Jösses, vad har jag gjort?!